Il: Näin Minja Koskelan Facebook-kuvaan kommentoineet reagoivat, kun toimittaja soitti heille
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc703625-6e06-4046-a4fe-d8c6bedcf164
Voi jösses mitä rimpuilua öyhöttäjiltä, kun pitää kantaa vastuuta. 😂
"Mistä olitte tuossa (julkaisussa) eri mieltä hänen kanssaan?
No, joka asiasta. Voi sanoa näin.
Okei, minkä takia?
Se nyt vain on... Mä asun maalla ja oon maalla kasvanut ja sillä lailla. Että tuo maalaisjärki on niinku...
Mitä tarkoitatte sillä, että hän on sekaisin?
No sen (Koskela) kommentteja kun katsoo.
Pystyttekö vähän avaamaan lisää?
Joo...
Tämän jälkeen puhuja lyö luurin toimittajan korvaan. "
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AINA jonkun vasurinaisen tma "voimaantuneen feministin" saamia kommentteja jäljitellään ja soitellaan perään??
Miksi persIncelit ei kanna vastuuta puheistaan, vaan pakenee?
Olen nainen ja asun kaupungissa. Me naisetkaan ei kaikki jakseta tätä kaksinaismoralistista paskaa.
T:Pena Peppukipee Persunen, M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AINA jonkun vasurinaisen tma "voimaantuneen feministin" saamia kommentteja jäljitellään ja soitellaan perään??
Olen nainen ja asun kaupungissa. Me naisetkaan ei kaikki jakseta tätä kaksinaismoralistista paskaa.
Niin niin juujuu, eilen väitit olevasi naimisissa oleva perheenisä. Vähän veikkaan ettet ole kumpaakaan.
Päivä Räsänen saanut varmaan viikon aikana yhtä paljon vielä pahempaa kommenttia ku nuo kaks elämänsä aikana yhteensä. Mut se ei oo oikee uhri. Niin ku ei miehetkään ole. Ei soittele kukaan perään.
Hyi oksu tätä median touhua 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi AINA persu on uhri?
No voi ironiaa lauseessasi.
(Oikeistolais)miehet saa paljon enemmän vihamielisiä kommentteja, mutta eipä toimittelijaa kiinnosta tehdä heistä uhreja.
Fatiman saamista viesteistä on jo.. montako juttua? Harva se päivä.
Että ketkähän niitä ainaisia uhreja on...
Linkkiä näihin oikeistolaismiesten saamiin kommentteihin. Onko siellä paljonkin ra.iskaus- ja tapp.ouhkauksia?
Eihän tässäkään ollut! Jopa
Saat linkkisi. Mutta ei totuus sua kiinnosta kuitenkaan. Kohta tulee
Vierailija kirjoitti:
Päivä Räsänen saanut varmaan viikon aikana yhtä paljon vielä pahempaa kommenttia ku nuo kaks elämänsä aikana yhteensä. Mut se ei oo oikee uhri. Niin ku ei miehetkään ole. Ei soittele kukaan perään.
No jos ihan rehellisiä ollaan, niin miehet nyt eivät viikossa saa yleensä yhtäkään kommenttia keneltäkään🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä PersIncel Päivä Räsäsen virallinen äänitorvi?
Mikä tää juttu on että nainen ei saa levittää jalkojaan vaikka olisi housut jalassa? Luin vasta ketjua eräästä TV-ohjelmasta ja täällä kovasti moitittiin naista joka oli istunut jalat levällään - toppahousuissa! Ihan samoja kommentteja siinäkin, kuinka "löyhyttelee tavaraansa" jne.
Tavarahan miehilläkin housuissa on, mutta miksi heitä ei kielletä levittämästä jalkojaan? En ymmärrä, selittäkää mulle!
Olihan tuo tuo todella mauton kuva. Ei uskoisi kansanedustajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuo tuo todella mauton kuva. Ei uskoisi kansanedustajaksi.
Mikä siinä on mautonta?
https://tietokayttoon.fi/julkaisut/raportti?pubid=URN:ISBN:978-952-287-…;
Tuolta löytyy ja s 80->
Miksei toimittajat soita mariinille ja kysy miksi tuo selittelee asioita parhain päin (lausutaan jauhaa soopaa) kirjassaan tai "unohtaa" kertoa joistakin asioista.
Hän selvästi halusi tätä kuvan julkaistessaan. Hän tiesi mitä tuleman pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän teitä naisjunttejakin toki on.
Katsohan omaa käytöstäsi nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä PersIncel Päivä Räsäsen virallinen äänitorvi?
Eka vasuri ilmoittautuikin sitten seuraavalle soittokierrokselle. Pysy puhelimen ääressä, kohta pääset selittämään lausuntoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin juujuu, eilen väitit olevasi naimisissa oleva perheenisä. Vähän veikkaan ettet ole kumpaakaan.
En ole mitään tuollaista tehnyt. Nainen olen, kaupungissa asun ja taistelen tätä yhteiskunnassa vallitsevaa kaksinaismoralismia vastaan.
Ihan tahallaan laittoi tuollaisen kuvan että sai taas huomiohuo-ra-ta ja uhriutua. Siis kuka istuu noin portailla? Ja laittaa siitä kuvan someen? Siis tahallaan ärsytti juntteja ja sai juuri sen reaktion mitä haki.
tuon ikäisen naiseoletetun luulisi jo osaavan käyttäytyä vaikka vassari onkin
Kyllähän teitä naisjunttejakin toki on.