Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan ootte valmiita odottamaan kiinnostavaamiestä treffeille?

Vierailija
06.11.2025 |

Huhtikuussa mätsäsi yksi oikein kaunis ja vieläpä mielestäni tasokaskin hyvässä työssä oleva nainen tinderissä ja siitä alkoi keskustelu jonka seurauksena nainen todella selkeästi haluaisi minunlaiseni miehen. Hän on koko puoli vuotta kysellyt koska tavataan, minä olen empinyt ja miettinyt mitä hän minussa näkee ja ollut toki muitakin treffailtavia. Mutta nyt on treffit sovittu. M37

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on kärsivällinen daami ja en ihan kyllä ymmärrä, miksi olette tai olet pitkittänyt tapaamista noin kauan, jos tarkoitus on löytää seuraa ihan live-elämään. Ei pelkän kirjoittelun perusteella voi ihmisestä saada oikeaa kuvaa tai tietää, että toinen on juuri sitä mitä etsii. En itse odottelisi noin kauan, saatikka jaksaisi pelkästään kirjoitella mukavia kenenkään kanssa puolta vuotta, mutta kukin tyylillään. 

Itselleni kerran käynyt niin, että eräs tindermies ehdotteli tapaamista ja perui monta kertaa. Lopulta heitin hanskat tiskiin, mutta aloitin ihmiskokeen eli testasin miten kauan kirjoitellaan ennen kuin tavataan, 4 kuukautta meni. Oli kiva tyyppi, mutta ei tosissaan etsimässä mitään, minkä nyt olinkin jo tiennyt. Oikeasti kiinnostuneet miehet haluavat tavata pian. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme