Miehet .. Tommi Liimatainen 48v haluaa tulevaisuudessa isäksi. Onkohan hellu jo katseltuna...
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Sale ja Renny jne jne.....Eikö nämä miehet tajua, että ko.miwäehet ovat poikkeuksia, ja ihan tilastojen mukaan mies ei tee vanhempana lapsia, jos ei ole nuorena tehneet lasta/lapsia- Sale ja Renny ovat tehneet. Kyllä naiset haluaa tehdä lapsen sen oman ikäisen naisen kanssa.
Lapsena en ainakaan haluaisi että mun oma isä olisi mun kavereideni vaarien tai isoisoisien ikäisiä! :D
Isä isä-ikäisenä eikä minään pappana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä vanhenevia miehiä jotka eivät ole nuorempana hankkineet lapsia kun naiset on synnytys iässä.
Koska miehen ei tarvitse synnyttää tai ajatella ikäänsä, niin eihän sitä kiire ole. Voi katsastaa vaikka kaupungin kaikki naiset ensin ja asettua aloilleen joskus 70 vuotiaana. Näillä täytyy olla avoin suhde.
Miehen spermanlaatu heikkenee kun vanha mies ei tuoretta pysty enää tuottamaan. Siksi niitä keskenmenoja on paljon. Hedelmällisyys terveellä jälkeläisellä ei ole itsestäänselvyys. Mies periyttää vanhana enemmän autismia, mt-ongelmia ja adhd:ta.
Juna meni jo. Parisuhteessa elävälle viittäkymmentä käyvälle miehelle ei ole minkäänlaista kysyntää nuorempien naisten keskuudessa.
Ajatelkaa, nuollut sen mummon silliä.. Oksennus tulee.
Kalastusreissulla ei erota, mikä on mitäkin hajua. Kielellä makua. Kalaa, pilluva, suolasilliä, onkimatoja. Tuoksua "hajua lemua jatkuvaa olet maamme armahin .uomenmaa" (Irwin Goodman).
Vierailija kirjoitti:
Veljen vastasyntynyt lapsi on tainnut saada vauvakuumeen aikaan. Jonne on tosin vasta päälle 30.
Veljeksillä on iso ikäero.
Renny on ainakin niin päästään sekaisin, että kuvittelee lasten tuovan hänelle ikuisen elämän. Kivat tilukset ja rahat toki nuorikkonsa perii, mutta aika karulta näyttää tulevaisuus 3 lapsen yksinhuoltajana.
Jos Tommi viehättyy vanhemmista naisista, niin eikö nuorempi nainen olisi silloin enemmän vuokrakohtu kuin kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Sale ja Renny jne jne.....Eikö nämä miehet tajua, että ko.miwäehet ovat poikkeuksia, ja ihan tilastojen mukaan mies ei tee vanhempana lapsia, jos ei ole nuorena tehneet lasta/lapsia- Sale ja Renny ovat tehneet. Kyllä naiset haluaa tehdä lapsen sen oman ikäisen naisen kanssa.
Juuri näin. On kyky saada lapsi ja nähty miten heistä huolehtii. Se kertoo paljon. Eikä moni vanhempi mies enää edes halua lisää lapsia, kun tietää miten rankkaa se hoitaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Renny on ainakin niin päästään sekaisin, että kuvittelee lasten tuovan hänelle ikuisen elämän. Kivat tilukset ja rahat toki nuorikkonsa perii, mutta aika karulta näyttää tulevaisuus 3 lapsen yksinhuoltajana.
Muutenkin minusta tulee oudot fibat tuosta noiden suhteesta.....Reiska tuntuu päättävän kaikki asiat heidän suhteessaan: morsiamen meikin ja hääpuvun, varmaan hääpaikan ja tavan, lasten nimet.....vaikuttaa aika despootilta.
En tiedä miksi tuli mielikuvia lapsentekopuuhista uuden kanssa, jota ei kai vielä edes ole. Anteeksi nyt vain. Ja onko K silloin sysätty syrjään vai mikä tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Puhui adoptiosta.
Yksin adoptoi? Vanhana?
Totta kai Tommi 48 voi tulla isäksi kun sale 70 tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsena en ainakaan haluaisi että mun oma isä olisi mun kavereideni vaarien tai isoisoisien ikäisiä! :D
Mulla oli vanhempi isä mutta oli poikkeuksellisen sopiva. Mitä kaikki eivät ole.
Aika törkeästi puhuu,tarviiko kaikki unelmat kertoa lehdistölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin vanhojen vanhempien lapsena kertoa, että ei edes lapsi ajattele noin lapsellisesti vaan ymmärtää, että jos ei olisi omien vanhempiensa lapsi, ei olisi sama henkilö eikä edes olemassa. Ei kai kukaan vaihtaisi omaa olemassaoloaan pois, että joku toinen saisi elää nuorten vanhempien lapsena.
Vai vaihtaisitko sinä oman elämäsi siihen, että vanhempasi olisivat saaneet jonkun toisen, sinua fiksumman lapsen jonakin toisena ajankohtana?
Maailman vanhin synnyttäjänainen oli 73-vuotias, joten voihan tossa vielä ennätys tulla :))