Onko sinulla mielestäsi mummo tissit?
Ihmettelin että ei herran jumala tuonko näköiset ne on ja noin isot kun sisko otti tavallisia kuvia meistä. Minulle tulee vaivaantunut olo.
Kommentit (39)
En ole vielä mummo, joten en voi vastata kysymykseen.
Mulla on aina ollut isot rinnat. Ei se ikään liity.
Voi suihkussa heittää tissit olalle kun pesee alta !
Onko koko sitten ainoa määrittävä tekijä? Mulla on aika isot tissit mutta en ole ajatellut että olis mummotissit.
Ja sinun piti ehdottomasti tehdä palstalle joutava aloitus?
Ei oo. Ei roiku vielä yhtään, koko 70D. Sitä ootellessa, kunhan on terveet, muusta väliä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Eihän isot rinnat ole mummotissit. Mä oletin, että AP tarkoittaa sellaisia roikkuvia ryppyisiä rintoja yhdistettynä mummomaisen pönäkkään tai toisaalta raihnaiseen dekoltee-hartia-alueeseen.
Vanhuksilla muuttuu yleensä hartioiden seutu kumarammaksi, mikä näkyy myös rinnoissa.
Joo, eikä haittaa yhtään. Hyvät tissit on.
Joo, isot rinnat alkoivat roikkumaan jo lukiossa. Yhden lapsen olen imettänytkin niin taitavat olla entistä alempana.
On. Leviävät koko ajan enemmän ja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Ei roiku vielä yhtään, koko 70D. Sitä ootellessa, kunhan on terveet, muusta väliä.
N45
Toisilla roikkuu jo teininä. Solakka olemus, ryhdikkäät hartiat, kauniisti erottuvat solisluut ja hyvä ryhti tekee sen, että roikkuvan malliset rinnat näyttävät hyvältä.
Jos ei ole mitään noista, niin pienet voi näyttää paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän isot rinnat ole mummotissit. Mä oletin, että AP tarkoittaa sellaisia roikkuvia ryppyisiä rintoja yhdistettynä mummomaisen pönäkkään tai toisaalta raihnaiseen dekoltee-hartia-alueeseen.
Vanhuksilla muuttuu yleensä hartioiden seutu kumarammaksi, mikä näkyy myös rinnoissa.
Ap mainitsee vain rintojen ison koon aloituksessa.
Olen 47 v ja yhä on sellaiset terhakat oman nyrkin kokoiset tissit, ei roiku varmaan siksi, kun ei oikein ole mitään, mikä roikkuisi edes. Nännit sojottaa siis suoraan eteenpäin, kuten teininä.
En edes huomaa rintojeni olemassaoloa enkä tarttis ees rintsikoita, mutta kevyesti topattujen rintsikoiden kanssa kuitenkin näyttää paidat paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksilla muuttuu yleensä hartioiden seutu kumarammaksi, mikä näkyy myös rinnoissa.Ap mainitsee vain rintojen ison koon aloituksessa.
Jaa no jos rintojen koon perusteella moista höpötellään, niin sanoisin et kateellisen trollin mölinää.
mummotissit on yhdyssana.