Jatkuvat hengitysvaikeudet flunssan jälkeen. Muilla?
Välillä tulee tunne, että henki ei kulje, pyörryttää ja happi loppuu. Tämä alkoi ehkä viikko sitten mutta pahentui viikonlopun aikana. En voi enää edes puhua hengästymättä... Mikähän tämä tauti on?
Kommentit (11)
En usko, että on astmaa, kun sitä on paristi jo tutkittu. Mulla on ollut kaksi kertaa pef-seuranta eikä avaava lääke vaikuttanut kummallakaan kerralla tuloksiin.
Ehkä tää on jotain long covidia sitten... Kolme viikkoa jo kestänyt. Välillä on kurkku kipeä, välillä on nuha, välillä tuntuu olevan kuumetta...
Töissäkin tutkitaan sisäilmaa, kun osa oireilee. Se tuskin parantaa mun hengitysoireita. Ap
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on astmaa, kun sitä on paristi jo tutkittu. Mulla on ollut kaksi kertaa pef-seuranta eikä avaava lääke vaikuttanut kummallakaan kerralla tuloksiin.
Ehkä tää on jotain long covidia sitten... Kolme viikkoa jo kestänyt. Välillä on kurkku kipeä, välillä on nuha, välillä tuntuu olevan kuumetta...
Töissäkin tutkitaan sisäilmaa, kun osa oireilee. Se tuskin parantaa mun hengitysoireita. Ap
Noilla spekseillä lähes varma astma jos et hoida kuntoon itseäsi nyt kerta jotain oireilua ollut jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin huomenna!
Oikeasti? Mutta olen muuten ihan terve. Vain nämä hengenahdistuskohtaukset... Ap
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/PUHALLUSPULLO-letkulla?srsltid=…
Tälläisen voi tehdä itsekin, kannattaa ottaa käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin huomenna!
Oikeasti? Mutta olen muuten ihan terve. Vain nämä hengenahdistuskohtaukset... Ap
Voi olla joku bakteeri hengitysteissä.
Lääkäriin siitä. Voi olla vaikka keuhkokuume. Mulla kun oli se niin ei rappuja pystynyt kävelemään hengästymättä.
Astma?