Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vanhemmuus on niin hieno asia, miksi lapsiperheiden joulut on monesti stressihelvettiä ja eroriski nousee?

Vierailija
06.11.2025 |

Selittäkää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä miehestä. Ei meillä yh-äiti aikoina ollut mitään stressiä koskaan.

Tämäkin on niin totta :D Valitettavasti

Vierailija
22/24 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhe-elämä, joulut mukaan lukien, on pääosin just sellaista millaista siitä itse vanhempana teet. 

Tämä nykyajan lapsettomuuden ihannointi johtuu siitä että nuoret sukupolvet on antaneet asettaa itseensä jonkun haittaohjelman, jota eivät itse edes tiedosta eivätkä myönnä. Tosiasia on se, että lapsettomuus on tyhjää elämää. On se aikansa hauskaa mutta myöhemmin ei. Normaalijärkinen aikuinen kestää pikkulapsiajan ihan hyvin. Tyhmä tai itsekeskeinen narsku on sitten eri asia. 

Lapsillesi on varmaan tullut, tai ainakin ajan myötä tulee, selväksi, että olet pullauttanut heidät maailmaan vaan omaa tyhjyyttäsi täyttämään. Muistat myös sanoa heitä tyhmiksi tai itsekeskeisiksi narsisteiksi, jos eivät halua lapsia.

Olen pahoillani, että koet olleesi omille vanhemmillesi heidän tyhjän elämänsä täyttäjä. Minä tiedän olleeni erittäin toi

Ei kyllä siltä kuulostaa käytöksesi perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulustressaaminen on henkilökohtainen ominaisuus, joka ei sinänsä liity vanhemmuuteen. 

Vierailija
24/24 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.