Onko tämä palsta hidastunut muillakin?
Kysyn vain siksi, että pohdin, onko vika palstassa vai omassa koneessani.
Klikkaan jotain ketjua, ja kestää vaikka kuinka kauan saada se auki.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne tekee taustalla sitä uutta palstaa, johon kyseltiin vielä viime viikolla, mitä ihmiset haluaisi korjattavan ja parannettavan. Hidastaa sitten tämän nykyisen toimintaa?
Siitä kyselystä sai sen käsityksen, että suuri osa vastaajista halusi rekisteröitymispakon. En usko, että näin olisi. Itse en ainakaan jatka, jos sellainen tulee.
Tulisikin vaan, tämäkin aika tulisi paremmin käytetyksi. Olen jo kaiken ammentanut keskusteluista. Ymmärrän nyt miten outoa porukkaa me olemme. Monella on ollut todella kurja lapsuus, tätä en ole tajunnut ennen. Katse on melkein kaikilla omassa navassa - vika on aina toisaalla. Mediaan luotetaan käsittämättömän paljon, eikä ymmrretä miten helppo ihmisiä on manipuloida uutisten avulla. Mitä nostetaan otsikoihin, mitä ei, mistä kulmasta uutisoidaan jne.
Hidas kuin perkele. Varmaan Sanoman uusin kikka yrittää ESTÄÄ keskustelua VÄÄRISTÄ aiheista, saatana!
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstahan on toiminut ihan päin vttua jo kaksi vuotta.
Siitä viimeisimmästä isosta päivityksestä lähtien lainaukset eivät ole menneet oikein, saapa nähdä minä vuonna tilanne korjaantuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstahan on toiminut ihan päin vttua jo kaksi vuotta.
Siitä viimeisimmästä isosta päivityksestä lähtien lainaukset eivät ole menneet oikein, saapa nähdä minä vuonna tilanne korjaantuu...
No siitä samasta päivityksestä asti on palsta myös vähän väliä toiminut hitaasti. Se oli silloin kaksi vuotta sitten kun oikein hehkuttivat että nyt tulee niin mahtava päivitys että jippijaijjee! Yleensä päin vttua menneet päivitykset kyllä korjataan mutta ei täällä.
Vierailija kirjoitti:
On. Tosi tahmeesti menee.
Itse asiassa pelästyin aikaismemin tänä iltana, kun luulin, että koneeni on kokonaan hajoamassa. Oli ongelmia nettilehden näkemisessä myös. Mutta nyt kuulen muilta palstalaisilta, että heilläkin oli häikkää.
Täällä on niin paljon aloituksia Sanna Marinista, että modella tai ilmiantajilla kestää kauan tsekata kaikki.
Eli ylikuormitusta pukkaa, voi Sanna rukkaa😂
Välillä tökkinyt, lataa hitaasti eikä näytä joka kommentissa peukkuja.
Kirjoitin jo pari päivää sitten, että kierrätetäänkö viestit monen sihdin kautta? En taida viitsiä enää täällä palloilla😡