Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (6015)

Vierailija
5701/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mielestĂ€ se on kyllĂ€ tĂ€ysin ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ, ettĂ€ ihminen, joka on ollut yksipuolisesti rakastunut, saa sitten jonkinlaista kompensoivaa mielihyvÀÀ kohteliaasta huomiosta ja ihastumisista joita tulee ihan mukavilta ja viehĂ€ttĂ€viltĂ€ tyypeiltĂ€, mutta joiden kanssa ei vaan kolahda. 

Ei kai sellaisessakaan kannata kieriĂ€, ettei kelpaa joillekin yksittĂ€isille tyypeille. Vaikka tietysti se pahalta tuntuu, jos itse haluaisi. Ja tietty elĂ€mĂ€ssĂ€ on paljon muutakin kuin romanttinen ja eroottinen elĂ€mĂ€, mutta kyllĂ€hĂ€n nuo on sellaisia elĂ€mĂ€n mausteita jotka tekevĂ€t siitĂ€ maistuvampaa. 

Vierailija
5702/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀ jÀrki on ajatella, ettÀ kukaan menisi kahta kertaa leijonan luolaan?

Hauska 😊 mihin tĂ€mĂ€ liittyy

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5703/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hiljentynyt. MitÀ mielessÀ?

Kaivattu tietty.

TÀmÀ tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, ettÀ kuka olet ja vastaisi, ettÀ ihminen.

Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, ettĂ€ voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevĂ€t tyydyttĂ€mÀÀn seksuaaliset tarpeeni. 

Onko erityistarpeita?

KyllÀ on ja taitaa puol kaupunkia tietÀÀ.

MitÀs tuo tarkoittaa?

Ota selvÀÀ.

Vierailija
5704/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saatoin nÀhdÀ kohteeni tÀnÀÀn. En voi olla varma, sillÀ luulen nÀkevÀni hÀnet ties kuinka monessa hahmossa harvase pÀivÀ.

Kivaa iltaa hÀnelle. Oot nÀyttÀvÀ ja fiksu.

Vierailija
5705/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatoin nÀhdÀ kohteeni tÀnÀÀn. En voi olla varma, sillÀ luulen nÀkevÀni hÀnet ties kuinka monessa hahmossa harvase pÀivÀ.

Kivaa iltaa hÀnelle. Oot nÀyttÀvÀ ja fiksu.

Kohteesi ? Apua. 

Vierailija
5706/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sua Maria niin paljon. 🧡

Maria tÀÀllÀ kaipaa jotain lisÀtunnistetta?

Mies kaukaa menneisyydestÀ.

Vierailija
5707/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllĂ€ vaan pĂ€detÀÀn ihan ihme juttuja đŸ€Ł

Kaipauksista viis

Vierailija
5708/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipauksista viis

Mulla on ihastus tai ehkĂ€ kaksikin (tÀÀ toinen on passiivisessa tilassa, herĂ€isi varmasti henkiin jos törmĂ€isin hĂ€neen), mutta en luojan kiitos kaipaa silleen et kukaan pyörisi jatkuvasti mielessĂ€. On kokemusta elĂ€mĂ€ni aikana kolmesta ns. kaipauksesta ja sehĂ€n on aivan mielisairaista. Menee myös hirveĂ€sti energiaa hukkaan, ja aivan turhaan. 

Vierailija
5709/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestĂ€ se on kyllĂ€ tĂ€ysin ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ, ettĂ€ ihminen, joka on ollut yksipuolisesti rakastunut, saa sitten jonkinlaista kompensoivaa mielihyvÀÀ kohteliaasta huomiosta ja ihastumisista joita tulee ihan mukavilta ja viehĂ€ttĂ€viltĂ€ tyypeiltĂ€, mutta joiden kanssa ei vaan kolahda. 

Ei kai sellaisessakaan kannata kieriĂ€, ettei kelpaa joillekin yksittĂ€isille tyypeille. Vaikka tietysti se pahalta tuntuu, jos itse haluaisi. Ja tietty elĂ€mĂ€ssĂ€ on paljon muutakin kuin romanttinen ja eroottinen elĂ€mĂ€, mutta kyllĂ€hĂ€n nuo on sellaisia elĂ€mĂ€n mausteita jotka tekevĂ€t siitĂ€ maistuvampaa. 

MinÀ en saa siitÀ mielihyvÀÀ ellei minusta kiinnostunut ole jotenkin ihastukseni kaltainen.

Vierailija
5710/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen teidÀn kielletty hedelmÀ.Vihaisia aviomiehiÀ ja poikaystÀviÀ pyörii kannoilla.

Vierailija
5711/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipauksista viis

Ei se loputon ruinaaminenkaan auta :/

Vierailija
5712/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ ajattelen niin, ettĂ€ nuo kolme joista tuli hĂ€iriöitĂ€ mun aivoihin, ovat olleet suurimmat virheet elĂ€mĂ€ssĂ€ni. Ja niin se myös on. Muuten onkin virheet ylipÀÀtÀÀn aika vĂ€hissĂ€, siis ainakaan isommat. 

Vierailija
5713/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ ajattelen niin, ettĂ€ nuo kolme joista tuli hĂ€iriöitĂ€ mun aivoihin, ovat olleet suurimmat virheet elĂ€mĂ€ssĂ€ni. Ja niin se myös on. Muuten onkin virheet ylipÀÀtÀÀn aika vĂ€hissĂ€, siis ainakaan isommat. 

Kolme? Onko nÀistÀ joku kaivattusi?

Vierailija
5714/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ajattelin tilata woltilta ruokaa. Otatko kebabin vai pitsan?

Vierailija
5715/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ongelmani: en kykene hakemaan seuraa, koska viehÀtyn vain siitÀ, ettÀ joku suoranaisesti tunkeutuu elÀmÀÀni olosuhteiden vahingosta. MitÀ vanhemmaksi tÀssÀ tullaan sitÀ enemmÀn etoo kaikki keinotekoinen tekemÀllÀ tekeminen. SitÀhÀn tÀmÀ moderni maailma on tÀynnÀ. Ei voi mitÀÀn. Mutta silti.

Vierailija
5716/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀ en saa siitÀ mielihyvÀÀ ellei minusta kiinnostunut ole jotenkin ihastukseni kaltainen.

En mÀkÀÀn kiinnostuksesta, jos se on liian suurta. Silloin tulee empatia sitÀ kiinnostunutta kohtaan, ettÀ voi ei. Mutta voihan sellaisia joskus myöhemmin siltÀ kantilta muistaa, ettÀ ei kyse ole ollut mistÀÀn yleisestÀ kelpaamattomuudesta hyville tyypeille, vaan itse on ihastunut vÀÀriin ihmisiin. Kuulemma tuo vÀÀriin ihastuminen voi olla myös jonkinlainen sitoutimiskammon muoto, meinasi yksi psykologi kerran.

Kevyt huomio kivoilta ihmisiltĂ€ taas on vain piristĂ€vÀÀ, ei siihen mitÀÀn ihastumista tarvita. 

Vierailija
5717/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on tollanen "bunch".

Vierailija
5718/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kissa pöydÀlle, niin mistÀ kiikastaa nyt, alahan mies kertoa

Vierailija
5719/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos leijona haluaa etsiÀ juuri ja juuri hengissÀ selvinneen syötÀvÀnsÀ, nostakoon ahterinsa ja lÀhteköön liikkeelle. Ellei lÀhde, ei ole tarvetta.

MistÀ selvisit hengissÀ juuri ja juuri? Hurjastelitko kesÀrenkailla pöpelikköön?

SiellÀ, missÀ leijonat liikkuvat, ei tarvita nastoja.

Vierailija
5720/6015 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme? Onko nÀistÀ joku kaivattusi?

Ei. EnÀÀ. Kaikki nuo on joskus olleet, mutta kahdesta ensimmĂ€isestĂ€ on jo hyvin kauan aikaa, ja kolmannestakin jo vuosia. 

NykyÀÀn olen ihastunut, enkĂ€ enÀÀ onneksi edes saa mitÀÀn mielisairautta pÀÀlle. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kahdeksan neljÀ