Yrittääkö hallitus tappaa köyhät?
Ehkä tämä on vain nykypäivän evoluutiota, jossa epäkelvot yksilöt karsiutuvat luonnollisesti pois. Tosin se ei aina toimi, koska nämä sikiävät ihan muidenkin edestä, joten saavutettaneen jokin taso, jossa köyhien määrä jää vakioksi.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Köyhät ovat hyödyttömiä ja tulevat kalliiksi.
Tuskin olet itsekään hyödyllinen, sinunlaiset ne vasta ahneet tuleekin kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaapa nyt sitten ketä seuraavaksi äänestätte! Sillä on suora vaikuts teihin.
Muistakaapa että tarttumalla ITSE toimeen ja hakeutukaa töihin. Sillä on VIELÄ SUOREMPI vaikutus teihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus toteuttaa maassamme täysin välttämättömiä rakenteellisia uudistuksia. Jotta se tulevaisuus olisi parempi normaaleille suomalaisille. Ei sen kummempaa.
Mikä sinusta normaalinman tekee, sekö että sinulla on varallisuutta ja työ. Muista sekin on katoavaista. Olet aika tyhmä ainakin, se tekee sinusta kyllä epänormaalin.
Itke kela pelle.
Ei ne yritä.
Ne luki yhden elämäntapatyöttömän kertomuksen vauvalta. Ja luuli. Et nyt se menee töihin.
Kyseinen tyyppi oli keksinyt koko jutun. Oikeasti hän ajaa rekkaa. Ja trollailee joskus netissä aikansa kuluksi.
Kun taas päihdeongelmaisen Jukan tekstistä kukaan ei saanut selvää. Hänkään ei ole työtön. Vaan sairaseläkkeellä työtapaturman vuoksi.
On muuten totta, että vanhpgeilla on enemmän mahdollisuuksia, kuin työttömillä. Työttömän mahdollinen uudelleenkouluttautuminen ja alanvaihto tarkoittaa ammattikoulua. Vankilassa pystyt opiskelemaan tohtoriksi. Uoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus toteuttaa maassamme täysin välttämättömiä rakenteellisia uudistuksia. Jotta se tulevaisuus olisi parempi normaaleille suomalaisille. Ei sen kummempaa.
Mikä sinusta normaalinman tekee, sekö että sinulla on varallisuutta ja työ. Muista sekin on katoavaista. Olet aika tyhmä ainakin, se tekee sinusta kyllä epänormaalin.
Itke kela pelle.
Ei tuo Kelastakaan taida valintojensa vuoksi mitään saada.
Jos ihminen saa 1500 e/kk tekemättä mitään, niin kyllä hän ihan itse on itseään tuhoamassa, jos tuo raha ei elämiseen riitä. Turha kuluerä.
Vierailija kirjoitti:
On muuten totta, että vanhpgeilla on enemmän mahdollisuuksia, kuin työttömillä. Työttömän mahdollinen uudelleenkouluttautuminen ja alanvaihto tarkoittaa ammattikoulua. Vankilassa pystyt opiskelemaan tohtoriksi. Uoti.
Vankilaan siis
Vierailija kirjoitti:
Hallitus pikemminkin haluaa rähinää, varastamiset yms rikollisuus lisääntyy.
Joo se libertardisiipi kyllä - se on kuulemma sitä 'Luovaa Tuhoa', kun puretaan hyvinvointivaltio.
Noh, onko niitä työpaikkoja? Luultavasti siinä vaiheessa on, kun porukkaa on tarpeeksi päätynyt kaukolämmöksi!
On kyllä erittäin hyvä jatkokysymys, että mikä on "tarpeeksi"?
Vois tehdä sen vähän nopeammassa tahdissa jos näin on.
T: nettoveronmaksaja pro
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kyseessä parannus entiseen? Vankilassakin saa opiskella ja siellä saa tehdä työtä. Kumpikin noista on työttömältä kielletty. Vankilassa saa tehdä rekisterikilpiä ja sulle maksetaan palkka.
Lisäksi saat lämpimän asunnon, ruoan ja pesulapalvelut. Pääset ilmaiselle kuntosalille, saat ilmaiset psykiatrit jne.
Suomessa ei kuolla nälkään, jos ei itse halua. Ruokaa on kyllä jaossa, kun viitsii vain kysellä ja mennä paikalle.
Te prkleet ette edes tiedä mitä on köyhyys ja nälkä! Vaikuttaa siltä, että demarit ja muut vassarit eivät kykene mihinkään, ei edes kaurapuuroa osaa he keittää, saati perunoita keittää.
Ei ole minullakaan rahaa loppukuuksi kuin 150€, mutta en nälkää näe. Se on oma valinta mihin rahat tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena on saada takaisin piiat ja rengit (=orjat), joita voi määräillä ihan miten vaan. Eliitti nauttii. Monella varakkaalla näitä jo on. Kodinhoitajia ja siivoojia ja lastenhoitajia. En itse ikinä kehtaisi ottaa orjaa, vaikka pystyisin.
Ei muuta kuin töihin ja tienaamaan. Täältä sitä ruokarahaa ei heru.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä tehdyt uudistukset ovat olleet raikkaita ja lisäävät työnteon kannustimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itke kela pelle.
Vain tyhmä ei tajua itse itkevänsä kohta. Sinä niin satavarmasti tulet menettämään työsi.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena on saada takaisin piiat ja rengit (=orjat), joita voi määräillä ihan miten vaan. Eliitti nauttii. Monella varakkaalla näitä jo on. Kodinhoitajia ja siivoojia ja lastenhoitajia. En itse ikinä kehtaisi ottaa orjaa, vaikka pystyisin.
Tietenkin meillä on kodinhoitaja. Ja itse asiassa vieläpä ulkomaalainen. Maksamme hänelle ihan hyvää palkkaa, hänellä on oma huone ja hänellä on normaalit loma-oikeudet. Työaikakin on määritelty ja vapaapäivät normaalisti. Näin se raha MENEE kiertoon. Tehän väitätte että me emme muka laita rahaa kulutukseen ja kiertoon, mutta tästäkin näkyy että puhutte paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen saa 1500 e/kk tekemättä mitään, niin kyllä hän ihan itse on itseään tuhoamassa, jos tuo raha ei elämiseen riitä. Turha kuluerä.
Sinä saat vain 595, kun Anssi on mennyt. Sinä et saa 1500. Sen saavat vain toimeentulotukiasiakkaat. Saat sen, kun olet myynyt kaiken omaisuutesi ja sulla ei ole mitään.
Näitä kun lukee, niin näköjään hallitus on onnistunut työssään.
Suomalaiselle perusduunarille riittää se, että kun uhraa koko elämänsä työlle, niin tulee toimeen, eikä kuole nälkään.
Hyvä diili näin 2025.
Onko herätyskello päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itke kela pelle.
Vain tyhmä ei tajua itse itkevänsä kohta. Sinä niin satavarmasti tulet menettämään työsi.
Älä puhu pummi paskaa.kyllä tässä maassa vielä töitä tehdään.katos sellainen yhteiskunta ei toimi et kaikki on kelanrahoilla.