Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7274)
Et vaivaudu ees vastaamaan siihen, mikÀ mua vuosi toisensa jÀlkeen kalvaa raunioksi. Et missÀÀn. Oon niin sydÀnjuuriani myöden sulle loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ. Olen tukenasi heti kun vain haluat.
Heti, kiitos.
Turhautunut olo ettÀ en jaksa tÀnnekÀÀn kirjoittaa. Tuskin se auttaa mitÀÀ ruinuta sitÀ yhteydenottoa sulta. EttÀ tÀllasta tÀllÀ kertaa
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan se pepun malli, koko ja tyyli voi kans vaikuttaa siihen millaisia juttuja kuulee. Mulle ei kyllÀ koskaan kukaan sano mitÀÀn panojuttuja miltÀÀn kantilta.
EiköhÀn tuo kerro sivistystasosta ja kÀytöstavoista jos ei osaa muulla tapaa lÀhestyÀ kun puhumalla pervoa p*skanjauhantaa. EikÀ mistÀÀn pepun mallista.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi, huumeet ja lÀÀkkeet ovat huonoja ratkaisuja todellisuuteen.
Niin. En kÀytÀ mitÀÀn noista, mutta elÀnkin harhoissa 24/7.
hullu nainen
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ. Olen tukenasi heti kun vain haluat.
Saisipa sinuun vain yhteyden.
Mangusti kirjoitti:
Et vaivaudu ees vastaamaan siihen, mikÀ mua vuosi toisensa jÀlkeen kalvaa raunioksi. Et missÀÀn. Oon niin sydÀnjuuriani myöden sulle loukkaantunut.
Jos ne tapaamiset ei ole sopivia tilanteita?
Sinua ei voi katsoa, jos ympÀrillÀ on tarkkailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan se pepun malli, koko ja tyyli voi kans vaikuttaa siihen millaisia juttuja kuulee. Mulle ei kyllÀ koskaan kukaan sano mitÀÀn panojuttuja miltÀÀn kantilta.
No en tiedÀ. KyllÀ minÀkin ihailen miesten peppuja mutta ei tulisi mieleenkÀÀn niille alkaa mitÀÀn panojuttuja suoltaa, eikös se olisi aika junttia.
Sinne vuorellesi. đđŒđ€
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Jos ne tapaamiset ei ole sopivia tilanteita?
On tÀssÀ ollut jos jonkinlaisia tilanteita. If there is a will there is a way.
Ensi kuussa laitan sinulle viestin, ellet sitÀ ennen ilmoita, ettet halua.
Mangusti kirjoitti:
Joo se on huomattu jo! Narinari
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei voi katsoa, jos ympÀrillÀ on tarkkailijoita.
Se on yksi meitÀ yhdistÀvÀ tekijÀ.
Vierailija kirjoitti:
PistÀ ukkos kiertoon!
Pistetty jo mutta ethÀn sÀ sitÀ voi tietÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielÀ odottaa minua...?
Tulee aina pahaolo tÀllaisista kommenteista. Jotkut odottaa vuosikausia jotain miestÀ, joka ei ole kuitenkaan eroamassa. Surullinen juttu esimerkiksi se Armin ja Dannyn touhu.
Vallan tunne kutkuttaa nÀitÀ miehiÀ. Kun tietÀÀ naisen olevan otettavissa kuin kaupan hyllyltÀ, voi pitÀÀ varalla. -sivu
EntÀ vastaavasti kÀyttÀytyviÀ naisia? Olen ihastunut sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
PistÀ ukkos kiertoon!
Ei sitÀ kukaan ota. On yrittÀnyt omatoimisesti.
Samoin. YritÀ silti katsoa mua kun nÀhdÀÀn.