Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Il: Näin Minja Koskelan Facebook-kuvaan kommentoineet reagoivat, kun toimittaja soitti heille

Vierailija
05.11.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc703625-6e06-4046-a4fe-d8c6bedcf164

Voi jösses mitä rimpuilua öyhöttäjiltä, kun pitää kantaa vastuuta. 😂

"Mistä olitte tuossa (julkaisussa) eri mieltä hänen kanssaan?

No, joka asiasta. Voi sanoa näin.

Okei, minkä takia?

Se nyt vain on... Mä asun maalla ja oon maalla kasvanut ja sillä lailla. Että tuo maalaisjärki on niinku...

Mitä tarkoitatte sillä, että hän on sekaisin?

No sen (Koskela) kommentteja kun katsoo.

Pystyttekö vähän avaamaan lisää?

Joo...

Tämän jälkeen puhuja lyö luurin toimittajan korvaan. "

Kommentit (301)

Vierailija
121/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin kuvitella että vaikka Stubb laittaisi omaan someensa kuvan joka tuo esiin hänen notkeuttaan. Sitä taas on vaikea kuvitella että häntä syytettäisiin tavaran tuulettelusta jos hän niin tekisi.

Vierailija
122/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nimittäin tällainen kommentti kuin Turpa kii Diarrhea.

Joo, saattaa olla tuommoisia viikonlopun poikien kujeita.

Klassinen Persulin "kännissä ja läpällä öhöhö pojat on poikia öhööh". 

Olisiko aika läpikäydä esim. Purran saamaa postia? Soitellaan sitten ihmisille jotka ovat kirjoittaneet asiattomasti Purrasta.

Kaikin mokomin. Ja nostetaan esiin kaikki Marinia koskevat törkyviestit. Tehdään vertailu ja valitaan voittaja!

Sopii. Se että kertoo millaisia poliittisia päätöksiä Sanna teki, ei ole törkyviestejä, vaikka päätökset olivatkin törkeitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on mulle ihan uutta ja jotenkin hämmentävää. Oon aina istunut jalat levällään enkä ole tiennyt että se on jotenkin mautonta tai väärin. Siis totta kai ymmärrän etten tee niin jos on ahdas tila tai mulla on hame päällä tai alasti vaikka saunassa mut mitä hittoa ettei housutkaan päällä? mitä oikeesti? Miks toi ei sit koske miehiä?

Siis oletko nähnyt kuvan? Kukaan nyt tuskin oikeasti istuu noin. Hän varmaan venyttelee.

En kommentoinut sitä istuuko kukaan "oikeasti" noin kovin pitkiä aikoja ainakaan. Kuvallahan voi viestiä muutakin kuin sitä, miten normaalisti istuu. Ehkä hän viestii tällä notkeutta ja rentoutta, mitkä on ihan hyviä juttuja. 

Kommentoin niitä kommentteja, joissa kuvan mauttomuus yhdistetään siihen että housujen alla on "tavara". Entä sitten? Niin miestenkin housujen alla on. Housut riittävät peittämään sen, aivan kuin ne riittävät peittämään esim perseen. Vai tarvitaanko röntgenkatseen estävä metallilevy peittämään persettä vaikka olisi housut jalassa? 

Tätä mäkin ihmettelen. Perseestä vieläpä näkee jopa sen muodon, vaikkei olisi edes tiukat housut. "Tavarasta" taas ei näy yhtään mitään, se on vain katsojan omassa mielikuvituksessa. Silloin on ihan sama onko jalat levällään vai tiiviisti yhdessä, koska tällaisen mielenlaadun omaava katsoja voi kuvitella "tavaran" ihan samalla tavalla kummassakin tilanteessa.

Vierailija
124/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitä jos esim. Häkkänen istuisi vastaavalla tavalla eduskunnan rappusilla.

Olisiko ok? 

Sitähän minäkin.🥱

Vierailija
125/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mulle ihan uutta ja jotenkin hämmentävää. Oon aina istunut jalat levällään enkä ole tiennyt että se on jotenkin mautonta tai väärin. Siis totta kai ymmärrän etten tee niin jos on ahdas tila tai mulla on hame päällä tai alasti vaikka saunassa mut mitä hittoa ettei housutkaan päällä? mitä oikeesti? Miks toi ei sit koske miehiä?

Minäkin olen aina istunut jalat levällään, enkä ole ikinä saanut siitä mitään kommenttia. En ole tosin noin poseeraten sitä tehnyt kuin Minja Koskela kuvassaan.

(Ei sillä, että minua kiinnostaisi Koskelan poseeraukset suuntaan tai toiseen - en vain usko, että normaalielämässä naiset saavat kommentteja istumatyylistään.)

Vierailija
126/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika läpikäydä esim. Purran saamaa postia? Soitellaan sitten ihmisille jotka ovat kirjoittaneet asiattomasti Purrasta.

Kaikin mokomin. Ja nostetaan esiin kaikki Marinia koskevat törkyviestit. Tehdään vertailu ja valitaan voittaja!

Sopii. Se että kertoo millaisia poliittisia päätöksiä Sanna teki, ei ole törkyviestejä, vaikka päätökset olivatkin törkeitä. 

Siis Sanna Marin teki yksin poliittisia päätöksiä? Kummallista, oliko meillä tuolloin diktatuuri?

Vierailija
127/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen aina istunut jalat levällään, enkä ole ikinä saanut siitä mitään kommenttia. En ole tosin noin poseeraten sitä tehnyt kuin Minja Koskela kuvassaan.

(Ei sillä, että minua kiinnostaisi Koskelan poseeraukset suuntaan tai toiseen - en vain usko, että normaalielämässä naiset saavat kommentteja istumatyylistään.)

Ennen vanhaan saatiin paljonkin. Mä olen viisikymppinen ja mun äitikin sanoi aina että "ei saa haaristella". Kysyin monta kertaa miksi, mutta vastaukset oli vaan että se on rumaa ja ei sovi naiselle. En koskaan saanut tietää miksi se olisi rumaa ja miksi se on kielletty vain naisilta.

Olen itse täällä lukenut monta kertaa kommentteja, kun jalat levällään istuvaa housuihin pukeutunutta naista on moitittu. Uskon että kommentoijat ovat äitini ikäluokan naisia, joille on vaan jostain syystä iskostettu päähän tuo että nainen ei saa jalkojaan levittää, ei vaikka olisi kelkkahaalari päällä. Toki normaalielämässä tuollaisia kommentteja ei enää nykyään kuule. 

Vierailija
128/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästihän Minja tuuletti römpsäänsä siinä kuvassa haarat levällään.

No mikäs siinä noin järkyttää? Nainen jolla on naisen vehkeet. 

Jotenkin täysin aivotonta sakkia, jotka tästä jonkun mekkalan nostaa.

Sinun transfobiasi järkyttää. Römpsä ei ole mikään naisen vehje, koska naisella voi olla myös penis. Meillä on myös römpsällisiä, menkkaavia ja synnyttäviä miehiäkin. t. aito-vasemmisto

Vierailija
129/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitten miesten etu ja sukunimeä Minja julkaissut. Hitto mitä nössöjä naiset on, pelkääkö oikeusjuttuja?

Vierailija
130/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vassarit jakavat itsestään tuollaisia kuvia, varsinkin vasemmistonaiset?

Se mielenterveys ei ole parhaalla tolalla,siksi.

Miksi tuo siksi lisänä lauseessa?

Vierailija
131/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia kuin Sanna.

Vierailija
132/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laittoiko Koskela toimittajat perään kyselemään hänen haarakuvastaan?  Joka oli varmasti tahallinen.  Naiset tekee politiikkaa...

Vierailija
133/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaisia kuin Sanna.

PersIncelit laitettiin kantaa vastuuta, niin johan alkaa "Mutku Sanna! 😭". Jatka sitä kiemurtelua äitis kellarissa. 😂

Vierailija
134/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis laittoiko Koskela toimittajat perään kyselemään hänen haarakuvastaan?  Joka oli varmasti tahallinen.  Naiset tekee politiikkaa...

Ei laittanut.

Ihan itse perämetsien persulit päätti laukoo naisvihaansa nettiin ja kaivaa monttunsa. Se ei ole Sannan vika, vihervassareiden, median, eikä kenenkään muun vika, vaikka kovasti persut niin haluais.

Kantakaa vastuu, ja kasvattakaa pallit. Jos ette pysty olemaan sanojenne takana, niin kannattaa pitää pää kii. 

Vierailija
135/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästihän Minja tuuletti römpsäänsä siinä kuvassa haarat levällään.

Olet tyypillinen suomalainen, naisia vihaava mies, jolle naiset on pilluja. Sinulla ei ole lapsia, mutta te, jotka yläpeukutitte tätä- haluaisitteko, että vainostanne, tai tyttärestänne puhuttaisi näin? Tai äidistänne, tai siskostanne?

Tai vastaavasti teistä miehistä puhuttaisi samoin- haara -asennossa oleva mies siinä tuulettaa pallihikisiä oallejaan, tai katkarapumulkkuaan. 

Joskus jääkiekko- otteluiden tauoilla kaksi ukkoa seisoo höpisemässä. Jalat leveässä haara- asennossa aina. Olen kyllä miettinyt että heillä aina hiertymiä pallien alla tai liian tiukat housut.

Vierailija
136/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavaa mitä ameeboja nää keski ikäiset miehet on.

Vierailija
137/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkyviesti

Mikä törkyviesti on?

Vierailija
138/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laittanut.

Ihan itse perämetsien persulit päätti laukoo naisvihaansa nettiin ja kaivaa monttunsa. Se ei ole Sannan vika, vihervassareiden, median, eikä kenenkään muun vika, vaikka kovasti persut niin haluais.

Kantakaa vastuu, ja kasvattakaa pallit. Jos ette pysty olemaan sanojenne takana, niin kannattaa pitää pää kii. 

Miten kuvailisit vassuloidien viestintää Riikka Purrasta? Tehän olette taiteilleet Purran tappamisella hekumoivia graffiteja, esittäneet Purran pään leikkaamista, masinoineet turhien huoli-ilmoitusten tehtailua, onanoineet hänen keskenmenoillaan, solvanneet, pilkanneet ulkonäköä ja muutenkin hassutelleet täällä vauvalla

Yhyy yhyy. Nytkö te persut jo uhriudutte Riikan puolesta? Kiva, että kerroit tolla tavalla vihapuheen olevan ok, kunhan kohde ei ole persujen edustaja. 

Vierailija
139/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmettelen minäkin kyllä, miksi yksityishenkilöihin otetaan tällaisista asioista yhteyttä. Mistä toimittajat tietävät, että on oikea ihminen kyseessä? Mistä he edes tietävät, että somessa kommentoiva käyttää omaa nimeään?

Muutama vuosi sitten tässä samalla kadunpätkällä asui kolme samannimistä ihmistä (jotka eivät olleet toisilleen mitään sukua). Posti meni usein sekaisin, ja olisi toimittajakin suurella todennäköisyydellä soittanut ihan väärälle henkilölle.

Puhumattakaan siitä, että tälläkin palstalla on kirjoitellut joku "Lars-Jocke", joka on vain napannut tuon nimen joltain vanhalta ihmiseltä, joka ei todennäköisesti edes tiedä Vauva-palstan olemassaolosta.

Vierailija
140/301 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain lailla ärsyttävää ja huvittavaa, kun noita vihervassareita joku arvostelee, niin kova on poru, itku-potkut ja että kun silleen pahasti kiusataan. Sitten taas persuja saa arvostella kuinka julmasti vain, niin eipä kukaan siitä persuja puolusta.