KSML: Järkyttävä moka terveysasemalla lapsen silmät liimattiin kiinni
Aika paljon saanut liimaa tölvätä😂
Harmi vaan lapselle
Sitä se kiire teettää
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Palkka ei vastaa ammattitaitoa,lisää liksaa,niin hoituu hommat.Milla-R.
Lähde itse hoitamaan 2500 €/kk vois silmät aueta todellisuuteen. Vaimo sh itse kirvesmies ja mun palkka 2,5x ,ja vastuut, ei mitään!
Hyvä, että jonkun silmät aukenee. Tämän ko. lapsen silmät ei auenneet ilman leikkausta.
Huhtasuon terveysasemalla pään alueella ollut iso kyhmy oli lääkärin mielestä "mielialaongelma".
Yksityislääkäri lähetti leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuspalveluista vastaa Terveystalo. Tämäkö on sitä laadukasta ja edullista hoitoa, mihin julkinen ei pysty?
Mitä tarkoitat?
Tämähän on sitä julkista hoitoa. Kyse on terveyskeskuspalvelusta, jonka vain tarjoaa Terveystalo. Eri kunnissa on eri tarjoajia, esim. omassa kunnassa on Pihlajalinna, mutta ei se ole yksityistä hoitoa vaan julkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuspalveluista vastaa Terveystalo. Tämäkö on sitä laadukasta ja edullista hoitoa, mihin julkinen ei pysty?
Mitä tarkoitat?
Tämähän on sitä julkista hoitoa. Kyse on terveyskeskuspalvelusta, jonka vain tarjoaa Terveystalo. Eri kunnissa on eri tarjoajia, esim. omassa kunnassa on Pihlajalinna, mutta ei se ole yksityistä hoitoa vaan julkista.
Se tarkoittaa sitä mistä yllä mainittiin Sote ostaa terveyspalvelut yksityiseltä toimijalta. Kepulikokkareet ovat vuosikausia kertoneet kuinka sitten laadukasta hoitoa saa todella halvalla. Silmien umpeen liimaus taisi olla siis lisäpalvelu.