Yllätin naapurin etätyöläisen kantamassa 3L punaviini tonkkaa kotiinsa.
Yritti selkeästi luikahtaa katseeni alta mutta havainnoin 100%. Näin siis keskiviikkona.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ettekö pysty ostamaan alkoholia juomatta sitä heti?? Minä teen alkoholiostokset, kun se sopii reitilleni kaupungilla, en juodakseni sen samana iltana. Se juodaan 1-10 pv kuluttua.
Mulla kesti 3 markettiviinipulloa (punkku, kuohuviini ja rosé) juomattomana kaapissa puoli vuotta. Sitten tuli vieraita ja kesä. Nyt pullot on jo palautettukin. Uusia en ole ostanut.
Ap, meneekö sulla siis kaikki kurkusta alas samantien?
Minulla ne säilyvät kaapissa usein kolmisen vuotta, kun eiväthän ne avaamattomina happane.
Vierailija kirjoitti:
Siis ettekö pysty ostamaan alkoholia juomatta sitä heti?? Minä teen alkoholiostokset, kun se sopii reitilleni kaupungilla, en juodakseni sen samana iltana. Se juodaan 1-10 pv kuluttua.
Jos saan pullon viiniä, heitän sen muutaman vuoden päästä pois. Vie tilaa kaapissa.
Se varmaan juo koko ajan kun yrittää tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
"Kyttään naapuria joka tekee etätöitä, kun mulla ei ole mitään muutakaan tekemistä"
Siitä puhe mistä puute -keissi tämä on. Ap on jo ryypännyt viimeisimmäksi tulleet tukensa.
Kerrostalo kyttääjä ja satuilija, menetkö Purran kaveriksi juomaan hänen kanssaan mainostamaansa viiniä ?
Tämmöinen ketju jos haluat että kaikki toistaiseksi työpaikkansa säilyttäneet myöhäisvaiheen alkoholistit kerääntyvät samaan paikkaan...
Milloin vanhoillpiioilla on ollut kymmenen ystävää?🤣😆