Miehet .. Tommi Liimatainen 48v haluaa tulevaisuudessa isäksi. Onkohan hellu jo katseltuna...
Kommentit (77)
Ikävää mutta totta:
Vanhojen isien lapset kärsivät autismista, ADHD:sta, kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja skitsofreniasta enemmän kuin aiemmin on luultu. Näin siksi, että iän myötä miehen sperman laatu heikkenee. Mitä enemmän isällä on ikää, sitä todennäköisempiä ovat lapsen ongelmat.
Onnea yritykselle. Kannattais ensin vaihtaa nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää mutta totta:
Vanhojen isien lapset kärsivät autismista, ADHD:sta, kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja skitsofreniasta enemmän kuin aiemmin on luultu. Näin siksi, että iän myötä miehen sperman laatu heikkenee. Mitä enemmän isällä on ikää, sitä todennäköisempiä ovat lapsen ongelmat.
Näin on, syystäkin spermanluovuttajien yläikäraja on 40 - 45 vuotta. Että Tompalla alkaa olla jo kiire etsiä lisääntymisikäinen nainen joka ottaa riskin mahdollisesta erityislapsen äitiydestä ja päätyy vielä keski-ikäisenä papparaisen omaishoitajaksi
Sori, mutta toi Tommi itse näyttää tosi vanhalta, luulisi lähestyvän jo kuuttakymppiä. En tiedä mistä toi kuvittelee vielä uuden ja rutkasti nuoremman naisen löytävänsä. Kyllä miehilläkin hedelmällisyys laskee. Adoptiovanhempikin saa olla enintään 50 vee jos adoptoitava on alaikäinen ja ikäeroa saa olla enintään 45 vuotta. No, saahan Tommi aina haaveilla...
Voipi vielä mennä kakskyt vuotta täys hoidossa artistin siipien alla.
Tommi 31 vee löi hynttyyt yhteen 63 vuotiaan Katrin kanssa 17 vuotta sitten... Olisko jo silloin kannattanut vähän miettiä.
Rakkaus ei katso ikää, mutta lapsihaaveet katsovat. Tämä asia olisi kannattanut pohtia aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin julmaa puhetta. Meinasko heivata Katri Helenan vai ihan odottaa hautajaisia?
Minusta ei ollenkaan julmaa vaan realistista puhetta. Arvelen, että on keskustellut Katrin kanssa elämästään tämän poismenon jälkeen ja K kannustaa jatkamaan elämää.
Se on toki sitten eri asia, löytääkö Tomppa uuden naisen noihin suunnitelmiinsa.K:n äiti taisi elää satavuotiaaksi, joten siitäpä jokainen laskeskelkoon, kuinka pitkään biologinen kello saa tikitellä.
Mutta hänhän puhuikin Sauli Niinistöstä, eli suunnitelmat kai, että sitten joskus 70 vuotiaana.
Tinder on täynnä noita lapsia haluavia Tommeja.. Yhdellekin sanoin, että sen juna meni jo. Ei kuulemma mun ikäistä naista aattele perheen perustamiseen vaan jotain nuorempaa. Mun kanssa voi vaan kuksia.
Olen 38 v. Tää mies oli 43.
Toivotin hälle onnea etsintään. Minä oon jo oman lapsen aikaa sitten hankkinut.
Mitenkä jotkut kuvittelee, että mies voi lisääntyä vaikka 90 vuotiaana? Siis periaatteessa kyllä, mutta vastuullisena ihmisen ei. Vanha Keho ei tuota enää tervettä siemennestettä. Kromosomivikoja on kuin hoitamattomassa metsässä. Eli käyttökelvotonta koko metsä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää mutta totta:
Alle kolmekymppistenkin lapset kärsivät samoista. Sattuman kauppaa mitä osuu kohdalle.
Tää on tätä hiekkalaatikolla . Mä haluun. 50 vuotias kuin RENNY Lauri kohta 70. No niin. Erikoista jos ton ikäisellä ei ole jo lapsia jossain . Rennyllä on ja on USAssa myös. Niistä ei niin puhuta mitä matkan varrella on tehty. Keikoilla. Eikä itsekään tiedä kaikkia. Oleskeluluvista naidaan myös . Muutenkin naidaan. Myös lomilla naidaan siellä syntyy kuin monet tuo matkamuistoksi vauvan . Elämä on yhtä naimista.
Veljen vastasyntynyt lapsi on tainnut saada vauvakuumeen aikaan. Jonne on tosin vasta päälle 30.
Ei siihen tarvita kuin tinderi ja sieltä nuori nainen joka haluaa että poljetaan paksuksi. Niin mä tein, menin sanomaan että ei siinä kauaa kestä jos haluat ja tottavie ekasta kerrasta heti pullat uuniin. Sen verran tyhmä nainen että ei kannata olla mitenkään yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä noita lapsia haluavia Tommeja.. Yhdellekin sanoin, että sen juna meni jo. Ei kuulemma mun ikäistä naista aattele perheen perustamiseen vaan jotain nuorempaa. Mun kanssa voi vaan kuksia.
Olen 38 v. Tää mies oli 43.
Toivotin hälle onnea etsintään. Minä oon jo oman lapsen aikaa sitten hankkinut.
Nainen voi synnyttää 50 vuotiaaksi asti. Miehet etsii vain seksinuoria.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitti varmasti että hän on Katrin kanssa niin kauan kuin tuntuu hyvälle. Eli ei ala Katrin vanhushoitajaksi, omaishoitajaksi, vaipan vaihtajaksi ja syöttämään sekä ulkoilluttamaan. Eivät ole naimisiin sitten menneet, vaikka jo odotusta ilmassa oli, sehän tarkoittaisi sitä rakkautta ylä-kuin alamäessä ja sitä Tommi tuskin haluaa. Onhan vielä unelmia omista lapsistakin ja sehän merkitsee vielä suht nuorta morsianta. Itsekäs ja laskelmoivahan tuo Tommi on.
KATRIN LAPSET SAA PERINNÖN MINKÄ KATRI JÄTTÄÄ KUTEN TIEDETÄÄN LAIN MUKAAN RINTAPERILLISET ON LAPSET. VOI tehdä testamentin omille sukulaisille.
Mongoloideja synnyttämään ! Niitä egyptiläisiä on joille syntyy epämuodostumia . Kuten 6 varvasta tai sormet kasvanut yhteen. Wikipedia mikropenis , siinä alhaalla voi katsoa muita epämuodostumia.
Ollaanko nyt uudessa liitossa Jeesuksessa vai vanhassa mooseksessa ? Riippuu.
Tarkoitti varmasti että hän on Katrin kanssa niin kauan kuin tuntuu hyvälle. Eli ei ala Katrin vanhushoitajaksi, omaishoitajaksi, vaipan vaihtajaksi ja syöttämään sekä ulkoilluttamaan. Eivät ole naimisiin sitten menneet, vaikka jo odotusta ilmassa oli, sehän tarkoittaisi sitä rakkautta ylä-kuin alamäessä ja sitä Tommi tuskin haluaa. Onhan vielä unelmia omista lapsistakin ja sehän merkitsee vielä suht nuorta morsianta. Itsekäs ja laskelmoivahan tuo Tommi on.