Sosiaaliturvan leikkaukset ajaa ihmiset kodittomaksi ja itsemurhan partaalle.
https://yle.fi/a/74-20153111?fbclid=IwY2xjawN4a_1leHRuA2FlbQIxMQBzcnRjB…
Tätä hallitus halusi ett ihmiset tekee itsarin jouduttuaan kadulle.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomissuojaa heikennetään tammikuussa myös julkisella. Irtisanomiseen riittää asiallinen syy. Enää ei tarvita painavaa syytä irtisanomiseen.
Tämä on erinomainen muutos. Enään ei voi roikkua töissä tuottamatta lisäarvoa.
Ei saikkuja jatkuvasti lapsista enää.
En ole ikinä käsittänyt miksi oman lapsen hoidosta työnantajan täytyy maksaa palkkaa, enkä ole työnantaja. Periaatteessa sitten pitäisi saada palkkaa puolisonkin hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhien määriä ei olla noin kolmeen neljään vuoteen edes julkaistu enää Ylellä. Vaikenevat.
Syy on se että kun on juttua itsemurhista, niin ne saavat ihmiset tekemään niitä enemmän. Kuulostaa tyhmältä, mutta näin se on.
Sen takia niistä ei ole juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomissuojaa heikennetään tammikuussa myös julkisella. Irtisanomiseen riittää asiallinen syy. Enää ei tarvita painavaa syytä irtisanomiseen.
En ole ikinä käsittänyt miksi oman lapsen hoidosta työnantajan täytyy maksaa palkkaa, enkä ole työnantaja. Periaatteessa sitten pitäisi saada palkkaa puolisonkin hoidosta.
Olet vaan tyhmä. Katso peiliin kun et käsitä.
Sitä Persumaista perhepolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin tapa on ajalta jolloin rahaa oli ja paljon, kuten lomaltapaluurahakin mikä on aivan käsittämätön tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäisikin. Perhepolitiikalla asiat hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan laitaoikeistolaiset ei lyö maassa makaavaa vaan potkivat päähän.
Suurin osa teistä paskahousuista ei halua Usan-hyperkapitalismin nurjaa puolta Suomeen, kuten kodittomien laumoja öisiin kaupunkeihin kiertelemään. Se että vähäosaisilla ei ole sosiaaliturvaa luo väkivallan ja pelon ilmapiirin johon yksikään palstalla köyhiä sortava ei halua joutua joka ilta.
Missä on sanottu että kukaan haluaa tuollaista?
Varmasti pakanat ja luopiot haluaakin, kun kuulemma nykyisin post pedonmerkki a.k.a CV -injektio niin rakastatte vanhoja epäjumalianne, eli kekripukkia, henkiä, tonttuja, kalevalaa etc. jotka kaikki on saatanasta.
Sosiaalituet pitäisi poistaa kokonaan. Verotaakka kaikkien lusmujen elättämisestä on jo liian iso. Jos ei mene töihin , voi olla syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalituet pitäisi poistaa kokonaan. Verotaakka kaikkien lusmujen elättämisestä on jo liian iso. Jos ei mene töihin , voi olla syömättä.
Persuthan kuolisivat nälkään.Mikä kyllä olisi suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi sinusta varmaan ihan toivottavaa eli sovitaanko niin, että lopetetaan kaikki sosiaalituet niin minä olen verojen maksajana tyytyväinen ja sinä olet persujen vihaajana tyytyväinen. Win win niinkuin joskus sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin tapa on ajalta jolloin rahaa oli ja paljon, kuten lomaltapaluurahakin mikä on aivan käsittämätön tapa.
Kyllä ja nykyään haetaan kehitysmaista työntekijöitä, kun jostain syystä ei löydy orjia tekemään töitä talkoovoimin???
Mitään työntekijän ei pitäisi saada työstään. Ja silti hänen on pakko kuulua yhteiskuntaan ja osallistua kaikkeen kuten maanpuolustukseen vaikkapa.
Mitään et saa työlläsi itsellesi, ei mitään puolustettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi sinusta varmaan ihan toivottavaa eli sovitaanko niin, että lopetetaan kaikki sosiaalituet niin minä olen verojen maksajana tyytyväinen ja sinä olet persujen vihaajana tyytyväinen. Win win niinkuin joskus sanotaan.
Jos joskus työlistyt niin olet verojenmaksaja.Muuten jatkat elämäntapa loisimistasi.
Vierailija kirjoitti:
Olin sosiaalityöntekijä 15 vuotta ja köyhien rahat meni lähinnä alkoholiin, pelaamiseen. Sain viikossa kymmeniä hakemuksia täydentävään toimeentulotukeen koska ei muka ollut rahaa vuokraan ja ruokaan. Selvitettyäni työttömien asioita niin näin miten oli pelattu netin raha pelejä 200 eurolla. Muun muassa monella oli paffin pelisivustolla pelitili. Kun pyysin tiliotteita ja myös paffin omia tositteita rahan talletuksistä niin se oli järkyttävää. Monet oli pelanneet 100-200 euroa päivänä jolloin tukirahaa oli tullut tilille.
Tämä on mielenkiintoista.
Minne muualle otin yhteyttä kun selvittelit asiakkaan tilannetta?
Ottavatkohan nykyään yhteyttä Temuunkin selvittääkseen, mitä toimeentulotukea tarvitseva on ostanut.
Meidän työttömyydestä kärsivää yrittäjäperhettämme ei haluttu auttaa ysärin laman aikana. En halua itse auttaa teitä, joiden vanhemmat tekivät tämän meille silloin.
Menkää tekin vaikka paistamaan hampurilaisia korkeasti koulutettuina ja erotkaa, jos yh:na saa paremmin tukia.
Olen itse ajatellut t**paa lapseni ja sitten itseni. Mutta tämän viikon alussa tulin järkiini, vaikka suomi on paska maa elää ja asua, mahdollisuuksia onnelliseen ja hyvään elämään voi löytyä muualta.
Olen käynyt lääkärissä ja saanut lääkkeen, muuta apua ei ilmoisesti ole mahdollisuutta saada säästösyistä.
Alan purkaa elämäämme suomessa ja valmistautua lähtöön.
Tässä lähellä muuten joku muu hyppäsi korkean talon katolta samana päivänä kuin itse ajattelin lopettaa perheeni elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi parempi tappaa ensin KELA ja sosiaalityöntekijä ja sitten mennä vankilaan?
Miksi se sossu pitäisi tappaa?
Vapautuu työpaikka seuraavalle.
Petosjytky todellakin tuhosi Suomen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan tyhmä. Katso peiliin kun et käsitä.
Vitu taako kun et pääse enää per sei le mään mätisäkki ?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ajatellut t**paa lapseni ja sitten itseni. Mutta tämän viikon alussa tulin järkiini, vaikka suomi on paska maa elää ja asua, mahdollisuuksia onnelliseen ja hyvään elämään voi löytyä muualta.
Olen käynyt lääkärissä ja saanut lääkkeen, muuta apua ei ilmoisesti ole mahdollisuutta saada säästösyistä.
Alan purkaa elämäämme suomessa ja valmistautua lähtöön.
Tässä lähellä muuten joku muu hyppäsi korkean talon katolta samana päivänä kuin itse ajattelin lopettaa perheeni elämän.
Valmistautua lähtöön minne ? Älä rakas ystäväni tee mitään peruuttamatonta, laitetaan vaikka keräys teidän perheelle nimettömänä.
"Tehyn juristi: Määräaikaisuuksien helpottaminen lisää raskaussyrjintää.
Hallitus aikoo helpottaa määräaikaisuuksia sillä, että työsopimuksen voisi tehdä ilman perustetta vuoden ajaksi."
https://www.tehylehti.fi/fi/uutinen/tehyn-juristi-maaraaikaisuuksien-he…