Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ kaikille. Taitaa olla vÀÀrÀ seurahuone kuitenkin taas.
MinÀkin tarvitsisin sinua.
Aktiivinen ? RiittÀÀkö jos lirputan wa ?
Olet komea puvussa kaikilla mausteilla.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ kaikille. Taitaa olla vÀÀrÀ seurahuone kuitenkin taas.
Kiitos samoin. Paras pitÀÀ vÀhÀn taukoa
Asiattomiin viesteihin ei reaktioita, vastauksia eikÀ peukutuksia. Liputtakaa pois.
Vain sinun lÀsnÀoloasi luonani kaipaisin ylikaiken nytkin.
En tiedÀ miksi tÀmÀ on niin hankalaa, mutta oot silti rakkain ja kova ikÀvÀ sua.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli sua.
Maksatko taksin jos tuun.
Aina tekisi mieli laittaa kÀsi selÀllesi ja antaa sen vaeltaa tiensÀ pakaroillesi, kun tulet vastaan.
Sinun hellÀ katseeesi,lÀmmin ihosi kosketus omaani vasten.SinÀ olet minun varavoimani sitten, kun en jaksa.Olen vahva mutta joskus elÀmÀ pistÀÀ polvilleen.Olisitko silloin lÀsnÀ minulle taas.
Petterille piparintuoksuista ItsenÀisyyspÀivÀÀ.
SisÀllÀ on siivu joka havahtuessaan.. luulee olevansa eri tilanteessa kuin mihin sitÀ ympÀröivÀ on sen(kin) sijoittanut. TÀmÀn silmin tietyt asiat ovat selvempiÀ ja se ulottuu niihin katsojaankin kyllÀ. Muuten sitÀ on ihan ettÀ, no.. tÀnne olen itseni pistÀnyt, mitÀ se on. VÀhÀn yhtÀ, hiukan toista. HyvÀ homma ja kunnon kuvioita. MitenkÀ kÀytÀnnössÀ kÀykÀÀn?
PölÀhtÀÀ tapulit tyhjiksi mutta no, sitÀhÀn nyt sattuu. Uusiva dynamiikka, no eihÀn se pahasta ole. EiköhÀn se kuitenkin mene suunnilleen sama- ettÀ mikÀ oli? Revontulet keittiössÀ, heh. NiinpÀ niin. No, maailmaan mahtuu ja sen sellaista. EiköhÀn se siitÀ ala tasaantua. MikÀ hÀtÀnÀ? Etkö ole nÀhnyt jÀttisimpukkaa ja no juu, kivahan se vain on. EttÀ on yhtÀ ja toista.. tÀllÀ tasolla. SiinÀhÀn tuherrat sitten. Suhteellisestahan se on ja saattaa vinkkeli vÀÀristÀÀ myöskin kun- mit..?
Ihan tosi? EihÀn sekÀÀn tavatonta toki ole, kaiken kaikkiaan mutta alkaahan siinÀ aineksia jo olla. Yksi, toinen ja kolmes menivÀt johonkin, klassinen rakenne mutta hyvÀnen aika sentÀÀn. Alkaahan sellaisessa kaivata jo sitÀ jonka radalla moiset asettuvat (kiskovan kiertelyn sijasta) osuviin uomiinsa. Pirstale saattaa olla siivua parempi sana joten kaipuu on kuin heijastus siinÀ. Ei kovinkaan kutsu kiskoa moista sieltÀ mihin se on juuttunut mutta heilumisensa repii loputkin. :P
Varmasti on olemassa jokin usvainen nurkkaus jossa moisen sijasta löytyy (ja hukkuukin) aivan muuta mutta minkÀs teet.
Alkaa raavasta miestÀkin itkettÀÀ kun kuuntelee tuota Finlandiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain sinun lÀsnÀoloasi luonani kaipaisin ylikaiken nytkin.
Miksi ihmeessÀ et kerro tuota? :'(
Vierailija kirjoitti:
Tepa, wa kiitos
Ole hyvĂ€ đ + suomenlippu
Vierailija kirjoitti:
Alkaa raavasta miestÀkin itkettÀÀ kun kuuntelee tuota Finlandiaa.
ItellÀki vierÀhti kyynel poskelle samasta asiasta
Herkkisnainen
Huomaan ja olen siitĂ€ iloinen. đ€