Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osa-aikatyö ja lyhyet päivät. Jatkuvasti töissä.

Vierailija
06.11.2025 |

Miten ihmeessä tällainen työ on edes sallittua?

Esimies vielä vaihtui ja tilanne paheni. Aiemmin oli aamuvuoroviikko ja iltavuoroviikko. Ja nyt aamut ja illat sekaisin. 

Onneksi on määräaikaisuus ja vaikka tykkään työstäni niin tällainen työ on huono. Esimiehestä ei voi oikein valittaa kun on Trump-tyylinen ihminen. 

Muilla kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ EN ENÄÄ OSA-AIKATÖITÄ TEE, KUN SUOJAOSAT POISTETTIIN.

Ei ole enää taloudellisesti kannattavaa, kun se vähä mitä jäisi menee töihin matkustamiskuluihin.

Monihan tuossa itseasiassa jää tappiolle jos käyvät osa-aikatöissä kun matkakuluihin menee enemmän mitä saa takaisin. 

Ei ihme ettei ihmisille pilipali osa-aikaset työt maistu kun palkka noista on konkurssi.

Vierailija
22/23 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla leikattiin just työtunteja muutosneuvotteluissa, ja nyt teen viiden tunnin työpäiviä. Saisin hakea lisäkeikkaa muualta, mutta nuo vuorot hajottavat päivän niin, että aamu- ja iltavuoron väliin jäisi kolme tai neljä tuntia, ja lisäksi iltavuoro lyhentäisi yöunia. 

Kuollako nälkään vai unen puutteeseen?

Soviteltu päiväraha. Hae sitä ja unohda kakkostyö.

Kantsii toki hakeutua muualle töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokaisella alalla jonkunmoiset säännöt on. Itse olen toivottoman aamu-uninen ja siitä syytä teen pelkkiä iltavuoroja. Aina kun joku koulutuspäivä tms on niin se pitää laittaa alkamaan joskus 9 aamulla tms. On sitten kiva kun edellinen ilta loppuu 23 maissa ja aamulla pitäis olla jonkunmoisessa kuosissa että oppiskin jotain, 10h kun on se minimi vuorojen väli meillä