Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
En osaisi unohtaa.
mulle tekis tiukkaa. Sivusta
TĂ€tĂ€ se on tĂ€mĂ€ rakkaudentĂ€yteinen elĂ€mĂ€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ naapuritalon naiselle đ€
Ollaanko kauanki oltu naapureita? đ€
En tarkkaa aikaa tiedÀ. EhkÀ noin viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ on yhteys ennen kummankaan tutkintoja, ammatteja tai työelÀmÀÀ.
Oonki aatellut aina et oon tavannut kaivatun joskus kauan sitte jo nuorena mutta en ole varma
Mulla sama tunne -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö ettÀ sinun ansiosta selvisin aika monesta uuvuttavasta työpÀivÀstÀ silloin aikoinaan kun sain edes hetken hengittÀÀ sinua lounasaikaan. Kiitos siitÀ. Olen sinun puutteessa ollut jo aivan liian pitkÀÀn. Armahda minut jo.
Olin kaivattuni kanssa kolmisen vuotta samassa työpaikassa, mutta valitettavasti hÀn istui ruokatunnilla aina selkÀ minuun pÀin. Tosin tunteeni eivÀt olleet silloin vielÀ kovin syviÀ. /ohi ja sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaisi unohtaa.
mulle tekis tiukkaa. Sivusta
MĂ€ unohdin 40 vuodeksi -sivusta
Vtun lumi. Muutan etelÀÀn.
Pakko kaivata ikuisesti. KetÀÀn lÀhtenyttÀ ei saa takaisin maalliseen elÀmÀÀn. TÀmÀ on todettu faktaksi.
Luulet löytÀvÀsi rauhan ja hyvÀn olon yön hÀmystÀ, pÀihteistÀ, pinnallisesta rakkaudesta. Luulet onnen löytyvÀn jostain toisesta, samanlaisesta, sopivasta.
Turrutat kipusi valheilla, aineilla, pinnalla ja luulet olevasi oikeilla jÀljillÀ.
Rakas.
Rauha ja onni ei niin tule löytymÀÀn. Se löytyy vain kun istut kipusi ja pelkosi kanssa, elÀt ja tunnet sen. ElÀ se. Itsesi vuoksi.
Minulta
> ei mkn koko sivustolla
koko pĂ€ivĂ€nĂ€! đ„ž
Pare todeta jo tÀssÀ
kohtaa aamua, niin ei
tarvihe eestaas tulla
huudeille huuteleen.
Terkut, kelle? đ„ł Assarihandulle +
erÀÀlle komeusjumalalle.
Kaikille taiteilijoille.
> P e a c e o u t < đ
~
Eet, estradi on teillE..
God morgon fru speciallĂ€rare đ
Trevligt veckoslut min favoritlÀrare.
Tuo itkupotkukiukkualapeukuttelu on stnan lapsellista, pÀllit. Hups, pitkÀ yhdyssana. Whatever. Pus.
NÀhdÀÀnkö me jouluna tai siinÀ tienoilla?
NĂ€in kun kerran rakkauden talossa
NimittÀin nÀin varjoja rakkauden valossa
YöllÀ sÀnkyyni hiipi yksi
Tunsin aamulla itseni riivityksi
SydÀnmeni, se meni haavojaan nuolemaan
Lensin matalallađ
On tÀmÀ haaveilu ja ikÀvöinti yhtÀ riutumista, painokin pudonnut kesÀstÀ pari kiloa. Olisi kait pitÀnyt varautua paremmin talvihorrokseen kuten nallekarhut tekevÀt, jotta kevÀÀllÀ pÀÀsisi taas virkeÀsti liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
M on ilkeÀ juoppo.
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Vtun lumi. Muutan etelÀÀn.
Kaveri kutsui kylÀÀn Espanjaan, mutta en millÀÀn pysty lÀhtemÀÀn. TÀrkein syy on raha. KyllÀhÀn se houkuttelisi siellÀ on nyt meidÀn "syyskuu". Appelsiineja ja greippejÀ puussa.
Juomaa on.