Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (3349)
Aamulla laitoin sulle viestin, jossa kerroin vÀhÀn tÀstÀ pÀivÀstÀ.Selvisin, vaikka olikin aika perseestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ sen ikinÀ tietÀisi, vaikka meillÀ synkkaisi todella hyvin. Tai sitten et voi sietÀÀ minua.
Miehelle lÀhelle <3
Ei sitÀ tiedÀ ennalta kokeilematta. Toivottavasti uskallat viestiÀ hÀlle. MÀ en uskalla. Sivusta.
EipÀ ole pelkoa, ettÀ uskaltaisin.
En jÀtÀ puolitiehen, hoidetaan tÀÀ irl
Vierailija kirjoitti:
Finish what you started bitch.
Am not gonna co -operate with people like youwho can`t respect.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin olla lihaa ja verta, sinulle
Olen vegaani..
MinÀ olen vihannes
(takavasemmalta)
Ei ole kellÀÀn tÀÀllĂ€ odotuksia ainakaan mun suhteen đđ
Ei ole turhaan joku keksinyt puhua elÀmÀn sulostuttajasta. Parhaimmillaan voi olla sitÀ toinen toisilleen. SinÀ olet minulle. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Sen tiedÀn, kohtuu varmasti, ettÀ ISFJ-T olen. VielÀ varmemmin jonnin sortin intohimoton analyyttinen ja YYYYLIIII-kriittinen estynyt/vÀlttelevÀ persoona. terv. ihmisfoobikko
Totuus voittaa valheen ja tieteentekemĂ€ttömyyden! đ€© terv. AvPD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en lÀhde susta tai kenestÀkÀÀn kisaan. NÀyttÀs olevan muitakin, joilla on sun suhteen odotuksia.
Mutta sua ainoastaan mietin.
No sitÀhÀn mÀ en voi tietÀÀ. Objektiivisesti maailma pitÀisi hÀntÀ sulle sopivampana. Melko ylimielistÀ olis kuvitella, ettÀ valitsisit mut.
Ei minulta nuo outoilut huonolla englannilla.Tai suomeksikaan. En ole hÀijy enkÀ lyö lyötyÀ tahi potki maahan langennutta.
We always meet at the finnish line.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finish what you started bitch.
Am not gonna co -operate with people like youwho can`t respect.
You were the first to disrespect me.
Vierailija kirjoitti:
Kookas nenĂ€ ja đ
En tiiÀ, ei oo pÀÀssyt nÀkemÀÀn vielÀ :D
EmmÀ tiedÀ onko hÀnen nenÀkÀÀn nyt niin kookas, sehÀn on suhteellista sekin. Mut sellanen kaverini sanoin elegantti profiili. Ei tuo kaveri siis ole nÀhnyt koko tyyppiÀ, mutta arvasi minkÀ nÀköinen on, kun kuulemma mulla on aina miehiÀ joilla on elegantit piirteet. Lol.
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Oon huomannut, ettÀ aika moni ihastuu suhun.
Vierailija kirjoitti:
Kookas nenĂ€ ja đ
TÀmÀ ei pidÀ paikkaansa. Monta kokemusta.
Miten tiistaisi on sujunut? Omani hyvin. HerÀsin, kun serkun puoliso soitti ja tieteli kuinka voin ja voisivatko auttaa jotenkin. Sovimme tapaavamme erÀÀn 3 sukulaisen luona lÀntisessÀ naapurkunnassa lÀhiaikoina. Nukuin lisÀÀ ja sitten herÀttyÀin lÀhin pohjoseen naapurpitÀjÀÀn kelomaan.Byrokratisointi sujui hyvin, jÀrjestÀn toiminnot uudelleen, tÀytyy vain hankkia lÀÀkÀrintoistuksia, kÀyn huomenna labrassa ja varaan ajan tarkastusta varten. KÀvin paikallisessa rismassa ja join kahvin ÀrrÀllÀ, ilmashyllystÀ pelastin Topeliuksen talvi-iltain tarinoita, kÀvin litlissÀ etelÀisessÀ pitÀjÀssÀ tarkistamassa uuen putiikin. Nyt kuuntelen ratiota ja mussutan iltapalaa, tarjoisin siullein.Nuku hyvin. Naiselle lounaaseen mieheltÀ koillisemmasta.