Tanskalaiset maanviljelijät nousseet kapinaan - Bovaer sairastuttaa lehmiä
Suomessa asiasta ei uutisoida. Tietenkään. Tanskassa on aikamoinen myllytys mediassa asiasta. Ja tämäkin aloitus taitaa mennä poistoon ennen kuin ehdin edes julkaista.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ei näy linkkiä.
Voi helvetti teitä uusavuttomia. Kirjoita hakukoneeseen vaikka "bovaer denmark" ilman lainasmerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäaineita lisäaineiden perään. Ihmiset syö päiväkodeissa, kouluissa, laitoksissa pelkkää lisäainemössöä. Nyt myös eläimet, jotka sairastuvat siitä herkemmin. Missähän on mennyt vikaan...
Juu ja ollaan sairaampia kuin koskaan aiemmin. Diabetesta, syöpiä, verisuoni- ja sydäntauteja jne... kumma juttu..
No linkatkaapa tännekin joku listaus tiloista ja yrityksistä jotka eivät käytä tuota lisäainetta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tää maailma on menossa.
No ei kovin hyvään suuntaan. Ainoa pelastus on vastarinta tätä kaikkea hulluutta vastaan. Ostopäätöksillä voi tehdä oman osuutensa. Pientilallisia kannattaa tukea.
Huvittava ideologia tämä vihervassarismi. Itse sulkisin joka ainoa vassun leirille...
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollut se lisäaine metaanipäästöjen vähenemiseen? Mikä voisi mennä pieleen?
Joo, mikä voisi mennä pieleen kun puututaan luonnolliseen ruoansulatusmenetelmään? Miettikää nyt vaikka omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy linkkiä.
Jos tänne jotain linkkaa niin taatusti poistuu koko ketju. Kirjoita googleen bovaer denmark.
Tanska on outo maa. Siellä kykenevät tekemään fiksuja päätöksia. Arvelen Tanskalaisten luopuvan koko Bovaer touhusta ennen Suomea.
Vierailija kirjoitti:
MTK tehtävä kaikkensa jotta tätä ei Suomessa toteuteta ja kokeilu lopetetaan !
Taitaa olla jo menetetty konserni ja lobattu pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy linkkiä.
Jos tänne jotain linkkaa niin taatusti poistuu koko ketju. Kirjoita googleen bovaer denmark.
Sitten tulee kaikenmaailman hörhösivustoja, ei mitään tanskalaisia uutisia.
Taitaapa olla iigorien valeinfon ketju.
https://faktabaari.fi/fakta/verkossa-leviaa-virheellisia-vaitteita-bova…
Eli netissä levitetään tuota virheellistä tietoa tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
No linkatkaapa tännekin joku listaus tiloista ja yrityksistä jotka eivät käytä tuota lisäainetta.
https://pientilat-tutuksi.webnode.fi/tuotteet-ilman-bovaeria/
Vierailija kirjoitti:
Lisäaineita lisäaineiden perään. Ihmiset syö päiväkodeissa, kouluissa, laitoksissa pelkkää lisäainemössöä. Nyt myös eläimet, jotka sairastuvat siitä herkemmin. Missähän on mennyt vikaan...
Tähän aihealueeseen liittyen löytyy muuten kansalaisaloite joka pantu vireille marraskuun alussa. Kerännyt kannatuksia jo liki 25 000. Käykää kurkkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo nykyään Suomessa jotkut maitotuotteet sisältää bovaerilla ruokittujen lehmien maitoa. Olen selvittänyt missä ei ole ja käytän vain niitä. Hyi että pitää ympäristön nimissä alkaa eläimiin tuutata kemikaaleja. Ihmettelen kanssa ettei täällä media julkaise mitään. Törmäsin tuohon Tanskan hommaan YouTube shorttejen kautta.
YouTube shorttien kautta 😂😂😂.
Kaikkeen voi törmätä katsomalla vaikka niitä ja sitten itse etsiä lisää aiheesta. Aina on opittavaa.
Joo, tuo on erinomainen tapa löytää pseudotieteellistä disinformaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo nykyään Suomessa jotkut maitotuotteet sisältää bovaerilla ruokittujen lehmien maitoa. Olen selvittänyt missä ei ole ja käytän vain niitä. Hyi että pitää ympäristön nimissä alkaa eläimiin tuutata kemikaaleja. Ihmettelen kanssa ettei täällä media julkaise mitään. Törmäsin tuohon Tanskan hommaan YouTube shorttejen kautta.
Parempi löytää edes sieltä ja penkoa tiedot sitten. Yle ei kerro, menee ideologia edellä.
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy muuten hyvä listaus, jossa selviää tilat jotka käyttävät ja tilat jotka eivät käytä bovaeria. Teen itse ostopäätökseni sen mukaan.
Minäkin ostan Valiolta vain luomumaitoa ja -jogurttia.
Vierailija kirjoitti:
Taitaapa olla iigorien valeinfon ketju.
https://faktabaari.fi/fakta/verkossa-leviaa-virheellisia-vaitteita-bova…
Eli netissä levitetään tuota virheellistä tietoa tahallaan.
Aina kun aihe ei miellytä voi huutaa iigoria tai persua. Eri asia onko siitä mitään hyötyä kun sinäkin ihan itse voisit ottaa asioista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen voi törmätä katsomalla vaikka niitä ja sitten itse etsiä lisää aiheesta. Aina on opittavaa.Joo, tuo on erinomainen tapa löytää pseudotieteellistä disinformaatiota.
Että vielä v. 2025 on näitä tietämättömiä, vain valtamediaa seuraavia! 🤦🏻