Onko tämä palsta hidastunut muillakin?
Kysyn vain siksi, että pohdin, onko vika palstassa vai omassa koneessani.
Klikkaan jotain ketjua, ja kestää vaikka kuinka kauan saada se auki.
Kommentit (29)
Mulla ei näytä kaikkia tykkäyksiä ja joskus kun avaa uuden keskustelun, näyttää virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näytä kaikkia tykkäyksiä ja joskus kun avaa uuden keskustelun, näyttää virhettä.
Sama. Joitakin kommentteja ei voi nuolittaa tai lainata/vastata.
Ja kommentti lähtee viiveellä, jos lähtee ollenkaan. Sivu latautuu hitaasti. Luulin, että johtuu mun dna-operaattorista.
Toimii kuulema hitaasti niillä, jotka ovat tarkkailussa ja seurannassa huonon käytöksen ja asiattomien viestien vuoksi.
Yritin kirjoittaa positiivisesti Perusuomalaisista, niin kommenttini ei ilmestynyt lainkaan. Ja sama, hidas ja tykkäykset puuttuvat osasta kommentteja kokonaan.
Ajatuspoliisilla on hitaat serverit.
Pekka AI:tä ei ole saatu vielä kunnolla käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kirjoittaa positiivisesti Perusuomalaisista, niin kommenttini ei ilmestynyt lainkaan. Ja sama, hidas ja tykkäykset puuttuvat osasta kommentteja kokonaan.
Niin, tässä sen huomaa. Osa on joutunut seurantaan.
Pekka AI nimimerkkinen ajatuspoliisi on kokeiluvaiheessa.
Testing.. testing..
Vierailija kirjoitti:
Erroria ja blankoa "Try again later"-sivua pukkaa, ylä- ja alanuolet katoilevat satunnaisesti sieltä täältä tai kaikista viesteistä, ilmoittaa myös jatkuvasti että "CAPTCHA vaaditaan, jotta palaute voidaan jättää" vaikka tasan olisi laittanut pyydetyn numeron ihan oikein.
Mitä ihmettä olette tänne kirjoitelleet? Ymmärtääkseni kovin helpolla ei joudu seurantaan.😬
Jospa ne tekee taustalla sitä uutta palstaa, johon kyseltiin vielä viime viikolla, mitä ihmiset haluaisi korjattavan ja parannettavan. Hidastaa sitten tämän nykyisen toimintaa?
Hitaus on tarttunut palstapunikeista.
Sekoilee joo. Äsken ei voinut rullata alaspäin. Nyt toimii taas.
Tämä palstahan on toiminut ihan päin vttua jo kaksi vuotta.
Vauva-sivuston 70-luvun tietoliikennetekniikka on ylikuumentunut taas.
Superhitaasti toimii tänään.