Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6015)
Vierailija kirjoitti:
MikÀ jÀrki on ajatella, ettÀ kukaan menisi kahta kertaa leijonan luolaan?
Hauska đ mihin tĂ€mĂ€ liittyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hiljentynyt. MitÀ mielessÀ?
Kaivattu tietty.
TÀmÀ tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, ettÀ kuka olet ja vastaisi, ettÀ ihminen.
Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, ettÀ voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevÀt tyydyttÀmÀÀn seksuaaliset tarpeeni.
Onko erityistarpeita?
KyllÀ on ja taitaa puol kaupunkia tietÀÀ.
MitÀs tuo tarkoittaa?
Ota selvÀÀ.
Saatoin nÀhdÀ kohteeni tÀnÀÀn. En voi olla varma, sillÀ luulen nÀkevÀni hÀnet ties kuinka monessa hahmossa harvase pÀivÀ.
Kivaa iltaa hÀnelle. Oot nÀyttÀvÀ ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Saatoin nÀhdÀ kohteeni tÀnÀÀn. En voi olla varma, sillÀ luulen nÀkevÀni hÀnet ties kuinka monessa hahmossa harvase pÀivÀ.
Kivaa iltaa hÀnelle. Oot nÀyttÀvÀ ja fiksu.
Kohteesi ? Apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua Maria niin paljon. đ§Ą
Maria tÀÀllÀ kaipaa jotain lisÀtunnistetta?
Mies kaukaa menneisyydestÀ.
TÀÀllĂ€ vaan pĂ€detÀÀn ihan ihme juttuja đ€Ł
Kaipauksista viis
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksista viis
Mulla on ihastus tai ehkÀ kaksikin (tÀÀ toinen on passiivisessa tilassa, herÀisi varmasti henkiin jos törmÀisin hÀneen), mutta en luojan kiitos kaipaa silleen et kukaan pyörisi jatkuvasti mielessÀ. On kokemusta elÀmÀni aikana kolmesta ns. kaipauksesta ja sehÀn on aivan mielisairaista. Menee myös hirveÀsti energiaa hukkaan, ja aivan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ se on kyllÀ tÀysin ymmÀrrettÀvÀÀ, ettÀ ihminen, joka on ollut yksipuolisesti rakastunut, saa sitten jonkinlaista kompensoivaa mielihyvÀÀ kohteliaasta huomiosta ja ihastumisista joita tulee ihan mukavilta ja viehÀttÀviltÀ tyypeiltÀ, mutta joiden kanssa ei vaan kolahda.
Ei kai sellaisessakaan kannata kieriÀ, ettei kelpaa joillekin yksittÀisille tyypeille. Vaikka tietysti se pahalta tuntuu, jos itse haluaisi. Ja tietty elÀmÀssÀ on paljon muutakin kuin romanttinen ja eroottinen elÀmÀ, mutta kyllÀhÀn nuo on sellaisia elÀmÀn mausteita jotka tekevÀt siitÀ maistuvampaa.
MinÀ en saa siitÀ mielihyvÀÀ ellei minusta kiinnostunut ole jotenkin ihastukseni kaltainen.
Olen teidÀn kielletty hedelmÀ.Vihaisia aviomiehiÀ ja poikaystÀviÀ pyörii kannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksista viis
Ei se loputon ruinaaminenkaan auta :/
MÀ ajattelen niin, ettÀ nuo kolme joista tuli hÀiriöitÀ mun aivoihin, ovat olleet suurimmat virheet elÀmÀssÀni. Ja niin se myös on. Muuten onkin virheet ylipÀÀtÀÀn aika vÀhissÀ, siis ainakaan isommat.
Vierailija kirjoitti:
MÀ ajattelen niin, ettÀ nuo kolme joista tuli hÀiriöitÀ mun aivoihin, ovat olleet suurimmat virheet elÀmÀssÀni. Ja niin se myös on. Muuten onkin virheet ylipÀÀtÀÀn aika vÀhissÀ, siis ainakaan isommat.
Kolme? Onko nÀistÀ joku kaivattusi?
Ajattelin tilata woltilta ruokaa. Otatko kebabin vai pitsan?
Ongelmani: en kykene hakemaan seuraa, koska viehÀtyn vain siitÀ, ettÀ joku suoranaisesti tunkeutuu elÀmÀÀni olosuhteiden vahingosta. MitÀ vanhemmaksi tÀssÀ tullaan sitÀ enemmÀn etoo kaikki keinotekoinen tekemÀllÀ tekeminen. SitÀhÀn tÀmÀ moderni maailma on tÀynnÀ. Ei voi mitÀÀn. Mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ se on kyllÀ tÀysin ymmÀrrettÀvÀÀ, ettÀ ihminen, joka on ollut yksipuolisesti rakastunut, saa sitten jonkinlaista kompensoivaa mielihyvÀÀ kohteliaasta huomiosta ja ihastumisista joita tulee ihan mukavilta ja viehÀttÀviltÀ tyypeiltÀ, mutta joiden kanssa ei vaan kolahda.
Ei kai sellaisessakaan kannata kieriÀ, ettei kelpaa joillekin yksittÀisille tyypeille. Vaikka tietysti se pahalta tuntuu, jos itse haluaisi. Ja tietty elÀmÀssÀ on paljon muutakin kuin romanttinen ja eroottinen elÀmÀ, mutta kyllÀhÀn nuo on sellaisia elÀmÀn mausteita jotka tekevÀt siitÀ maistuvampaa.MinÀ en saa siitÀ mielihyvÀÀ ellei minusta kiinnostunut ole jotenkin ihastukseni kaltainen.
En mÀkÀÀn kiinnostuksesta, jos se on liian suurta. Silloin tulee empatia sitÀ kiinnostunutta kohtaan, ettÀ voi ei. Mutta voihan sellaisia joskus myöhemmin siltÀ kantilta muistaa, ettÀ ei kyse ole ollut mistÀÀn yleisestÀ kelpaamattomuudesta hyville tyypeille, vaan itse on ihastunut vÀÀriin ihmisiin. Kuulemma tuo vÀÀriin ihastuminen voi olla myös jonkinlainen sitoutimiskammon muoto, meinasi yksi psykologi kerran.
Kevyt huomio kivoilta ihmisiltÀ taas on vain piristÀvÀÀ, ei siihen mitÀÀn ihastumista tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tollanen "bunch".
Kissa pöydÀlle, niin mistÀ kiikastaa nyt, alahan mies kertoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos leijona haluaa etsiÀ juuri ja juuri hengissÀ selvinneen syötÀvÀnsÀ, nostakoon ahterinsa ja lÀhteköön liikkeelle. Ellei lÀhde, ei ole tarvetta.
MistÀ selvisit hengissÀ juuri ja juuri? Hurjastelitko kesÀrenkailla pöpelikköön?
SiellÀ, missÀ leijonat liikkuvat, ei tarvita nastoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme? Onko nÀistÀ joku kaivattusi?
Ei. EnÀÀ. Kaikki nuo on joskus olleet, mutta kahdesta ensimmÀisestÀ on jo hyvin kauan aikaa, ja kolmannestakin jo vuosia.
NykyÀÀn olen ihastunut, enkÀ enÀÀ onneksi edes saa mitÀÀn mielisairautta pÀÀlle.
Ei kai sellaisessakaan kannata kieriÀ, ettei kelpaa joillekin yksittÀisille tyypeille. Vaikka tietysti se pahalta tuntuu, jos itse haluaisi. Ja tietty elÀmÀssÀ on paljon muutakin kuin romanttinen ja eroottinen elÀmÀ, mutta kyllÀhÀn nuo on sellaisia elÀmÀn mausteita jotka tekevÀt siitÀ maistuvampaa.