Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanskalaiset maanviljelijät nousseet kapinaan - Bovaer sairastuttaa lehmiä

Vierailija
06.11.2025 |

Suomessa asiasta ei uutisoida. Tietenkään. Tanskassa on aikamoinen myllytys mediassa asiasta. Ja tämäkin aloitus taitaa mennä poistoon ennen kuin ehdin edes julkaista.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää miten tuo lisäaine on saatu edes markkinoille!!!

Vierailija
42/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo nykyään Suomessa jotkut maitotuotteet sisältää bovaerilla ruokittujen lehmien maitoa. Olen selvittänyt missä ei ole ja käytän vain niitä. Hyi että pitää ympäristön nimissä alkaa eläimiin tuutata kemikaaleja. Ihmettelen kanssa ettei täällä media julkaise mitään. Törmäsin tuohon Tanskan hommaan YouTube shorttejen kautta.

YouTube shorttien kautta 😂😂😂. 

Parempi löytää edes sieltä ja penkoa tiedot sitten.  Yle ei kerro, menee ideologia edellä. 

Olen tuo joka sai tiedon shorteista. Minustakin se on pöyristyttävää, että uutisissa ei ole mitään aiheesta ja sitten tietoa joutuu itse netin syövereistä penkomaan. Mutta onhan tuosta aiheesta toki ihan oikeita uutisiakin, voi itse etsiä netistä jos kiinnostaa eikä tarvitse turvautua mihinkään somelähteisiin pelkästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, ettei peta ole nostanut tästä isoa mekkalaa. Luulisi, että tuollainen lehmän suolistotoiminnan muuttaminen aiheuttaisi sellaista. 

Vierailija
44/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme omituisia aikoja.

Vierailija
45/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitokolmio on ilmoittanut ettei kyseistä myrkkyä käytä.

Vierailija
46/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin kehystetty valtavirrassa tyyppiä tutkittu ja turvallinen. Älkää nyt hössöttäkö siellä!

Täyty opetella elämään  moraalittomuuden arkipäiväistämiskampanjassa täysin järkähtämättömänä. Meistä tämä on lopulta kiinni mitä saadaan ajettua uudeksi normaaliksi. Meidän mukavuudenhaluamme testataan.

Vierailija
47/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy muuten hyvä listaus, jossa selviää tilat jotka käyttävät ja tilat jotka eivät käytä bovaeria. Teen itse ostopäätökseni sen mukaan.

linkki?

Vierailija
48/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No linkatkaapa tännekin joku listaus tiloista ja yrityksistä jotka eivät käytä tuota lisäainetta.

https://pientilat-tutuksi.webnode.fi/tuotteet-ilman-bovaeria/

Arlalla vain luomutuotteet ovat bovaerittomia. Sain tällaisen tiedon kun kysyin heidän kuluttajapalvelustaan asiaa.

Vierailija
49/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arla ja Valio näitä käyttää, Valio myy ainakin Fazerille maitoa eli bovaeria voi olla myös suklaassa ja leipomotuotteissa.

Vierailija
50/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks tää oo sen yhden r*zzä fanin persun juttuja

Vierailija
51/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustoportti käyttää?

entä valio?

Vierailija
52/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmän maito on tarkoitettu vasikoille. Ihminen ei tarvitse lehmän maitoa.

Vierailija
53/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, ettei peta ole nostanut tästä isoa mekkalaa. Luulisi, että tuollainen lehmän suolistotoiminnan muuttaminen aiheuttaisi sellaista. 

Joku Petakin on täysin kommunismin saastuttama ja antaa vaikka eläinten kärsiä ideologian tähden.

Ei mulla muuta.

Vierailija
54/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho Hirvelältä löytyy videoita ja some. Puhunut paljon bovaerista.

Vierailija
55/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juustoportti käyttää?

entä valio?

Juho Hirvelän instasta löytyy ajantasainen listaus!

Vierailija
56/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elävä eläin on sen verran monimutkainen kokonaisuus, että arvattavissa oli, että aika korkealla todennäköisyydellä haittoja tulee, sellaisia jotka havaitaan vasta, kun suuret määrät eläimiä käyttää rehulisää pidempiä aikoja. 

Ruokakirjoja kirjjoittanut Michael Pollan sanoi joskus ihmisen ravitsemuksesta, että älä syö säännöllisesti mitään, mitä ihmiskunta ei ole syönyt vähintään 1000 vuotta. Vasta silloin on riittävä kokemus tuotteen terveysvaikutuksista. Saman pitäisi päteä myös eläimiin, niin lemmikki- kuin tuotantosellaisiin.

Rypsiöljy keksittiin 1880 laivamoottorien voiteluaineeksi. Oli vielä WW2 amerikkalaisten laivojen päävoiteluaine.

Vierailija
57/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa on toivoa! 

Jep

Vierailija
58/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D%3D

Vierailija
59/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon listan läpi netissä.

Atria, Fazer ja Valio käytttää Bovaeria. Tämä koskee myös lihatuotteita sekä esimerkiksi suklaata. 

Juustoportti ja Snellman ei käytä. 

Vierailija
60/89 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo nykyään Suomessa jotkut maitotuotteet sisältää bovaerilla ruokittujen lehmien maitoa. Olen selvittänyt missä ei ole ja käytän vain niitä. Hyi että pitää ympäristön nimissä alkaa eläimiin tuutata kemikaaleja. Ihmettelen kanssa ettei täällä media julkaise mitään. Törmäsin tuohon Tanskan hommaan YouTube shorttejen kautta.

YouTube shorttien kautta 😂😂😂. 

Parempi löytää edes sieltä ja penkoa tiedot sitten.  Yle ei kerro, menee ideologia edellä. 

Olen tuo joka sai tiedon shorteista. Minustakin se on pöyristyttävää, että uutisissa ei ole mitään aiheesta ja sitten tietoa joutuu itse netin syövereistä penkomaan. Mutta onhan tuosta aiheesta toki ihan oikeita uutisiakin, voi itse etsiä

Etsin. Ei löytynyt mitään oikeita uutisia, ainoastaan erilaisia salaliittosivustoja jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi