Il: Näin Minja Koskelan Facebook-kuvaan kommentoineet reagoivat, kun toimittaja soitti heille
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc703625-6e06-4046-a4fe-d8c6bedcf164
Voi jösses mitä rimpuilua öyhöttäjiltä, kun pitää kantaa vastuuta. 😂
"Mistä olitte tuossa (julkaisussa) eri mieltä hänen kanssaan?
No, joka asiasta. Voi sanoa näin.
Okei, minkä takia?
Se nyt vain on... Mä asun maalla ja oon maalla kasvanut ja sillä lailla. Että tuo maalaisjärki on niinku...
Mitä tarkoitatte sillä, että hän on sekaisin?
No sen (Koskela) kommentteja kun katsoo.
Pystyttekö vähän avaamaan lisää?
Joo...
Tämän jälkeen puhuja lyö luurin toimittajan korvaan. "
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Hän selvästi halusi tätä kuvan julkaistessaan. Hän tiesi mitä tuleman pitää.
Mistä olisi voinut tietää? Mulle ainakin tuli täysin yllätyksenä että ihmiset kuvittelevat näkevänsä p**un vaatteiden läpi. Voiko sitten naisen puettu ylävartalokaan olla koskaan kuvassa, siellä paidan allahan on rinnat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olisi voinut tietää? Mulle ainakin tuli täysin yllätyksenä että ihmiset kuvittelevat näkevänsä p**un vaatteiden läpi. Voiko sitten naisen puettu ylävartalokaan olla koskaan kuvassa, siellä paidan allahan on rinnat?
Minja Koskela on ollut puhumassa jo aiemmin siitä, että saa osakseen tuollaisia kommentteja. Eli tasan tarkkaan tiesi mitä tuleman pitää. Mutta ehkä hän jo sopi tästä IL:n kanssa, että soittavat muutamille kommentoijille. Ehkä hän yrittää suitsia näin kommentointia.
Moniko täällä on tätä tapausta ennen laittanut kuvan someen missä röhnöttää rappusilla jalat leväällään? Siis ihan aikuisena ja hyvässä työasemassa ollessaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi AINA jonkun vasurinaisen tma "voimaantuneen feministin" saamia kommentteja jäljitellään ja soitellaan perään??
Miksi sinulle ei länsimainen lehdistönvapaus maistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minja Koskela on ollut puhumassa jo aiemmin siitä, että saa osakseen tuollaisia kommentteja. Eli tasan tarkkaan tiesi mitä tuleman pitää. Mutta ehkä hän jo sopi tästä IL:n kanssa, että soittavat muutamille kommentoijille. Ehkä hän yrittää suitsia näin kommentointia.
Onko se nyt sit paska juttu, kun itkevät PersIncelit joutuu ottaa vastuun sanoistaan?
Jos olen ihan rehellinen, niin minusta kuva on kyllä vähän omituinen. Näyttää kamalan epämukavalta istuma-asennolta, tai tulee mieleen että hän on mennyt mukkelis makkelis portaissa ja päätynyt ketarat ojolleen. Mutta ei ikimaailmassa tulisi pieneen mieleenikään ruveta lähettelemään solvauksia asianomaiselle saati kommentoida hänen ruumiinosiaan. Asioista voi olla eri mieltä ja näkemyksistä voi keskustella, mutta tätä someherjaamiskulttuuria en ymmärrä lainkaan. Enkä ole vasemmistoliiton äänestäjä (tosin Minjaa voisin kyllä kuvitella äänestäväni).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, naisten kehot pitää rajata kaulasta alaspäin pois kuvasta. Ei riitä vaikka pukeutuisi toppahaalariin, koska sen alla on rinnat ja pllu.
Kun taas miehen housut voivat hyvin näkyä kuvassa. Älä kysy miksi, näin se vaan on.
Tuleeks kellekään mieleen manspreading-keskustelu?
Mies istuu jalat levällään julkisessa liikennevälineessä ja varaa kolmen ihmisen istumatilan - ei tätä saa kritisoida, se on wokea! kyllä pitää saada levittäytyä!
Nainen istuu jalat levällään tyhjässä portaikossa, missä se ei häiritse ketään - yää tämä on kamalaa! pitää raivota ja jättää seksistisiä kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt sit paska juttu, kun itkevät PersIncelit joutuu ottaa vastuun sanoistaan?
Ei, vaan ihan oikein niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kirjoittikaan: "Mies on aina puettu, mutta nainen on vaatteidenkin alla alasti."
Emme lepää ennen kuin kaikilla Suomalaisilla naisilla on burkat päällä.
-Palstapersut
Vierailija kirjoitti:
Ihan tahallaan laittoi tuollaisen kuvan että sai taas huomiohuo-ra-ta ja uhriutua. Siis kuka istuu noin portailla? Ja laittaa siitä kuvan someen? Siis tahallaan ärsytti juntteja ja sai juuri sen reaktion mitä haki.
Miten kukaan voi ärsyyntyä tuosta kuvasta? Siis paitsi jos on niin raivona Koskelaa vastaan, että ärsyyntyy ihan kaikesta, mitä se tekee, ja jos se ei tee mitään niin ärsyyntyy siitä.
Vierailija kirjoitti:
Moniko täällä on tätä tapausta ennen laittanut kuvan someen missä röhnöttää rappusilla jalat leväällään? Siis ihan aikuisena ja hyvässä työasemassa ollessaan?
Miehistä on jatkuvasti kuvia joissa heillä on haarat levällään, housut jalassa toki. Ihan korkeimmista päättäjistä otettuja uutiskuvia myöten. Siinä ei kai ole nähty mitään ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Emme lepää ennen kuin kaikilla Suomalaisilla naisilla on burkat päällä.
-Palstapersut
Mutta he haluavat myös kieltää burkat. Eli palstapersut eivät vain tule koskaan pääsemään lepoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet tästä röhnöttäjästä? Onko aikuisen tapa istua?
https://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/2019/03/petteri_orpo1.jpg
Jaha yks trolli sit näemmä vastailee täällä itselleen. Ei siinä. Todistaa vaan pointin että persIncelit sais kantaa vastuuta useammankin. Miesvauvojen paniikki on koomista. 😂