Jos tapailumies sanoo, että pitää puhua. Ja haluaa nähdä kasvotusten, ei puhelimessa.
Niin onko muuta vaihtoehtoa kuin että haluaa erota?
Voi surkeus.
Kommentit (16)
Suattaapi kosio tai sittenkii eroja
Hän kertoo, ettei halua lapsia ja hänellä on ehkä myös vasektomia tehtynä, ja haluaa siksi heti varmistaa ettei tuhlaa sinunkaan aikaasi, jos teillä on eri lapsitoiveet.
Tai sitten hän on tapaillut jotain toista myös, ja sen kanssa juttu luistaa paremmin kuin sinun kanssa.
🧔🏻: Olen antanut vähän vääränlaista viestiä, mutta kaveripohjalta voidaan jatkaa, jos haluat.
👩: Yhyyy yhyyyyy. SIKA YHYYYYYY!
Hänellä on kolme lasta, muttei ole kertonut sinulle. Ja nyt neljäs tulossa.
Varmaan lapsiasia ei olisi niin kiireinen, sairaus kyllä tai sitten tosiaan löytänyt toisen.
Lapsista jo tiedän ja olen heidät tavannutkin.
Joo kohta tiedät millaista on olla pohjalla. Kaveripohjalla. Ei oo kiva paikka, sillä katsoa saa mut ei koskea.
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo, ettei halua lapsia ja hänellä on ehkä myös vasektomia tehtynä, ja haluaa siksi heti varmistaa ettei tuhlaa sinunkaan aikaasi, jos teillä on eri lapsitoiveet.
Tai sitten hän on tapaillut jotain toista myös, ja sen kanssa juttu luistaa paremmin kuin sinun kanssa.
Ei ole olemassa näin suoraselkäisiä miehiä 😮
Hänellä on vaimo ja uutta lasta myös pukkaa. Tämä oli tietenkin hänellekin yllätys. Oli jättämässä vaimon ja lapsensa, mutta nyt tilanne on muuttunut. Kasvotusten on helpompi saada sääliä.
No ei kai tapailumiehestä voi erota? Mutta luultavasti kertoo, että on löytänyt rakkauden eikä jatka sinun kanssasi tapailua. Toinen on muutto jonnekin kauas.
Entäs jos on vaan kyllästynyt pelkkään puhelimessa jauhamiseen, ja haluaa ihan nähdä livenä? Siitä on kyse?
Itse 60- luvulla syntyneenä minäkin kuulun ns. Vanhaan koulukuntaan, jonka mielestä parisuhde tarkoittaa nimen omaan fyysistä läsnäoloa. Eikä sitä voi korvata millään instagramilla tai wa- puhelulla.
jätän sinut koska käytät typerää sanaa tapailumies
Onhan noita. Esim haluaa kertoa että kävi testeissä ja sieltä tuli jokin löydös.