Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin koko viikon sun nÀkemistÀ, mutta sÀ kohtelit mua tÀnÀÀn niinku ilmaa. Toivottavasti tapoit mun kiinnostuksen tarkoituksella etkÀ vahingossa.
Psykoottista menoa, kaiken kaikkiaan. Ensin nuo kaksi kuin siinÀ olisi jokin yhteys keskenÀÀn, siihen nÀhden ettei vaikuta olevan samassa tilassa. Sitten tuollaisen hilpeÀn termin viljely tÀllÀisen aiheen parissa. Sitten tahallisuuden suosiminen vahingon sijasta kun.. no, yksi on toista parempi eikÀ se ole tuo. SitÀ voi vÀÀnnellÀ vaikka kuinka mutta ainoa mitÀ tuollainen (yhdistelmÀnÀ) kertoo on mitÀ itseltÀ löytyy. Ihana ajatus ettÀ nÀitÀ hiippailee jossain lÀhistöllÀ, omissa maailmoissaan. :I
MitÀ oikein sössötÀt? EiköhÀn me kaikki olla omissa maailmoissamme. Paras tapa jakaa sama todellisuus olisi absoluuttisen suora ja avoin komm
TÀmÀ yllÀ siis sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin koko viikon sun nÀkemistÀ, mutta sÀ kohtelit mua tÀnÀÀn niinku ilmaa. Toivottavasti tapoit mun kiinnostuksen tarkoituksella etkÀ vahingossa.
Psykoottista menoa, kaiken kaikkiaan. Ensin nuo kaksi kuin siinÀ olisi jokin yhteys keskenÀÀn, siihen nÀhden ettei vaikuta olevan samassa tilassa. Sitten tuollaisen hilpeÀn termin viljely tÀllÀisen aiheen parissa. Sitten tahallisuuden suosiminen vahingon sijasta kun.. no, yksi on toista parempi eikÀ se ole tuo. SitÀ voi vÀÀnnellÀ vaikka kuinka mutta ainoa mitÀ tuollainen (yhdistelmÀnÀ) kertoo on mitÀ itseltÀ löytyy. Ihana ajatus ettÀ nÀitÀ hiippailee jossain lÀhistöllÀ, omissa maailmoissaan. :I
Korkki kiinni.
Jep, asian mÀÀrÀ ja kirjoitusasun virheettömyys tunnetusti kasvavat kittaamisen kera. Sain kyllÀkin idean tuosta, oota hetki niin nÀytÀn. =)
Minun sukunimeni kolmatta ei ole vielÀ tullut. Arvatkaas vielÀ! Aakkosia riittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Minun sukunimeni kolmatta ei ole vielÀ tullut. Arvatkaas vielÀ! Aakkosia riittÀÀ.
X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta laitan sulle irl đ ootko hyvĂ€ssĂ€ paikkaa
Oon. Omalla soffalla löhöilen
MitÀ jos se yhteydenotto ei ole sitÀ mitÀ nyt odotat, haluatko silti ettÀ otan ?
Haluan tietty. Jos se ei ole negatiivista
Oletko mun kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ nÀitte? Jossain ulkona eikÀ huomannut?
SisÀllÀ nÀhtiin ja teki kaikkensa ettei huomaisi mua.
TiedÀtkö miten huomaaminen toimii? NÀemmÀ uskot johonkin eh, esihuomaamiseen jota seuraa sitten oikea huomaaminen jossain. Itse ainakin pellepuvussa tykkÀÀn varmuuden vuoksi skannata aina randojen ryppÀÀn siitÀ ympÀriltÀ, kokoluokka 12-60 ihmistÀ. Ihan vaan vaan siltÀ varalta jos joku pelkuri sattuisi piileskelemÀÀn siellÀ. MissÀÀn nimessÀ en laita koko rypÀstÀ taakseni tai sivulleni kun toimitan mitÀ toimitan siinÀ sen aikaa.
KyllÀ sen toisaalta pystyy kuvittelemaan,
Ei pahalla, mutta mikÀ diagnoosi sulla on?
Vierailija kirjoitti:
ei vtu oikeesti.
e
MikÀ ny
Iltaa mammoille. Olis tarjolla puikula perunaa, wirnerleikettÀ, kuhafilettÀ, salaattia ja parsaa.. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Helvetillinen ikÀvÀ.
Milloin nÀit hÀnet viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ oikein sössötÀt? EiköhÀn me kaikki olla omissa maailmoissamme. Paras tapa jakaa sama todellisuus olisi absoluuttisen suora ja avoin komm
Saatanan idiootti. Tuota paskaasi on nÀhty ihan tarpeeksi kyllÀ. Jos (oletetusti) oman kielesi lukeminen on noin työlÀstÀ, nielaise omasi ennen kuin se poistuu takakautta. Tavaan nyt varmuuden vuoksi kun Àitisi vÀhÀn koripallona pÀÀtÀsi pompotteli kuitenkin. EttÀ joku psykoottinen pikkupaska ei nimenomaan tee tuota kommunikointia vaan kihisee tÀÀllÀ. Niin ettÀ onpa hauska idea ettÀ joku jolla ei ole toisen tunnelmista mitÀÀn tietoa sekoilee siellÀ metrien pÀÀssÀ, heh. SinÀ nyt et ihmisten ilmoilla ole etkÀ minkÀÀn huomion (noh, tÀhÀn saakka) kohteena koskaan myöskÀÀn niin voi olla vaikea ymmÀrtÀÀ. :P
IkÀvÀ. Kuulin sinusta vain jotain geneeristÀ. TÀnÀÀn ei ollut helppo pÀivÀ. Olisitpa ollut vierellÀni.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta laitan sulle irl đ ootko hyvĂ€ssĂ€ paikkaa
Oon. Omalla soffalla löhöilen
MitÀ jos se yhteydenotto ei ole sitÀ mitÀ nyt odotat, haluatko silti ettÀ otan ?
Haluan tietty. Jos se ei ole negatiivista
Oletko mun kaivattu?
En tiedÀ. Taisit tulla sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ voisin olla minÀ, mutta emme ole onneksi nÀhneet pariin kuukauteen. Silloin vÀlttelin, koska en vaan kestÀnyt katsoa sinua. Olen toisen. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀtkö miten huomaaminen toimii? NÀemmÀ uskot johonkin eh, esihuomaamiseen jota seuraa sitten oikea huomaaminen jossain. Itse ainakin pellepuvussa tykkÀÀn varmuuden vuoksi skannata aina randojen ryppÀÀn siitÀ ympÀriltÀ, kokoluokka 12-60 ihmistÀ. Ihan vaan vaan siltÀ varalta jos joku pelkuri sattuisi piileskelemÀÀn siellÀ. MissÀÀn nimessÀ en laita koko rypÀstÀ taakseni tai sivulleni kun toimitan mitÀ toimitan siinÀ sen aikaa.<
Voit arvailla siinÀ sitten. Ja toiset muuta perÀstÀ sitten. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole hölmö, jos minÀ olin hölmö ja annoin vÀÀriÀ signaaleja? KyllÀ ne selvitÀÀn ja sulle oikea vastaa tulee. Olit reippaan nÀköinen muutenkin nyt.
Ei olla nÀhty nyt.
NetissÀ?
Oikeasti, miten vÀhin evÀin pitÀÀ olla liikkeellÀ ettÀ pari lausetta perÀkkÀin sekoittaa pakan noin pahasti? Parempi vaan kaikkien kannalta ettei vahingossakaan leviÀ moinen vitsaus. Jos vaikka joku sammunut osuu kohdalle, eihÀn se nyt muuten onnistuisikaan. Siltikin, ei vÀlttÀmÀttÀ arvaisi mitÀ on kÀynyt eikÀ siten oikaisisi asiaa ja niin se jatkuisi taas.
Toisaalta.. tuolta osin saa varmuuden helpomminkin kyllÀ. Kahden vaiheilla olen kyllÀ nyt ja no, enpÀ ole ainoa kohta. =D
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, miten vÀhin evÀin pitÀÀ olla liikkeellÀ ettÀ pari lausetta perÀkkÀin sekoittaa pakan noin pahasti? Parempi vaan kaikkien kannalta ettei vahingossakaan leviÀ moinen vitsaus. Jos vaikka joku sammunut osuu kohdalle, eihÀn se nyt muuten onnistuisikaan. Siltikin, ei vÀlttÀmÀttÀ arvaisi mitÀ on kÀynyt eikÀ siten oikaisisi asiaa ja niin se jatkuisi taas.
Toisaalta.. tuolta osin saa varmuuden helpomminkin kyllÀ. Kahden vaiheilla olen kyllÀ nyt ja no, enpÀ ole ainoa kohta. =D
Olet sekaisin.
No kaikki naiset ei tykkÀÀ naisista. Sivusta.