Milloin tää seksinhimo loppuu??
Olen 51 vuotias, terve, viriili, urheilullinen nainen. Terveet elintavat, sama vaatekoko kuin 20 vuotiaana. Urheilen ja syön terveellisesti. Gynekologilla juuri käyty, ja uusittu hormonikierukka, kun gynekologi sanoi, ettei vaihdevuodet ole vielä alkaneet.
Suvussani naisilla vaihdevuodet alkaa lähempänä kuuttakymppiä, ja gynekologi sanoi, että minullakin tulee varmaankinvaihdevuodet lähempänä kuuttakymppiä.
Itseäni vaan mietityttää jatkuva seksinhimo. Seksi on kiinnostanut buberteetista lähtien, ja vieläkin haluttaa, ja seksi jatkuvasti mielessä. Paha vain, että mieheni on 63 v ja hänellä jo halut hiipuneet koska on huono kunto, liikkumaton, liikakiloja reippaasti ja päivittäin tupakkaa ja kaljoittelu pari kertaa viikossa.
Mietin, että joudunko kärvistelemään seksinhimon kanssa loppuelämän vai loppuuko himot jossain vaiheessa ja elo ns rauhoittuu
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tänne ja heti!
M 59,190 cm/190 mm
Ok. AP on 149 cm ja pienikokoinen, siro. Minulla oli kasvuhäiriö 12 vuotiaana ja jäin lapsen kokoiseksi. Kun kasvupyrähdys jäi tulematta. 2 lasta on, mutta nekin piti synnyttää riskillä, kun lantio on kapea ja olen pieni. Esikoinen mursi solisluun synnytyksessä ja synnytyslääkäri sanoi, ettei yhtään isompi vauva olisi mahtunut (oli 3 kg)
Ei ole ryppyjä ja rinnat kohotettu ja isot, silinkonit ( kun harrastin fitnessiä ja kun rasvaprosentti oli alhaalla, halusin muotoja) tehty myös vatsan kiristys. Joten kroppa timmi. Kauniiksi on kehuttu, ja nuoremmat miehet lähestyy, mutta en ole kiinnostunut. Itse olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, mutta viriileistä ja älykkäistä. En voi panna tyhmää miestä pelkästä seksinhimosta. Pitää olla jokin yhteys
Työskentelin pankissa asiantuntijatehtävissä mutta koin burn outin, ja opiskelin uuden ammatin opetusalalla.
mun intohimo on ruoanlaitto ja leipominen, urheilu ja itsestään huolehtiminen. Kirjallisuus. Luen paljon ja seuraan maailman menoa. Olen iloinen, herkkä ja intohimoinen. Elämä on positiivista. Maailma on täynnä mielenkiintoisia asioita.
Seksi kiinnostaa ja jopa tietty kinkeily. Oman miehen lupa on, avoimeen liittoon. Mutta olen naiivi ja kokematon enkä osaa edetä tästä eteenpäin. Siksi en ole osannut edetä asiassa vaikka himottaisi
toinen juttu vielä; olen terve, enkä halua tauteja tai viruksia. Miten voisin olla suhteessa, kun en halua mitään herpestä tai HPV virusta??
Seksin himo hiipuu siinä 85 - 90 v . tietämissä jos terveys on pysynyt hyvänä.
Ja siis se mikä yllättää on mun ulkonäön kehuminen. Olin naapurin kanssa yhdessä meren äärellä (asun Helsingissä meren äärellä) hiekkarannalla ottamassa aurinkoa, kun naapuri nainen luuli minua 40 vuotiaaksi, hän itse oli fitness urheilija ja silinkonirinnat myös itsellään. Juteltiin ja hän hämmästyi mun ikää.
Vierailija kirjoitti:
Seksin himo hiipuu siinä 85 - 90 v . tietämissä jos terveys on pysynyt hyvänä.
Ok. Uskon. Aika paha että pitää kärvistellä noin pitkään
Mene naimisiin. Se ratkaisee tilanteen viimeistään kahden vuoden kulttua.
Nainen ei koskaan ole viriilli: https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/viriili
Mutta 51v nainen on menopausaalinen ja siksi maskulinisoitunut eli virilisoitunut: https://www.suomisanakirja.fi/virilisoituminen
Kovin mielenkiintoiselta vaikutat. Olen tuo 190/190 mies. Minusta saisi hyvän keskustelukumppanin(kin). Olen aina viehättynyt siroista naisista, tosin olet kyllä pienempi kuin kukaan tapailemani. Olen eronut ennen korona-aikaa ja ehkä siinä on syy, etten ole pariutunut uudelleen.
No vieläkö tossa iässä muka tarvii jotain kierukoita
Kuulostat Ap ihan omalta toteutuneelta fantasialtani. Voi kun sinunlaisesi upeuden saisin joskus omakseni? 🔥
Vaikeaa se on näin miehenäkin kun naiset ja seksi mielessä päivittäin. Kauniita kaikenikäisiä naisia joka puolella. Monesti luullaan, että miehet katsoo vain nuoria naisia mutta itse kyllä katson ihan kaikenikäisiä ainakin sinne 60v asti.
Se ikähaarukka on laajentunut kun itselle tullut myös jo ikää. Tavallaan näen naiset nykyään entistä kauniimpana, viehättävimpinä ja seksikkäämpinä kuin nuorempana.
Ainoa ongelma vaan on kun saa vain katsoa.
M37
Nauttisit nyt vielä kun haluttaa, muutama vuosi eteenpäin niin loppuu kuin seinään.
Naisen seksihimot senkun kasvaa, jos vain nainen lukee vauva palstaa. Tämä kun menee naisen päähän kuin häkä. varo, varo .
Se on taas Joulu tulossa ja ihmiset alkaa uskomaan kaikenlaisia tarinoita!
Tänne ja heti!
M 59,190 cm/190 mm