Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Il: Näin Minja Koskelan Facebook-kuvaan kommentoineet reagoivat, kun toimittaja soitti heille

Vierailija
05.11.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc703625-6e06-4046-a4fe-d8c6bedcf164

Voi jösses mitä rimpuilua öyhöttäjiltä, kun pitää kantaa vastuuta. 😂

"Mistä olitte tuossa (julkaisussa) eri mieltä hänen kanssaan?

No, joka asiasta. Voi sanoa näin.

Okei, minkä takia?

Se nyt vain on... Mä asun maalla ja oon maalla kasvanut ja sillä lailla. Että tuo maalaisjärki on niinku...

Mitä tarkoitatte sillä, että hän on sekaisin?

No sen (Koskela) kommentteja kun katsoo.

Pystyttekö vähän avaamaan lisää?

Joo...

Tämän jälkeen puhuja lyö luurin toimittajan korvaan. "

Kommentit (301)

Vierailija
161/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkevät persujen trollit kokoontuu. Johan kääntyy vihervassarien, median, naisten, Marinin ja kaikkien muiden syyks omat perseilyt. Ovat varmaan iloisia kun omat tyttäret saavat samanlaisia viestejä, ja puolustelee tyyppejä jotka niitä lähettää. 😊

Et siis paheksu Purran tappokuvia, Purran pään leikkaamiseen kehottamista, turhien viranomaisilmoitusten tehtailua tai Purran ulkonäön, keskenmenojen ja henkilön pilkkaamista? 

Pitääkö Koskelaan liittyvässä keskustelussa kirjoittaa erikseen lista asioista mitä hyväksyy ja ei hyväksy että persu ois tyytyväinen? 😅

Vierailija
162/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina äänestänyt kokoomusta - ja äänestän jatkossakin.

Sivusta seuranneena: Purraan kohdistuva kaikkinainen törkeä maalitus on täysin vertaansa vailla.

Marinin edesottamuksia, ulkonäköä ym. on siihen kaikkeen verrattuna suomittu aika kepeästi. 

Naisviha lyömäaseena on rikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Minjalla fanaattasia kannattajia kun aivan pilde vaahdossa puolustellaan naurettavaa provokuvaa. Että ihan normaalia toimintaa vassaripiireissä röhnöttää rappusilla ja postata siitä itse ja sitten uhriutua nyyh. Ihan sama onko mies vai nainen. Jotain tasoa pitäisi tuossa asemassa olla. Mutkun mä saan ja haluun. Helvetin noloa koko homma. Keskittyis oikeasti hoitamaan Suomen asioita kuntoon eikä vaan itseään esittele ja vingu turhia.

Vierailija
164/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta seuranneena: Purraan kohdistuva kaikkinainen törkeä maalitus on täysin vertaansa vailla.

Marinin edesottamuksia, ulkonäköä ym. on siihen kaikkeen verrattuna suomittu aika kepeästi. 

😂Tolta se maailma näyttää perskokkareiden lasien läpi. 

Vierailija
165/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on meidän päättäjien työt. Somessa levitellään ja muka niin sitten mieleni pahoitin. Eikö ole PAREMPAA TEKEMISTÄ?

Vierailija
166/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas Minjalla fanaattasia kannattajia kun aivan pilde vaahdossa puolustellaan naurettavaa provokuvaa. Että ihan normaalia toimintaa vassaripiireissä röhnöttää rappusilla ja postata siitä itse ja sitten uhriutua nyyh. Ihan sama onko mies vai nainen. Jotain tasoa pitäisi tuossa asemassa olla. Mutkun mä saan ja haluun. Helvetin noloa koko homma. Keskittyis oikeasti hoitamaan Suomen asioita kuntoon eikä vaan itseään esittele ja vingu turhia.

Persu muna vaahdossa puolustelemassa vihapuhetta. Ei yllätä. 

Vierailija
167/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavatko nämä ehtiä tehdä työtä, mielensäpahoittamisten ohella. Toisaalta kansa maksaa, niin voi uhriutua milloin mistäkin täysipäiväisesti. 

Vierailija
168/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän selvästi halusi tätä kuvan julkaistessaan. Hän tiesi mitä tuleman pitää. 

Mitähän yrität sanoa? Eli naisten pitäisi sensuroida itseään sen vuoksi kun osa miehistä ei osaa käyttäytyä? 

Vierailija
169/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän yrität sanoa? Eli naisten pitäisi sensuroida itseään sen vuoksi kun osa miehistä ei osaa käyttäytyä? 

Vetoomus kansalaisaloite 16186

Vierailija
170/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on meidän päättäjien työt. Somessa levitellään ja muka niin sitten mieleni pahoitin. Eikö ole PAREMPAA TEKEMISTÄ?

Mietitkö tuota myös silloin kun Purra valehteli että hänestä olisi tehty huoli-ilmoituksia?

Vierailija
171/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Purraan kohdistuva törkeä maalitus? 

Vierailija
172/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia incel-persusetiä tämäkin palsta täynnä 🤢🤮

Kehtaatko kommentoida myös kasvotusten?

Vierailija
173/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkevät persujen trollit kokoontuu. Johan kääntyy vihervassarien, median, naisten, Marinin ja kaikkien muiden syyks omat perseilyt. Ovat varmaan iloisia kun omat tyttäret saavat samanlaisia viestejä, ja puolustelee tyyppejä jotka niitä lähettää. 😊

Et siis paheksu Purran tappokuvia, Purran pään leikkaamiseen kehottamista, turhien viranomaisilmoitusten tehtailua tai Purran ulkonäön, keskenmenojen ja henkilön pilkkaamista? 

Kauan meinasit vielä jankuttaa samaa paskaa? On tullu jo selväks että vihapuhe on sulle ok kunhan kohde ei ole persu. 

On tullut selväksi, että vassut eivät tuomitse Purraan ja muihin oikeistonaisiin kohdistuvaa vihapuhetta ja häirintää.

Vierailija
174/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee asialle oma keskustelu. Ei liity Koskelaan kohdistuvaan vihapuheeseen. Vai onko Riikka sun mielestä sama ku Minja?

-AP

Sinä et siis ikinä tuo keskusteluun persuja, kokkareita, perskokkareita ja Purraa?

Vierailija
175/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis laittoiko Koskela toimittajat perään kyselemään hänen haarakuvastaan?  Joka oli varmasti tahallinen.  Naiset tekee politiikkaa...

Ei laittanut.

Ihan itse perämetsien persulit päätti laukoo naisvihaansa nettiin ja kaivaa monttunsa. Se ei ole Sannan vika, vihervassareiden, median, eikä kenenkään muun vika, vaikka kovasti persut niin haluais.

Kantakaa vastuu, ja kasvattakaa pallit. Jos ette pysty olemaan sanojenne takana, niin kannattaa pitää pää kii. 

Saapa sitä istua vaikka pers paljaana vaikka missä mutta ei ole pakko laittaa kuvaa someen.  Jos ei pysty olemaan kuvansa takana niin pää kii.

Ai niin kuin Purra ei pystynyt olemaan saksikuvan takana? "

Juu VAADITTIIN  selitystä.   Humoristiseksi tarkoitetusta eleestä,  vaikka takana olikin oikea vakava  saksimistarve.  Naisetko tekee politiikastakin pikkumaista niuhottamista. Miehiä VAADITAAN  tilille mielipiteistään jotka voisi vain ohittaa  ja keskittyä tärkeämpään.  Se ei ole kirppujen nylkemistä.   Ei ihme että naisiin aletaan suhtautua kuten suhtaudutaan kun näyttöä on saatu. 

Vierailija
176/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎶Piiri pieni pyörii, persujen trollit siinä hyörii! 🎶

Vierailija
177/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko samaa mieltä myös Purran saksikuvasta? Että naisen pitäisi sensuroida itseään sen vuoksi, kun vassut eivät osaa käyttäytyä?

Vierailija
178/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla kokemusta munista.

Vierailija
179/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavatko nämä ehtiä tehdä työtä, mielensäpahoittamisten ohella. Toisaalta kansa maksaa, niin voi uhriutua milloin mistäkin täysipäiväisesti. 

Vasemmistolla ei ole muuta tarjolla kuin woketusta, mielenpahoitusta, sukupuolen moninaisuutta, miesten tamponeita, pimppipoikia ja naispeniksiä.

Tärkeintä on päästä puolustelemaan vihapuhetta! "Mutku Mutku Mutku 😭" kuuluu persujen itkun keskeltä. 

Vierailija
180/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla kokemusta munista.

On aika otillaan, jos muna vaahtoaa...