Jari-Matti Latvala ja Tuuli Lehtonen
Ei mikään av-mamma tuo Tuuli, katsoin kuvat...
Kommentit (124)
Mulla kävi kyllä mielessä, että järjestetty juttu. Tuolla saadaan leikattua huhuilta siivet että olisi Jannin kanssa suhde. Tuossa on aika paljon sisältöä yhteen viikonloppuun... Gimma käynyt Latvalan autolla Tuurissa jne... Haluttu oikein että näkyy.. Mä en usko tuota tarinaa🤷
Mitä mitäh. Jari-Matti on komea mies ja tykkää kauniista tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti hei, olin pitänyt aiemmin tuota rallikuskia fiksuna tyyppinä, mutta kun katsoin tuon donnan ig-poseerauksia, niin en voinut sanoa muuta kuin että no voi hyvää päivää sentään. Rallikuskin naismaku tullut nyt selväksi. Ja fiksu naturel-Hussi vielä tekee tuon miehen kanssa yhteistyötä.
Minäkin teen töitä Miehelle joka ei varmasti ole minun makuuni ,mutta ei haittaa mitenkään töitäni, ja saan hyvää palkkaa,vakityö.
Vierailija kirjoitti:
Panikohan paljaalla? 😍🍆💦🍑
Se oli Halla-ahon mikä pani paljaalla 8vuotta putkeen kestänyt vieraissa olo ja siitä syntyneestä aviottomasta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kyllä mielessä, että järjestetty juttu. Tuolla saadaan leikattua huhuilta siivet että olisi Jannin kanssa suhde. Tuossa on aika paljon sisältöä yhteen viikonloppuun... Gimma käynyt Latvalan autolla Tuurissa jne... Haluttu oikein että näkyy.. Mä en usko tuota tarinaa🤷
tuskin järjestetty muuten kun tuulin osalta. Tuntuu nyt jostain syystä hakevan näkyvyyttä. Eronnut pari viikkoa sitten ja nyt kerennyt julkisuuteen vuotamaan juttunsa Petäistön ja JM kanssa. Vahingossa. Oli kuitenkin Tuurin reissulta itse suomettanut junasta, Tuurista ja mökiltä. Ei vaikuta, että halusi salailla. Tuskin tulee vuosisadan rakkaustarinaa. Some näkyvyyttä Tuulille
Kaikenlaiset kiinnitetyt ja vaihdettavat vara-ja lisäosat niin autoissa kuin naisissa kiinnostaa tätä rallikuskia. Hän haluaa koeajaa niitä ja testata. Fiksummat naiset eivät tällaiseen suostu, se on Latvalalle suuri ja ylitsepääsemätön mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen, halutaan tutustua ja edetä hitaammin, peitellä näin suhdetta mahdollisimman pitkään koska ei haluta profiloitua uskottomiksi ja petollisiksi. Tuo Tuuli vaikuttaa niin tuntemattomalta nobodylta, kotikutoiselta, ei hänellä ole mitään kokemusta ja taitoa käsitellä julkisuutta ja elää Jari-Matin kanssa yhteistä, hyvinkin julkista elämää. Hän on tuota bimbo tyyppiä joka on helppo jättää sitten kun JM ei enää kestä tätä. Miksihän Jari-Matilla on edelleen tuollainen kypsymätön maku naisten suhteen...
Nyt sitten Tuulin ex kommentoinut 😂😂😂 Jari-Matista voisi tehdä jo Kummeleihin hahmon 😂
Voisko olla niin, että Jartsa kyllästyi Jannim vonkaamiseen, kun ei saanut ja kostoksi pilasi Jannim kartturin uran ja houkutteli osallistumaan sinne Kiinan vai mikä lie ralleihin. Nyt Jannim harmitus on kova, kuitenkin nautti Jartsan huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla niin, että Jartsa kyllästyi Jannim vonkaamiseen, kun ei saanut ja kostoksi pilasi Jannim kartturin uran ja houkutteli osallistumaan sinne Kiinan vai mikä lie ralleihin. Nyt Jannim harmitus on kova, kuitenkin nautti Jartsan huomiosta.
Jos olisin Janni niin nyt viimeistään vaihtaisin kuskia, jos haluaa vakavan ralliuran eikä Seiskan kansityttönä oloa. Jartsa on viimeiset 10 vuotta ollut kohusta toiseen ja tulee jatkossakin olemaan.
Täällä rumat ja kateelliset av-mammat tekevät johtopäätöksiä ikään kuin tuo olisi jokin lopullinen suhde. Voihan olla, että Latvala pitää vain hauskaa tuon Tuulin kanssa, eikä se kellekään muulle kuulu.
Ja sitten ihmiset eivät edes tunne Tuulia. Voihan tuo olla ihan hyvä tyyppi, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä rumat ja kateelliset av-mammat tekevät johtopäätöksiä ikään kuin tuo olisi jokin lopullinen suhde. Voihan olla, että Latvala pitää vain hauskaa tuon Tuulin kanssa, eikä se kellekään muulle kuulu.
Ja sitten ihmiset eivät edes tunne Tuulia. Voihan tuo olla ihan hyvä tyyppi, kuka tietää.
Luulen, että asia on toisinpäin. Tuuli sai ilmaista mainosta itselleen ja todennäköisesti itse antanut seiskalle vinkin. Tuskin JM hänen tyyppiään on.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisina mille? Että kikattelee jutulle jossa unohti anaalitapin perseeseensä? Vai kateellisia kaikille täyteaineille naamassa? Tuuli on luonnossa melkoisen muhkutapaus. Luulen, että 90% naisista ei kadehdi häntä millään tavalla. Vaikuttaa melko yksinkertaiselta kikattelijalta, jolla tukisukkahousut olleet vähän liian kauan kireällä.
Nyt Tuulin exä Niko seiskassa mainostamassa omaa uraansa. Jarimattia hieman vedätettiin 😅
Vierailija kirjoitti:
Nyt Tuulin exä Niko seiskassa mainostamassa omaa uraansa. Jarimattia hieman vedätettiin 😅
Nyt äkkiä uusi EOTB tulille 😂
Jalimatilla ei ole aivoja. Vain kaasupoljin ja william-kalju.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Rahaa ja kikulia koloon.
TIS- tähti?? Tähti ?? Mitä v****a ?? Miksi kaikki tuohon pelleohjelmaan osallistuvat ovat tähtiä ? Ai niin , eiväthän he olekaan...
Hauska, kun seiskassa oli yksityiskohtaista tietoa tapaamisesta ja JM kommentit, mutta ei Tuulin. Ei vaikea arvata kuka vuotanut tarinan Seiskalle 🤣