Lohifileen voi kypsentää paistinpannulla. Ei siinä mitään erillistä ilmakypsenninlaitetta tarvita:)
Kommentit (61)
Voihan sen lämmittää nuotiollakin tai grillissä.
Mikähän oli aloituksen pointti?
Olen keksinyt paistinpannun. Syöksykää kauppaan ostamaan. Tapelkaa kuka saa paistinpannun.
ap
Paistinpannulla voi keittää makaroonitkin, ei siihen mitään kattiloita tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi myös valmistaa mikrossakin. Jos se on oikea ja siihen on oikeat astiat yms. Parissa minuutissa valmistuu ilman mitään pjaskoja.
Kyllä sen voi syödä myös raakana, miksi tuhrata astioiden ja mikrouunin kanssa.
Kahvinkeittimellä voi tehdä myös kaurapuuroa.
Se Airfryer onkin ainakin itselle lähinnä uunin korvike. Sinkkutaloudessa ei viitsisi aina valtavaa uunia lämmittää, että saa tehtyä 1-2 annosta vaikka uunivihanneksia. Airfryer on sopivan kokoinen ja nopea.
Kokemuksesta voin kertoa että lohi kyllä kypsyy ilman fileointiakin. Reissussa voi pyöräyttää folioon ja auton pakosarjan päällä kypsyy hyvin.
Uunikin on aika klassinen väline kalan kypsennykseen. Ja löytyy käytännössä joka kodista.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi myös valmistaa mikrossakin. Jos se on oikea ja siihen on oikeat astiat yms. Parissa minuutissa valmistuu ilman mitään pjaskoja.
No ei voi. Siitä tulee keitetyn kalan tyylistä ja lohelle se ei tee hyvää. Tietysti jos ei ymmärrä, mitä paistettu lohi tarkoittaa, voi kokeilla tuotakin, mutta hyvää se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen keksinyt paistinpannun. Syöksykää kauppaan ostamaan. Tapelkaa kuka saa paistinpannun.
ap
Paistettu ruoka, varsinkin lohi , on pahaa. Uunissa tulee hyvää, mutta air fryer on todella nopea ja hyvä laite. Itselläni ei ole, mutta olen usein sellaisen kanssa tekemisissä muuten
Ihan sushinakin voi syödä, puutikuilla kuin oikea japanilainen.
Vierailija kirjoitti:
Se Airfryer onkin ainakin itselle lähinnä uunin korvike. Sinkkutaloudessa ei viitsisi aina valtavaa uunia lämmittää, että saa tehtyä 1-2 annosta vaikka uunivihanneksia. Airfryer on sopivan kokoinen ja nopea.
Ehdottoasti. Ja rasvaton. Minulla ei sitä ole, mutta arvostan laitetta. Todella nopea ja kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Uunivihanneksetkin onnistuu paistinpannulla tosi helposti. Paistotulosta voi säätä tehonsäätimellä ja sillä paistaako kannella vai ilman. Tuommoinen puolivalmiste tulee valmiiksi muutamassa minuutissa.
ap
Lohi kuuluu loimuttaa tai kylmäsavustaa.
Kyllä se airfryer on ihan huikea. Aivan tarpeetonta lämmitellä isoa uunia sinkkutalouden pikku evästyksiin. Itse sain sen kylkiäisinä ja ensin ajattelin, että tuleekohan käyttöön. Vaan sen jälkeen en ole uunia käyttänyt.
Ap näkee taas airfyereitä kaikkialla.