Mitähän sitä pitäisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
Kovin hiljaista on nykyään, ei naiset oikein kiinnostu minusta, ja olen miettinyt mitä voisi asialle tehdä.
Kommentit (38)
heitä ensiksi voltti, niin joku voi vilkaista.... mutta asiaan palatakseni, ole oma itsesi aläkäesitä muuta kuin olet
Rupea vaaralliseksi rikolliseksi tai muusikoksi - molemmat tutkitusti naisten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuutta, jämäkkyyttä ja tilannetajua. Rennot, hyvännäköiset vaatteet ja tyyliin sopiva leikkaus hiuksissa, parantavat aina tilannetta. Sokoksessa ja Stockalla varmaan vielä tyylineuvontaa tilauksesta.
Ei ole varaa semmosiin vaatteisiin.
Kyllä ihan siistit vaatteet on ja parturissa käyty ja silleen.
Vierailija kirjoitti:
Rupea vaaralliseksi rikolliseksi tai muusikoksi - molemmat tutkitusti naisten suosiossa.
Ei kiitos.
En tiedä kai olis parantamisen varaa, mutta en kai ole sitten tarpeeksi panostanut ja en välitä enää.
Olen vähä jo sillee luovuttanut kun on fiilis että itse tutustuu ja kiinnostuu, itse laittaa aina viestiä ja toista ei kiinnosta niin ei jaksa enää.
On niin paljo kauniita naisia, että meinaa tulla hulluksi.
No ehkä se on kylmä totuus ettei minusta vain kukaan kiinnostu, koska kaveripiirini on aika heikko, lähinnä jotain tuttuja ei mulla oikein ole kavereita nyt.
No ei näytä ihmisiä kiinnostavan lähden sit menemään.
Vierailija kirjoitti:
Aina tänne saa kirjotella yksin.
No sun juttusi on kuultu jo sadat kerrat. Ei kukaan jaksa samaa paskaa jatkuvasti kommentoida.
En tiiä mikä ihmisiä vaivaa oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun juttusi on kuultu jo sadat kerrat. Ei kukaan jaksa samaa paskaa jatkuvasti kommentoida.
No joo ja naiset vois suksia hiton hiiteen nirppanokat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat status miehet kelpaa jolla 4000 € palkka ja mersu alla, käy salilla 4 kertaa viikos, ei saa olla mahaa ja vielä lihakset päälle, paljon kavereita ja sosiaalista elämää ja vielä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat status miehet kelpaa jolla 4000 € palkka ja mersu alla, käy salilla 4 kertaa viikos, ei saa olla mahaa ja vielä lihakset päälle, paljon kavereita ja sosiaalista elämää ja vielä harrastus.
Näinhän se on. Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
No feikkaa olevasi sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Entä sitten?
No minä en ole sellainen, mutta joo ei jaksa tätä koko ketjua hiljenen.
Ei ole varaa semmosiin vaatteisiin.