Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätin naapurin etätyöläisen kantamassa 3L punaviini tonkkaa kotiinsa.

Vierailija
05.11.2025 |

Yritti selkeästi luikahtaa katseeni alta mutta havainnoin 100%. Näin siis keskiviikkona.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatteleppa ap! Mä oon kans 100% etätöissä ja viime viikola kannoin punkkulaatikon kotiin torstaina. Toki se avattiin pe iltana kun meille tuli 10 henkeä kylään syomään, mutta sehän nyt ei luonnollisestikkaan liity tähän mitenkään. Pöyristytään yhdessä!

Milloin vanhoillpiioilla on ollut kymmenen ystävää?🤣😆

Vierailija
22/29 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ettekö pysty ostamaan alkoholia juomatta sitä heti?? Minä teen alkoholiostokset, kun se sopii reitilleni kaupungilla, en juodakseni sen samana iltana. Se juodaan 1-10 pv kuluttua. 

Mulla kesti 3 markettiviinipulloa (punkku, kuohuviini ja rosé)  juomattomana kaapissa puoli vuotta. Sitten tuli vieraita ja  kesä. Nyt pullot on jo palautettukin. Uusia en ole ostanut.

Ap, meneekö sulla siis  kaikki kurkusta alas samantien?

Minulla ne säilyvät kaapissa usein kolmisen vuotta, kun eiväthän ne avaamattomina happane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa helvetin huono provo.

Vierailija
24/29 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ettekö pysty ostamaan alkoholia juomatta sitä heti?? Minä teen alkoholiostokset, kun se sopii reitilleni kaupungilla, en juodakseni sen samana iltana. Se juodaan 1-10 pv kuluttua. 

Jos saan pullon viiniä, heitän sen muutaman vuoden päästä pois. Vie tilaa kaapissa.

Vierailija
25/29 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan juo koko ajan kun yrittää tehdä töitä. 

Vierailija
26/29 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyttään naapuria joka tekee etätöitä, kun mulla ei ole mitään muutakaan tekemistä"

Siitä puhe mistä puute -keissi tämä on. Ap on jo ryypännyt viimeisimmäksi tulleet tukensa.

Vierailija
27/29 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllättyikö se naapuri?

Vierailija
28/29 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo kyttääjä ja satuilija, menetkö Purran kaveriksi juomaan hänen kanssaan mainostamaansa viiniä ?

Vierailija
29/29 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen ketju jos haluat että kaikki toistaiseksi työpaikkansa säilyttäneet myöhäisvaiheen alkoholistit kerääntyvät samaan paikkaan...