Käytiin vaimon kanssa pitkästä aikaa syömässä Mcdonaldsissa. Voi että mitä silmämme näkivätkään, kauhistuksien kanahäkki!!!!!
Minä otin salaatin ja veden ja vaimo otti jonkun juustohampurilaisen ja pienen zero cola colan.
Söimme siinä ja ihmeteltiin miehen kanssa silmät pyöreinä lihavanplösököitä mammoja ahtamaasa majoneesi hamppareita kitusiinsa.
Joku lihavuusvero pitäs kyllä saada suomeen.
Ehdotan veroprosenttiin 8% korotusta per 1 liikakilo.
Kommentit (71)
Se on kumma kun siellä mäkkärissä on aina vain naisia syömässä näissä sun ihmettelyissäsi. Silloin harvoin kun itse olen käynyt, niin lähinnä miehiä tai kokonaisia perheitä - ja erityisesti teinipoikia.
Joten ei ihme jos sekoitat naiset ja miehet miten sattuu - tai ihmettelet asioita random miesten kanssa.
Avasin ketjun vain nähdäkseni, missä vaiheessa miestä esittävä ap sekoaa sukupuolissa, kun jo otsikosta näki, että se on naisen kirjoittama. Ap sitten sekosi heti aloituksessa, keskittymiskyky ja johdonmukaisuus täysi nolla.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun siellä mäkkärissä on aina vain naisia syömässä näissä sun ihmettelyissäsi. Silloin harvoin kun itse olen käynyt, niin lähinnä miehiä tai kokonaisia perheitä - ja erityisesti teinipoikia.
Joten ei ihme jos sekoitat naiset ja miehet miten sattuu - tai ihmettelet asioita random miesten kanssa.
Käydään kerran 5 vuodessa mäkkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Avasin ketjun vain nähdäkseni, missä vaiheessa miestä esittävä ap sekoaa sukupuolissa, kun jo otsikosta näki, että se on naisen kirjoittama. Ap sitten sekosi heti aloituksessa, keskittymiskyky ja johdonmukaisuus täysi nolla.
Siskon veljen mies.
Autocorrect sekoili.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että jokaiselle kansalaiselle pakollinen punnitus. Jos painoindeksi on enemmän kukn 20 lätkäistään raippavero +10 pinna normi progression päälle niin yhteiskunta saa puskuria lörtsyn hoitokustannuksiin.
Ja tupakoitsijoille vieläkin enemmän, eikö. Pilaavat paitsi oman terveytensä niin myös muut lähellä olevien/asuvien. Passiivinen tupakointi.
Taidat olla piilohomo kun syöt salaattia ja lipittelet vettä hampurilaispaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla piilohomo kun syöt salaattia ja lipittelet vettä hampurilaispaikassa.
Allerginen hampurilaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että jokaiselle kansalaiselle pakollinen punnitus. Jos painoindeksi on enemmän kukn 20 lätkäistään raippavero +10 pinna normi progression päälle niin yhteiskunta saa puskuria lörtsyn hoitokustannuksiin.
Ja tupakoitsijoille vieläkin enemmän, eikö. Pilaavat paitsi oman terveytensä niin myös muut lähellä olevien/asuvien. Passiivinen tupakointi.
Niin myös alkoholin/huumeiden käyttäjille, ettei menisi kaikki taas läskivihaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hieman säälittää kaltaisesi av-päivystäjät. Get a life!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskon veljen mies.
Autocorrect sekoili.
Itse sinä sekoilet. Hävettääkö edes, nolottaako, häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskon veljen mies.
Autocorrect sekoili.
Itse sinä sekoilet. Hävettääkö edes, nolottaako, häh?
Nolottaa autocorrect kehittäjän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti suollat näitä samantapaisia aloituksia monta kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti suollat näitä samantapaisia aloituksia monta kertaa viikossa.
Ensimmäinen kerta koko palstalla ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Salaattia ja kokista. Voivee
Salaattia ja vettä. Opettele lukemaan.
En oo McDonaldsissa käyny 80-luvun jälkeen.
t. Palstamamma
Vierailija kirjoitti:
En oo McDonaldsissa käyny 80-luvun jälkeen.
t. Palstamamma
Sieltäkö ne kilot tulikin?
Höpö höpö. Et oo taas kotoas poistunu koko viikkoon.
Vaimon siskon veli oli se mies.