Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset olettavat että mies ei ole ihminen, vain ja ainoastaan naimen on ihminen

Vierailija
05.11.2025 |

.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että jos miehet saisivat päättää, ei meillä naisilla olisi tänä päivänäkään näitä oikeuksia, mitä nykyisin on. Yhtäkään nykyisistä oikeuksista ei naisilla olisi, ellei naiset olisi itse niistä tapelleet, osa henkensäkin uhalla ja moni nainen joutuikin miesten väkivallan uhriksi. Eivät miehet itse meille naisille ole oikeuksia antaneet, ne on naiset joutuneet ottamaan. Paljon on vielä sivistyneissä länsimaissakin tasa-arvoon matkaa ennen kun nainen nähtäisiin saman arvoisena kun mies. On todella surullista ja turhauttavaa, kuinka miehet puhuvat miesvihasta, mikä on toki todella ikävää, mutta sitä on kuitenkin hyvin vähän verrattuna naisvihaan, eikä miesviha ole koskaan uhannut  kenenkään miehen terveyttä tai henkeä, se on satuttanut miesten tunteita, toisin kuin naisviha, joka pahimmillaan tappaa naisia. Se, kuinka miehet näkevät kaikki ei omia oikeuksiaan ajavat tahot viham

Minä kannatin ennen naisten oikeuksia ehdottomasti.  Sittemmin kun intersektionaaliset feministit paljastuivat kiihkoileviksi fanaatikoiksi jotka ovat valmiita valjastamaan valtioiden väkivaltakoneistot miehiä vastaan olen joutunut muuttamaan mieltäni.

Naiset eivät ansainneet mitään oikeuksia senjälkeen kun on käynyt selväksi mitä NE niillä tekevät!

Vierailija
42/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin käytöksestä ja asenteesta päätellen olettaa moni mieskin. Että nainen ei ole ihminen, vaan mies on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimen on kala. Ja hauki.

Vierailija
44/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken takana on naimen.

Niin, kaiken hyvän takana. Kaikki muu on miesten pilalle paskomaa.

Vierailija
45/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että jos miehet saisivat päättää, ei meillä naisilla olisi tänä päivänäkään näitä oikeuksia, mitä nykyisin on. Yhtäkään nykyisistä oikeuksista ei naisilla olisi, ellei naiset olisi itse niistä tapelleet, osa henkensäkin uhalla ja moni nainen joutuikin miesten väkivallan uhriksi. Eivät miehet itse meille naisille ole oikeuksia antaneet, ne on naiset joutuneet ottamaan. Paljon on vielä sivistyneissä länsimaissakin tasa-arvoon matkaa ennen kun nainen nähtäisiin saman arvoisena kun mies. On todella surullista ja turhauttavaa, kuinka miehet puhuvat miesvihasta, mikä on toki todella ikävää, mutta sitä on kuitenkin hyvin vähän verrattuna naisvihaan, eikä miesviha ole koskaan uhannut  kenenkään miehen terveyttä tai henkeä, se on satuttanut miesten tunteita, toisin kuin naisviha, joka pahimmillaan tappaa naisia. Se, kuinka miehet näkevät kaikki ei omia oikeuksiaan ajavat tahot vihamielisesti, kertoo vain siitä, kuinka he eivät väl

Kerro toki, miten naiset "ottivat" äänioikeuden ilman miesten tukea?