Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nauroi minulle kun kerroin olevani alkoholisti

Vierailija
06.11.2025 |

Olen välillä kuukausia ottamatta mitään, mutta sitten tulee päiviä kun on pakko saada diideri. Joskus ottaisin mielellään jopa kaksi. Tykkään siitä seitinohuesta hiprakasta sillointällöin. Sain alkoholistitestistä yhden pisteen ja mies nauroi päin naamaa san9en että ainakaan AA kerhoon mene meitä nolaamaan.

Miksen saa itse määritellä olenko alkoholisti vai en?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole.

Vierailija
2/6 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvelen olevani alkoholisti, koska tykkään juoda puoli pulloa tai pullollisenkin viiniä silloin tällöin. Toisaalta pystyn olemaan kuukausia ilman. Mutta toi, että en voi/viitsi juoda vain yhtä lasia, niin siitä ajattelen että olen vähän alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ap, eli et juo juuri ollenkaan, korkeintaan kaksi annosta kerrallaan ja sekin vain pari kertaa vuodessa, ja ihan pakko päästä sanomaan itseäsi alkoholistiksi? Kai sitä nykymaailmassa on trendinä, että kaikki saa valita, mitä he ovat, vaikkeivät olisi oikeasti sinne päinkään, mutta tuo nyt on jo vähän erikoista, että alkoholistileiman haluat, vaikka olet lähes absolutisti :D 

Älä nyt kuitenkaan ala avautumaan alkoholiongelmastasi kellekään oikealle alkoholistille.

Vierailija
4/6 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jättänyt asioita tekemättä sen siiderin vuoksi?

Vierailija
5/6 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha...tenukeppi...ota huikkaa..

Vierailija
6/6 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jättänyt asioita tekemättä sen siiderin vuoksi?

No olen! En voi silloin ajaa autoa kun otan siiderin.