Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele tasokasta lomalohdetta max 7h lentomatkan päässä?

Vierailija
05.11.2025 |

Kiitos!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sopivaa sekoitusta ranta-ja uima-allaselämää, nähtävää ja kulttuuria, historiaa. Fasiliteetit ja majoitus sekä tarjonta 4-5 tähden tasoa. Ei ympätty täyteen lapsiperheitä tai möykkääviä brittituristeja. Lämpöä vielä lokakuussa.

Ap

Madeira

Paitsi lämmintä ei ole, Kap Verde ehkä.

Vierailija
42/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikka, Kypros, Malta, Sisilia. 

Kreikassakin tullut käytyä, mutta voisin mennä uudelleen, tietäisi vain mitkä kohteet ja paikat sen arvoisia. Kypros nähty. Malta ei kiinnosta, Italiasta ottaisin erittäin mielelläni tarkempia suosituksia vastaan, rakastan sen maan kulttuuria, kieltä, historiaa, ruokaa jne.

Ap

Italiassa lokakuussa alkaa olla jo aika viileä rantaelämää ajatellen. Itse suosittelen Madeiraa, siellä on hyviä hotelleja, joissa ei lapsiperheitä näy. Mulle myönteinen yllätys oli Lanzarote, siellä Stubbit ovat viettäneet lukuisia jouluja ennen presidenttiaikaa.

Sisiliassa Italiassa varmasti lokakuussa lämpimämpää kuin Madeira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikka, Kypros, Malta, Sisilia. 

Ihan kehitysmaita, melkein kuin Intiassa olisi.

Kreikka on ainakin. Kypros parempi kyllä.

Vierailija
44/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

italiasta suosittelen Sisiliaa, paljon nähtävää ja koettavaa. Kreikasta Kreeta on suosikkini ja kreetalainen ruoka on parasta.  Muuten Madeira, siellä on vähemmän lapsiperheitä ja brittiöykkäreitä.

Vierailija
45/45 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon ilmastonmuutokseen, enkä siksi voi suositella ilmaston turhaa tuhoamista. Suosittelen junamatkaa jonnekin Suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi