Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22463)

Vierailija
21881/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi ei tuo Erika Vikmanin maku on niin kamala. On myös ilmeisen kouluttamaton. Vaikka ei sekÀÀn takaa mitÀÀn. Huoh. 

MielipiteitÀ saa olla.

Itse ymmĂ€rrĂ€n hĂ€ntĂ€, hienoa huomata ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on huumorintajua ja ulospĂ€insuuntautuneisuutta, mielestĂ€ni hĂ€n on vapautunut paljon. 

Todella. Tissit vapautuu hetkellĂ€ millĂ€ hyvĂ€nsĂ€. Vapautuminen ja voimaantuminen eri keinoin nĂ€yttÀÀ olevan nykyÀÀn suosiossa. EntĂ€s sellainen pienen pieni pidĂ€ttely? Miten olis? 

Vierailija
21882/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua, haluaisin olla sun kans ja lÀhellÀ. Ei tule tapahtuun. Ei se mitÀÀn. Oot mun silmissÀ aina se oikea, siksi jÀÀn yksin.

Yksi viesti vain.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21883/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti tajua tĂ€tĂ€ ihmiselĂ€mÀÀ, jos Jumala on olemassa niin miksi niin paljon huolia, mikĂ€ pointti kun toisinkin voisi sit olla asiat 

Unohda se Jumalan olemassaolon ihmettely ja kysy suoraan mikÀ tÀssÀ on tarkoitus. Vastauksia saat jos ja kun saat. Aina voisi asiat olla toisin, paremmin tai huonomminkin.

Ei tÀssÀ elÀmÀssÀ mitÀÀn vastauksia saada, se on aika varmaa

No sitten on eri asia. Paree vain keskittyÀ olennaisiin asioihin.

Alan uupua tÀhÀn touhuun nimeltÀ elÀmÀ

Vierailija
21884/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Viestiketjun hĂ€iriköistĂ€, sekĂ€ surkeasta yllĂ€pidosta nettivinkki poliisille👋

Vierailija
21885/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw, siitÀ abortista. Kumpikaan meistÀ ei oo valmis vanhemmaksi ja vÀhÀn pelkÀÀn ettÀ molemmat saa kicksejÀ raw-touhusta ni tÀÀ on pelkkÀ katastrofi kuten kaikki sekoilu osoittaa...

Ei minulta👋

Kaikki sen huomasi jo. SĂ€ olet ehkĂ€ psykoosissa, mutta et tuolla tavoin daiju ja nolo kuin tuon viestin kirjoittaja! 

Vierailija
21886/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois ollut kiva nÀhdÀ sut ykkösissÀ.

Ei riitÀ yksistÀÀn tuo tuomaan yhtÀÀn lisÀarvoa elÀmÀllÀni sellaiset jutut.

Estetiikka on toisille tÀrkeÀÀ, toisille ei.

TÀmÀ. Joillain sitÀ ei ole edes siihen ettÀ jaksaisi olla haisematta hielle ja kÀydÀ suihkun kautta. Eri

Vierailija
21887/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi ei tuo Erika Vikmanin maku on niin kamala. On myös ilmeisen kouluttamaton. Vaikka ei sekÀÀn takaa mitÀÀn. Huoh. 

MielipiteitÀ saa olla.

Itse ymmĂ€rrĂ€n hĂ€ntĂ€, hienoa huomata ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on huumorintajua ja ulospĂ€insuuntautuneisuutta, mielestĂ€ni hĂ€n on vapautunut paljon. 

Todella. Tissit vapautuu hetkellĂ€ millĂ€ hyvĂ€nsĂ€. Vapautuminen ja voimaantuminen eri keinoin nĂ€yttÀÀ olevan nykyÀÀn suosiossa. EntĂ€s sellainen pienen pieni pidĂ€ttely? Miten olis? 

Et ole tainnut nÀhdÀ elÀmÀssÀ paljoakaan jos hÀn tuntuu nÀin jÀrkyttÀvÀltÀ. Olen itsekin ollut elÀmÀssÀni vapautunut ihminen ja nyt olen tÀssÀ vapauttanut itseÀni lisÀÀ. Suosittelen jokaiselle elÀmistÀ niin tÀysillÀ kuin hyvÀltÀ tuntuu ja elÀmÀÀn sopii.

Vierailija
21888/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw, siitÀ abortista. Kumpikaan meistÀ ei oo valmis vanhemmaksi ja vÀhÀn pelkÀÀn ettÀ molemmat saa kicksejÀ raw-touhusta ni tÀÀ on pelkkÀ katastrofi kuten kaikki sekoilu osoittaa...

Ei minulta👋

Vanhemmuus ei suunnitteilla,

vain parisuhde + lemmikit.

> Feikkihandu. E

Vierailija
21889/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Karkaan Bon kanssa, kun kurppa lÀhtenyt viimeiselle lennolleen partsilta.

Vierailija
21890/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo kun yksi toive. Kuiskaan sen tĂ€hdenlennolle. Hauskaa kun googlasin tĂ€hdenlennon, niin se vilahti nĂ€ytöllĂ€. 🌠

Aina on siis toivoa. Kerrankin jotain positiivista tĂ€llĂ€kin kiertoradalla, eikĂ€ iltaa kohti menevÀÀ synkistelyĂ€. 

Vierailija
21891/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KĂ€vin kahtena pĂ€ivĂ€nĂ€ joulumarkkinoilla ja tuhlasin yli satasen. 

Vierailija
21892/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti tajua tĂ€tĂ€ ihmiselĂ€mÀÀ, jos Jumala on olemassa niin miksi niin paljon huolia, mikĂ€ pointti kun toisinkin voisi sit olla asiat 

Unohda se Jumalan olemassaolon ihmettely ja kysy suoraan mikÀ tÀssÀ on tarkoitus. Vastauksia saat jos ja kun saat. Aina voisi asiat olla toisin, paremmin tai huonomminkin.

Ei tÀssÀ elÀmÀssÀ mitÀÀn vastauksia saada, se on aika varmaa

No sitten on eri asia. Paree vain keskittyÀ olennaisiin asioihin.

Alan uupua tÀhÀn touhuun nimeltÀ elÀmÀ

No kerrohan suoraan missÀ mÀttÀÀ. Kuulostaa juuri niin tutulta ettÀ on minulle ihan hÀmmennys jos en osaa auttaa sinua jotenkin.

Vierailija
21893/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MielipiteitÀ saa olla.

Et ole tainnut nÀhdÀ elÀmÀssÀ paljoakaan jos hÀn tuntuu nÀin jÀrkyttÀvÀltÀ. Olen itsekin ollut elÀmÀssÀni vapautunut ihminen ja nyt olen tÀssÀ vapauttanut itseÀni lisÀÀ. Suosittelen jokaiselle elÀmistÀ niin tÀysillÀ kuin hyvÀltÀ tuntuu

Suosittele vain. MinĂ€ suosittelen ettei tarvi revitellĂ€ itseÀÀn ja ryhtyĂ€ myymÀÀn itseÀÀn vapautukseen. Itse asiassa vapautuminen ihmisenĂ€ on jotain aivan muuta kuin kaikenlaista sensaatiohakuisuutta. SillĂ€ vain osoittaa ettĂ€ hakemalla hakee huomiota ja omaa yleensĂ€ mt-ongelmia. 

Vierailija
21894/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JĂ€nnĂ€ miten ohuella langalla sitĂ€ eletÀÀn. YhdessĂ€ hetkessĂ€ ajattelee ettĂ€ asiat on hyvin ja seuraavaksi voi kaikki mennĂ€ alta. Voi sairastua pahasti(syöpĂ€) tai jopa kuolla ennen aikojaan. Työpaikkoja tulee ja menee. 

Vierailija
21895/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KĂ€vin kahtena pĂ€ivĂ€nĂ€ joulumarkkinoilla ja tuhlasin yli satasen. 

Tuhlaaminen on ihanaa! Rahaa vain palamaan aina kun siltÀ tuntuu.

Vierailija
21896/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No niin neropatit. Kertokaapa, missÀ pieni lapsi ei ole ottanut vastaan Jumalan ehtoja jos sille tapahtuu pahoja asioita? Tai vÀitÀttekö oikeasti ettei "uskoville" tapahdu mitÀÀn pahaa? KyllÀ tapahtuu, mutta miksi?

Vierailija
21897/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K...i 😘

MistÀpÀin?

TöistĂ€ 

Vierailija
21898/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulta👋

Kaikki sen huomasi jo. SĂ€ olet ehkĂ€ psykoosissa, mutta et tuolla tavoin daiju ja nolo kuin tuon viestin kirjoittaja! 

Chillaa, ei multa. Noi jutut

muutenkin saundaa WT/

criminal/ei minun pirtaani mlln tavalla!

Sekoilua keski-ikĂ€isenĂ€? Noup.. 

Vierailija
21899/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MielipiteitÀ saa olla.

Et ole tainnut nÀhdÀ elÀmÀssÀ paljoakaan jos hÀn tuntuu nÀin jÀrkyttÀvÀltÀ. Olen itsekin ollut elÀmÀssÀni vapautunut ihminen ja nyt olen tÀssÀ vapauttanut itseÀni lisÀÀ. Suosittelen jokaise

ÄlĂ€ nyt hĂ€nestĂ€ tai minusta ole huolissasi. LisĂ€ksi sinulla on ankean tuomitseva ajatusmaailma. Höpö höpö nyt.

Vierailija
21900/22463 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

""Höpö höpö. Jos olisin vaikka alle kouluikÀinen, jonka vanhemmat kuolisi kolarissa niin missÀ kohtaa tÀssÀ toteutuu turvallisella mielellÀ oleminen? MillÀ perusteella alle kouluikÀinen ei muka ole ottanut vastaan Jumalan "ehtoja"? Ihan kukkua. "" Lainaus ei toimi:

Jumalalla ei ole mitÀÀn tekemistÀ, ei uskovan perheen kanssa, joka joutuu onnettomuuteen. On vÀÀrÀssÀ paikassa vÀÀrÀÀn aikaan. Omien valintojensa tiellÀ. EivÀtkÀ ole Jumalan tahdossa elÀmÀssÀ sitÀ elÀmÀÀ joka on kÀtkettynÀ Jeesuksessa Kristuksessa, jos olisvat sen vastaanottaneet. Toiseks, me eletÀÀn tÀssÀ maailmassa, tÀÀllÀ sattuu ja tapahtuu onnettomuuksia. Ihmisen keksintöjen ja valintojen myötÀ. TyperÀÀ syyttÀÀ Jumalaa niistÀ. Ja siitÀ ettÀ joku EI uskova kuolee onnettomuudessa. Ei uskova, ei peri minkÀÀnlaosta Korkeimman varjelusta, Jeesuksen veren suojaa ja Jumalan uskollisuutta osakseen. Sivusta

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kolme seitsemÀn