Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (768)
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko tietÀÀ jotain.
Haluaisin tietÀÀ. Kerro jo. Ota yhteys
EhkÀ ajattelit ettÀ siedÀn kaiken. Tai ehkÀ lopputulos on juuri se mitÀ halusitkin.
Sama se. Teen mikÀ itselleni on parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin.
Mulla on koko ajan outo pelko ettÀ vahingossa kopioin tÀhÀn ketjuun kaivatun nimen tai muuta tunnistettavaa
Voiko joku sanoa ettÀ eilen poistetussa ketjussa ei ollut mitÀÀn sellaista miksi poistettiin
Vierailija kirjoitti:
Tuli jo nyt surullinen olo isĂ€npĂ€ivĂ€stĂ€. TĂ€mĂ€ on mulle ensimmĂ€inen isĂ€npĂ€ivĂ€ ilman isÀÀ. đą
Otan osaa. Surullisin mielin muistelen hĂ€ntĂ€ joka menehtyi hiljattain. TiedĂ€n hĂ€nellĂ€ olleen lapsia. HĂ€n osui sydĂ€meen ja ehti tulla tĂ€rkeĂ€ksi jakamamme ajan aikana. Voimia sinulle vaikka olet minulle tuntematon đ
Tonille hali ja kivaa viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaan ajatellen ettÀ panet jotain rikasta ja menestyvÀÀ miestÀ. Itken ja runkkaa itseni uneen. Kaipaan sinua ihastukseni.
TÀmÀnkö pÀÀttelit, jostakin jonkun irl sanomisista ? Vai mistÀ tÀmÀ mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on jotain hyvÀÀ niin kyllĂ€ kiitos đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun katsoimme toisiamme silmiin ja kumpikin hÀtkÀhti?
MÀ saatoin hÀtkÀhtÀÀ, mutta et sÀ.
SÀ hÀtkÀhdit silminnÀhden, mutta niin mÀkin
HÀtkÀhdin. Sulla on niin kauniit siniset silmÀt.
Niin sullakin. đ
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koko ajan outo pelko ettÀ vahingossa kopioin tÀhÀn ketjuun kaivatun nimen tai muuta tunnistettavaa
Voiko joku sanoa ettÀ eilen poistetussa ketjussa ei ollut mitÀÀn sellaista miksi poistettiin
Ei ollut mitÀÀn. Olin paikalla, koko illan, joku vÀittÀÀ et oli jotain, haukkumista, halventamista, mulle ainakaan ei mitÀÀn sellaista pÀivittynyt. Ja hei, sun kaivatun nimi on puolella suomea, jos et nyt ihan etu ja sukunimeÀ kirjaimellisesti tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mitÀÀn. Olin paikalla, koko illan, joku vÀittÀÀ et oli jotain, haukkumista, halventamista, mulle ainakaan ei mitÀÀn sellaista pÀivittynyt. Ja hei, sun kaivatun nimi on puolella suomea, jos et nyt ihan etu ja sukunimeÀ kirjaimellisesti tarkoita.
Kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ ajattelit ettÀ siedÀn kaiken. Tai ehkÀ lopputulos on juuri se mitÀ halusitkin.
Sama se. Teen mikÀ itselleni on parhaaksi.
HyvÀ teeppÀ noin.
Aika on joskus ensivuoden puolella...
Vierailija kirjoitti:
MielestÀni ei ollut mitÀÀn ihmeellistÀ, kun silmÀilin lÀpi pÀivÀn viestit nopsaa, klo 19.20 jÀlkeen huomasin poistetuksi.
Kauniita viestejÀ ja jotain ohista.
TsemppiÀ kaipailuun ja hyvÀÀ illan jatkoa!
Jos se on luuserimpi kuin rikas ja menestyvÀ, haittaaks se.
Voi, kun oisit mun kaivattu. Oon niin hÀnen halittelun puutteessa.