Miten joku voi jatkuvasti tiuskia ja olla ilkeä?
Olen sietänyt pitkään tällaista käytöstä kaverilta. Tavataan ja alkaa jossain vaiheessa vinoilla.
Ollaan aiemmin oltu melko hyvissä väleissä ja samalla aaltopituudella.
Mutta tätä en ymmärrä että miksi haluaa pitää yhteyttä muttei kerro mistä kyse?
Kommentit (25)
Oisko taustalla joku vaikeampi elämäntilanne jota ei osaa jakaa? Jos siis ei aina ole ollut tuollainen.
Alkuvuodesta oma kumppani muuttui äreäksi ja kireäksi. Sain ongittua hänestä, että työ aiheutti liikaa stressiä. Onneksi hän tajusi itse hakea asiaan apua ja on taas vanha oma itsensä.
Eli yritä keskustella ystäväsi kanssa onko hänellä jotain huolta/murhetta.
Aseta ihmeessä omat rajat ja lue Let them -teoriasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisoletettu on syystä tai toisesta väsynyt, vihainen ja vittuuntunut, niin miksi hänen pitäisi esittää sinulle aurinkoista olentoa, ap?
Yleensä sosialisoimisesta ja ihmissuhteista pitäisi tulla hyvä mieli. Tottakai ongelmistaan vaikka saa kertoa ja toinen voi tukea, mutta läheiselle pahan olon tahallinen tuottaminen ei ole hyväksyttävää tai tavoiteltavaa. Aika nopeasti jää yksin.
Sosialisoiminen ja ihmissuhteet? Sosialisoiminen?
Kaikki muut paitsi autisti ei ymmärrä, mitä tässä yhteydessä tarkoitettiin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on kestovihaisia, se on ihan luonteenpiirre.
Niillä on jotain käsittelemättömiä asioita jotka suututtavat, ja purkavat sitä sitten muihin. Itsellänikin näitä on, mutta olen hakenut niihin apua.
Oksentaa sinuun pahan olosi. En näkisi näin toksista ihmistä enkä pitäisi muutenkaan yhteyttä. Eihän tuo sinua arvosta mitenkään.