Sanna Marin heitti herjaa suomalaisista amerikkalaisessa talk show'ssa yleisö villiintyi
Hän selitti, että korona-aikoina ihmisiä valistettiin pysymään kahden metrin päässä toisistaan. Marin totesi, etteivät suomalaiset haluaisi muutenkaan mennä kahta metriä lähemmäs toisiaan.
Emme ole iloisia. Emme pidä muista ihmisistä, hän jatkoi pilke silmäkulmassa.
Lisäksi Marin toi esiin suomalaisten rakkauden kahvia kohtaan. Hän kertoi, että Suomessa juodaan enemmän kahvia ihmistä kohden kuin missään muualla.
Rakastamme kahvia ja vihaamme ihmisiä, hän tiivisti ja sai yleisön taas nauramaan.
Marin kehui myös suomalaista koulujärjestelmää. Hänen mukaansa suomalainen koulutus mahdollistaa sen, että kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa, vaikka lähtökohdat olisivat vaikeat.
Itse tulen köyhästä perheestä ilman etuoikeuksia. Meillä on upea päivähoito- ja koulujärjestelmä, joka antaa ihmisille yhtäläiset mahdollisuudet.
Jälleen yleisö hurrasi.
Talk show -isäntä nosti esiin, miten Marin myös on ajautunut kohuihin ja media oli suoraan sanottuna julma tätä kohtaan. Keppler otti esimerkiksi Marinin juhlimisvideoskandaalin.
Hän kertoi, että kirjassa on kokonainen luku hänen skandaaleistaan.
Ne ovat kaikki hulvattomia, ainakin nimellisesti. Bleiseriskandaali, aamiaisskandaali, puhelinskandaali ja tanssimisskandaali, Marin luetteli.
Keppler kysyi, mikä skandaaleista oli kuohuttavin yleisölle. Marin mainitsi tanssimisskandaalin.
Tanssin ja lauloin ystävän asunnossa vapaailtanani. Se on skandaalin arvoista.
Hyvin hävytöntä suomalaisesta perspektiivistä. Joku nauttimassa elämästä, hyvänen aika, Marin vitsaili.
Jälleen yleisössä naurettiin.
Sanna Marin heitti herjaa suomalaisista amerikkalaisessa talk show'ssa yleisö villiintyi https://www.is.fi/viihde/art-2000011605325.html
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Sannan englanti kuulosti jotenkin töksähtelevältä? En nyt tuon videon perusteella osaa nähdä häntä puhumassa englanniksi missään isoissa tapahtumissa
Jäänyt juomat juomatta ja viivat vetämättä, niin ei ole päivä oikein lähtenyt käyntiin.
Voit korjata asian menemällä baari- ja jauhokaapillesi niin saat puhtia päivääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettää Sannulin vauvan puolesta.
Siellä se itkee yksin pimeässä huoneessa kun sannuliini vetää viivoja juhlissa. 😥
Minuakin itkettää! 😱
Minua itkettää Hilla ja yteiset lapset kun Halla-aho veti viikseen vierasta 8vuotta putkeen. 😱😱😱😱😱😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä AP kutsuu herjaksi oli itseironiaa. Itseironia on taas huumorin korkein ja arvostetuin muoto.
Marin ei pysty itseironiaan. Niin täynnä itseään, että se on mahdotonta.
On käynyt kyllä täysin selväksi se, että hän halveksii Suomea ja suomalaisia.
Aatteensa ja kaiken merkityksellisen hylännyt ihminen.
Olin tulossa kirjoittamaan samaa, mutta ehdit ensin.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo puhui. Sääli ettei ole kehunut suomalaista äärioikeistoa 🤔🤪🤣
No ei se kyllä kehunut suomalaista äärivihervassariliikettäkään, joka haluaa ottaa tuotantovälineet hallintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se itkee yksin pimeässä huoneessa kun sannuliini vetää viivoja juhlissa. 😥
Minuakin itkettää! 😱
Minua itkettää Hilla ja yteiset lapset kun Halla-aho veti viikseen vierasta 8vuotta putkeen. 😱😱😱😱😱😱😱
Aijaa.
Minua itkettää sannan vauva itkemässä pimeässä huoneessa kun sanna samaan aikaan juhlii. 😥
Minä itken joka yö tämän takia! 😩
Jospa huolehtisit edes omista kakaroistasi.
Huolehdin k
Montako sulla on heitä sijoituksessa luonasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kateus vie kalatkin vesistä.
Persulainen kateus valaatkin.
No vituttaahan se kun kesken hallituskauden Purran kannatus romahti. 43% ja Halla-ahon kannatus peräti 69% HUOM. 69% Ja pesuje kannatus romahti tyystin polalukemiin. 😝😝😝😝😝😝😝
Prsut jo kyhää kahta leirä... loppurupulat hajoaa tuhannen pillunpäreiksi. Nauretaan näillä yhdessä. 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo puhui. Sääli ettei ole kehunut suomalaista äärioikeistoa 🤔🤪🤣
No ei se kyllä kehunut suomalaista äärivihervassariliikettäkään, joka haluaa ottaa tuotantovälineet hallintaansa.
Linkki tuohon tuotantovälinetietoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Sannan englanti kuulosti jotenkin töksähtelevältä? En nyt tuon videon perusteella osaa nähdä häntä puhumassa englanniksi missään isoissa tapahtumissa
Hi yx hailee sinun näkemisestä. HÄNTÄ JATKUVASTI PYYDETÄÄN ARVOVALTAISIIN TILAISUUKSIIN PUHUMAAN niinkuin tiedät itsekin. 🌹🌹🌹🌹🌹
Nyt hänen kija julkaistaan 17 maassa...... Miten monessa Halla-ahon ja Niinistön. 😂😂😂😂🤣
Halla-ahon ja Niinistön kirjat ei olekaan mitään itsensä mainostamiskirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin itkettää! 😱
Minua itkettää Hilla ja yteiset lapset kun Halla-aho veti viikseen vierasta 8vuotta putkeen. 😱😱😱😱😱😱
Säälittävä yritys kiinnittää huomio pois Marinin heikkouksiin. Et ilmeisesti pysty argumentoimaan millään muulla perusteella kuin tuolla joka keskusteluun tuomallasi Halla-ahon mustamaalauskortilla? Luepa joskus vaikka kokonainen kirja. Opit käyttämään kieltä korttipelin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hi yx hailee sinun näkemisestä. HÄNTÄ JATKUVASTI PYYDETÄÄN ARVOVALTAISIIN TILAISUUKSIIN PUHUMAAN niinkuin tiedät itsekin. 🌹🌹🌹🌹🌹
Nyt hänen kija julkaistaan 17 maassa...... Miten monessa Halla-ahon ja Niinistön. 😂😂😂😂🤣
Halla-ahon ja Niinistön kirjat ei olekaan mitään itsensä mainostamiskirjoja.
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin itkettää! 😱
Minua itkettää Hilla ja yteiset lapset kun Halla-aho veti viikseen vierasta 8vuotta putkeen. 😱😱😱😱😱😱😱
Kyllä Hilla ,lapset ja suku saa hävetä hautaan asti kun koko kansa tietää sen 8vuotta kestäneen vieraissa olon. Hyi 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin itkettää! 😱
Säälittävä yritys kiinnittää huomio pois Marinin heikkouksiin. Et ilmeisesti pysty argumentoimaan millään muulla perusteella kuin tuolla joka keskusteluun tuomallasi Halla-ahon mustamaalauskortilla? Luepa joskus vaikka kokonainen kirja. Opit käyttämään kieltä korttipelin sijaan.
Kellään muulla ei heikkouksia ole?-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin itkettää! 😱
Aijaa.
Minua itkettää sannan vauva itkemässä pimeässä huoneessa kun sanna samaan aikaan juhlii. 😥
Minä itken joka yö tämän takia! 😩
Samoin. Kun Halla-aho isä sanoi televisiossa aviotonta lastaan virheeksi, voi lapsi raasu. 😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin itkettää! 😱
Tämä. Hänellä ei ilmeisesti ole mitään muuta elämässään kuin täysin kritiikitön Marin-palvonta ja silmitön persuviha.
Ja tämä palsta.
Itken joka yö sannulin hylätyn lapsen takia. 😩
Tuksussa ja marinissa jotain samaa, minä, minä, minä ja minun
Suomalainen saa kansainvälistä arvostusta ja näkyvyyttä, niin heti torpedoidaan Persulan näemmä rajattomilla somesotureilla.
Tuossa kiteytyy koko suomalainen perusolemus.
Daily Show on yksi parhaista poliittisista satiiriohjelmista. Katson joka viikko vähintäänkin Jon Stewartin pätkän.
Se, että joku suomalainen kutsutaan tuollaisen audienssin eteen, joka muuten on live, ei jälkikäteen lisätty, on aivan huima saavutus ja loistavaa mainetta eksentriselle kulttuurillemme.
Tuohon ei Persu pysty. Ja sekös nylettää.
Miten se olikaan ainakin osassa näistä kohuista "vapaa-ajallaan", olisiko hänen kuitenkin pitänyt olla tavoitettavissa. Virkapuhelinkin jäi kotiin vai hukkautuiko. Ja joskus ei ollut määrätty sijaistajaa, jolloin olusi pitänyt olla viranhoitokunnossa, miten se olikaan. Ja tietenkin Uniper.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppukipeiden persujen kokoontumisajot täällä. Yhyy. Itkekää vähän lisää. 😭
Nyt kumminkin on. PÄÄASIA ETTÄ SDP ON KANNATUSMITTAUKSISSA YKKÖSPAIKALLA JA PERSUJEN KANNATUS ROMAHTI RÖKÄÄLEESTI POHJAMUTIIN. 😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣
Huolehdin kaikista hylätyistä lapsista. 😥