Jari-Matti Latvala ja Tuuli Lehtonen
Ei mikään av-mamma tuo Tuuli, katsoin kuvat...
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Latvala oli nuorena joku hieman vanhempi tavis nainen rallipiireistä.. Sitten siirtyi tietyn tyyppisiin. J-M saa olla kenen kanssa lystää, makunsa kullakin.
Tämä daami liikkuu vieläkin autourheilun parissa, on kyllä todella tyylikäs ja näyttävän näköinen!
Kehtaisi viedä kotiin äidin silmien alle328, kaikkia muita ei välttämättä
Latvala on oikeasti maisten suhteen tosi hömppä, vaikka onkin piinkova omalla alallaan. Pitää naiskauneudesta ja barbiebimboista, mutta unohtaa ettei sellaisiin pitäisi koskaan erehtyä keppiä uittamaan, he eivät ole vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Latvala on oikeasti maisten suhteen tosi hömppä, vaikka onkin piinkova omalla alallaan. Pitää naiskauneudesta ja barbiebimboista, mutta unohtaa ettei sellaisiin pitäisi koskaan erehtyä keppiä uittamaan, he eivät ole vaimomatskua.
Voi olla, ettei edes halua vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota, mutta kaikilla Jari-Matin naisilla on kyllä isommanpuoleiset lollot.
KUKAAN EI OLE HUOMANNUT MITÄÄN
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti hei, olin pitänyt aiemmin tuota rallikuskia fiksuna tyyppinä, mutta kun katsoin tuon donnan ig-poseerauksia, niin en voinut sanoa muuta kuin että no voi hyvää päivää sentään. Rallikuskin naismaku tullut nyt selväksi. Ja fiksu naturel-Hussi vielä tekee tuon miehen kanssa yhteistyötä.
Hussiko muka fiksu? Piti vuosia kulissia yllä Jollen kanssa.
Ihan vasta haastattelussa totesi, että hän on varattu ja naismaku aikaisemmasta muuttunut? Luultavasti ihmiset odottivat jotain muuta. Nyt on kuitenkin sinkku ja voi hyvä tavaton. Vaikka hänet voitas jättää suhaamaan omassa elämässä ja keskittyä vai hänen muihin saavutuksiin. Jos naismakukin on edelleen mitä on, niin hankala on pysyä pois siltä osin julkisuudesta, kun 'kumppanit' elättävät itsensä julkisuudella. Heitä käytetään ja he käyttävät ihmisiä, jotta pysyvät julkisuudessa. Toisaalta surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti hei, olin pitänyt aiemmin tuota rallikuskia fiksuna tyyppinä, mutta kun katsoin tuon donnan ig-poseerauksia, niin en voinut sanoa muuta kuin että no voi hyvää päivää sentään. Rallikuskin naismaku tullut nyt selväksi. Ja fiksu naturel-Hussi vielä tekee tuon miehen kanssa yhteistyötä.
Hussiko muka fiksu? Piti vuosia kulissia yllä Jollen kanssa.
Ihan vasta haastattelussa totesi, että hän on varattu ja naismaku aikaisemmasta muuttunut? Luultavasti ihmiset odottivat jotain muuta. Nyt on kuitenkin sinkku ja voi hyvä tavaton. Vaikka hänet voitas jättää suhaamaan omassa elämässä ja keskittyä vai hänen muihin saavutuksiin. Jos naismakukin on edelleen mitä on, niin hankala on pysyä pois siltä osin julkisuudesta, kun 'kumppanit' elättävät itsensä julkisuudella. Heitä käytetään j
Missä haastattelussa hän näin on sanonut?
No jos Only fansia tekee, niin onko edes ilmainen ollut J-M:lle tuo tapaaminen.
Kyllä ton näköselle naiselle riittää muitakin rikkaita miehiä, jos aviomiestä etsisi.
Ehkä on hänen sugardaddy.. 🤷🏻
Tuuli kertoo eräässä podcastissa miten hänellä on tappi persuuksissa, suukapula, silmät sidottu ja lasidildo pillussa. Huhheijaa, mikä matami.
Vierailija kirjoitti:
Tuuli kertoo eräässä podcastissa miten hänellä on tappi persuuksissa, suukapula, silmät sidottu ja lasidildo pillussa. Huhheijaa, mikä matami.
YouTube Jälkipirtti - Jakso 4 - Niki & Tuuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YouTube Jälkipirtti - Jakso 4 - Niki & Tuuli
On ainakin mistä keskustella appivanhempien kanssa kahvipöydässä 😆
Katsoin pätkän, mitä hittoa Jari-Matti. Tuon otsassa lukee ongelmia. Nyt JMlle edunvalvoja äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Panikohan paljaalla? 😍🍆💦🍑
Pani ja 9kk päästä Jartsa ihmettelee kuka vuoti hänen siittiönsä.
Katsoin Tuulin Instan ja on leipomassa isänpäivä kakkua. MIKSI hän on tuollaisella mutkalla?!? Kertokaa viisaammat onko hänellä joku vartalon ongelma vai miksi selän ja niskan pitää olla tuossa asennossa?!? Näyttää naurettavalta
Onko hän nainen? Näyttää, että hänellä olisi Aatamin omena tai jotain outoa kaulassa
Mua surettaa oikeasti. Tää Tuuli oli yks niistä naisista kenestä oli sellainen kuva että päässä liikkuu muutakin kuin silmät. En olisi uskonut että raha kiinnostaa noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa oikeasti. Tää Tuuli oli yks niistä naisista kenestä oli sellainen kuva että päässä liikkuu muutakin kuin silmät. En olisi uskonut että raha kiinnostaa noin paljon.
Katsoitko tuon YouTube pätkän? Kikattelee, kun oli unohtanut anaalitapin paikalleen Toki fiksuus on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko tuon YouTube pätkän? Kikattelee, kun oli unohtanut anaalitapin paikalleen Toki fiksuus on katsojan silmissä.
Vetää roolia tai niin ainakin olin luullut tuohon uutiseen asti.
olen kiinnittänyt enkä valita