Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin vaimon kanssa pitkästä aikaa syömässä Mcdonaldsissa. Voi että mitä silmämme näkivätkään, kauhistuksien kanahäkki!!!!!

Vierailija
05.11.2025 |

Minä otin salaatin ja veden ja vaimo otti jonkun juustohampurilaisen ja pienen zero cola colan.

Söimme siinä ja ihmeteltiin miehen kanssa silmät pyöreinä lihavanplösököitä mammoja ahtamaasa majoneesi hamppareita kitusiinsa.

Joku lihavuusvero pitäs kyllä saada suomeen.

Ehdotan veroprosenttiin 8% korotusta per 1 liikakilo.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit vaimon kanssa, mutta vaimon miehen kanssa ihmettelit silmät pyöreinä muita XD, vai oletko sittenkin bi?

Vaimon siskon veli oli se mies.

Vierailija
42/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kun siellä mäkkärissä on aina vain naisia syömässä näissä sun ihmettelyissäsi. Silloin harvoin kun itse olen käynyt, niin lähinnä miehiä tai kokonaisia perheitä - ja erityisesti teinipoikia.

Joten ei ihme jos sekoitat naiset ja miehet miten sattuu - tai ihmettelet asioita random miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin ketjun vain nähdäkseni, missä vaiheessa miestä esittävä ap sekoaa sukupuolissa, kun jo otsikosta näki, että se on naisen kirjoittama. Ap sitten sekosi heti  aloituksessa, keskittymiskyky ja johdonmukaisuus täysi nolla.

Vierailija
44/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma kun siellä mäkkärissä on aina vain naisia syömässä näissä sun ihmettelyissäsi. Silloin harvoin kun itse olen käynyt, niin lähinnä miehiä tai kokonaisia perheitä - ja erityisesti teinipoikia.

Joten ei ihme jos sekoitat naiset ja miehet miten sattuu - tai ihmettelet asioita random miesten kanssa.

Käydään kerran 5 vuodessa mäkkärissä.

Vierailija
45/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin ketjun vain nähdäkseni, missä vaiheessa miestä esittävä ap sekoaa sukupuolissa, kun jo otsikosta näki, että se on naisen kirjoittama. Ap sitten sekosi heti  aloituksessa, keskittymiskyky ja johdonmukaisuus täysi nolla.

Siskon veljen mies.

Autocorrect sekoili.

Vierailija
46/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että jokaiselle kansalaiselle pakollinen punnitus. Jos painoindeksi on enemmän kukn  20 lätkäistään raippavero +10 pinna normi progression päälle niin yhteiskunta saa puskuria lörtsyn hoitokustannuksiin.

Ja tupakoitsijoille vieläkin enemmän, eikö. Pilaavat paitsi oman terveytensä niin myös muut lähellä olevien/asuvien. Passiivinen tupakointi.

Vierailija
47/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla piilohomo kun syöt salaattia ja lipittelet vettä hampurilaispaikassa.

Vierailija
48/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla piilohomo kun syöt salaattia ja lipittelet vettä hampurilaispaikassa.

Allerginen hampurilaisille.

Vierailija
49/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että jokaiselle kansalaiselle pakollinen punnitus. Jos painoindeksi on enemmän kukn  20 lätkäistään raippavero +10 pinna normi progression päälle niin yhteiskunta saa puskuria lörtsyn hoitokustannuksiin.

Ja tupakoitsijoille vieläkin enemmän, eikö. Pilaavat paitsi oman terveytensä niin myös muut lähellä olevien/asuvien. Passiivinen tupakointi.

Niin myös alkoholin/huumeiden käyttäjille, ettei menisi kaikki taas läskivihaksi.

Vierailija
50/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman säälittää kaltaisesi av-päivystäjät. Get a life!

Vierailija
51/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskon veljen mies.

Autocorrect sekoili.

Itse sinä sekoilet. Hävettääkö edes, nolottaako, häh?

Vierailija
52/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ettienettä...

Vierailija
53/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskon veljen mies.

Autocorrect sekoili.

Itse sinä sekoilet. Hävettääkö edes, nolottaako, häh?

Nolottaa autocorrect kehittäjän puolesta.

Vierailija
54/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti suollat näitä samantapaisia aloituksia monta kertaa viikossa. 

Vierailija
55/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti suollat näitä samantapaisia aloituksia monta kertaa viikossa. 

Ensimmäinen kerta koko palstalla ikinä.

Vierailija
56/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia ja kokista. Voivee

Vierailija
57/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaattia ja kokista. Voivee

Salaattia ja vettä. Opettele lukemaan.

Vierailija
58/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo McDonaldsissa käyny 80-luvun jälkeen. 

t. Palstamamma

Vierailija
59/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo McDonaldsissa käyny 80-luvun jälkeen. 

t. Palstamamma

Sieltäkö ne kilot tulikin?

Vierailija
60/71 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Et oo taas kotoas poistunu koko viikkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi