Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marin heitti herjaa suomalaisista amerikkalaisessa talk show'ssa yleisö villiintyi

Vierailija
05.11.2025 |

Hän selitti, että korona-aikoina ihmisiä valistettiin pysymään kahden metrin päässä toisistaan. Marin totesi, etteivät suomalaiset haluaisi muutenkaan mennä kahta metriä lähemmäs toisiaan.

Emme ole iloisia. Emme pidä muista ihmisistä, hän jatkoi pilke silmäkulmassa.

Lisäksi Marin toi esiin suomalaisten rakkauden kahvia kohtaan. Hän kertoi, että Suomessa juodaan enemmän kahvia ihmistä kohden kuin missään muualla.

Rakastamme kahvia ja vihaamme ihmisiä, hän tiivisti ja sai yleisön taas nauramaan.

Marin kehui myös suomalaista koulujärjestelmää. Hänen mukaansa suomalainen koulutus mahdollistaa sen, että kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa, vaikka lähtökohdat olisivat vaikeat.

Itse tulen köyhästä perheestä ilman etuoikeuksia. Meillä on upea päivähoito- ja koulujärjestelmä, joka antaa ihmisille yhtäläiset mahdollisuudet.

Jälleen yleisö hurrasi.

Talk show -isäntä nosti esiin, miten Marin myös on ajautunut kohuihin ja media oli suoraan sanottuna julma tätä kohtaan. Keppler otti esimerkiksi Marinin juhlimisvideoskandaalin.

Hän kertoi, että kirjassa on kokonainen luku hänen skandaaleistaan.

Ne ovat kaikki hulvattomia, ainakin nimellisesti. Bleiseriskandaali, aamiaisskandaali, puhelinskandaali ja tanssimisskandaali, Marin luetteli.

Keppler kysyi, mikä skandaaleista oli kuohuttavin yleisölle. Marin mainitsi tanssimisskandaalin.

Tanssin ja lauloin ystävän asunnossa vapaailtanani. Se on skandaalin arvoista.

Hyvin hävytöntä suomalaisesta perspektiivistä. Joku nauttimassa elämästä, hyvänen aika, Marin vitsaili.

Jälleen yleisössä naurettiin.

Sanna Marin heitti herjaa suomalaisista amerikkalaisessa talk show'ssa yleisö villiintyi https://www.is.fi/viihde/art-2000011605325.html

Kommentit (403)

Vierailija
101/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ku se paska edustaa meitä maailmalla ilman poliittista mandaattia

Ei siihen tarvita poliittista mandaattia. Vai tarvitsiko viime vuosiyuhannen lupaus teemu sel8nne jotain mandaattia? Tai Kimi "olin paskalla" Räikkönen?

Vierailija
102/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksittavaa, että maailmalla haukkuu suomalaisia. Vaihtakoon kansalaisuutta jenkkeihin, jos se nyt on maailman paras paikka. Mitä sitä täältä päin hakemaan eurovaaliehdokkuutta, kun hänen mielestään niin onneton ja huono maa edustaa.

Haukkuu? Et näemmä ymmärrä huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Sannan englanti kuulosti jotenkin töksähtelevältä? En nyt tuon videon perusteella osaa nähdä häntä puhumassa englanniksi missään isoissa tapahtumissa

Hi yx hailee sinun näkemisestä. HÄNTÄ JATKUVASTI PYYDETÄÄN ARVOVALTAISIIN TILAISUUKSIIN PUHUMAAN niinkuin tiedät itsekin. 🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
104/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirja julkaistiin heti ameriikan markkinoille? Etsiikö Sanna sieltä suunnalta kenties duunia?

Vierailija
105/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettää Sannulin vauvan puolesta. 

Siellä se itkee yksin pimeässä huoneessa kun sannuliini vetää viivoja juhlissa. 😥

Minuakin itkettää! 😱

Minua itkettää Hilla ja yteiset lapset kun Halla-aho  veti viikseen vierasta  8vuotta putkeen. 😱😱😱😱😱😱😱

Vierailija
106/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on iso PR kampanja käynnissä.

Vierailija
107/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se itkee yksin pimeässä huoneessa kun sannuliini vetää viivoja juhlissa. 😥

Minuakin itkettää! 😱

Minua itkettää Hilla ja yteiset lapset kun Halla-aho  veti viikseen vierasta  8vuotta putkeen. 😱😱😱😱😱😱😱

Aijaa.

Minua itkettää sannan vauva itkemässä pimeässä huoneessa kun sanna samaan aikaan juhlii. 😥

Vierailija
108/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä AP kutsuu herjaksi oli itseironiaa. Itseironia on taas huumorin korkein ja arvostetuin muoto. 

Vierailija
109/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen kateus vie kalatkin vesistä.

Persulainen kateus valaatkin.

No vituttaahan se kun kesken hallituskauden  Purran kannatus romahti. 43%  ja Halla-ahon kannatus peräti  69%  HUOM. 69%   Ja pesuje kannatus romahti  tyystin polalukemiin. 😝😝😝😝😝😝😝

Vierailija
110/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyypä sitä ulkomaalaisistakin ihmisiä, jotka nimenomaan arvostavat sitä että täällä ei olla niin teennäisiä.

Vierailija
111/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Sannan englanti kuulosti jotenkin töksähtelevältä? En nyt tuon videon perusteella osaa nähdä häntä puhumassa englanniksi missään isoissa tapahtumissa

Ja vahva suomen aksentti ja ohut sanavarasto. Kuulostaa draculalta

Vierailija
112/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja petteri kävi sitten kerjäämässä rahaa, koirien ulkoiluttamiseen.

Vierailija
113/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna työnsi häpeilemättä kansalaisten rahoja taskuunsa.

Sekotat urpoon. 

Sanna on urpo.

Minusta on todella Urpo jos ei mene isänsä hautajaisiin. Lepakkoäiti myrkytti tyttelin mielen ja upposi näköjään hyvin.

Totta! 

Itken myös joka ilta kun ajattelen hänen hylättyä lastaan. 😩

Niin minä sitä Halla-ahon  syrjähyppylasta 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫,

Vierailija
114/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin itkettää! 😱

Aijaa.

Minua itkettää sannan vauva itkemässä pimeässä huoneessa kun sanna samaan aikaan juhlii. 😥

Kenen Sannan vauva? Ei Marinilla ole vauvaa.

Vierailija
115/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sanna Marin suoriutui hyvin haastattelusta.

Hiukan eri mieltä olen tuosta kouluttautumisesta. Tietyille aloille pääsee paremmin kun on varaa maksaa lisäopetuksesta. Toki kovalla työllä ja ahkeruudella kaikki koulutuspaikat ovat mahdollisia, mutta kaikille se työllistyminen ei ole samalla tavalla mahdollista, koska nepotismi, suhteet, .... 

Vierailija
116/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin itkettää! 😱

Aijaa.

Minä itken joka yö tämän takia! 😩

Vierailija
117/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna työnsi häpeilemättä kansalaisten rahoja taskuunsa.

Sekotat urpoon. 

Sanna on urpo.

Minusta on todella Urpo jos ei mene isänsä hautajaisiin. Lepakkoäiti myrkytti tyttelin mielen ja upposi näköjään hyvin.

Totta! 

Itken myös joka ilta kun ajattelen hänen hylättyä lastaan. 😩

Itketkö myös Halla-ahon  hylättyä aviotonta lasta. Oonko huomompiavoinen kun Hillan kanssa tehdyt lapset. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Marininki lapsi

Ne? Luulin että hänellä on vain yksi lapsi.

Vierailija
118/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppukipeiden persujen kokoontumisajot täällä. Yhyy. Itkekää vähän lisää. 😭

Nyt kumminkin on.  PÄÄASIA ETTÄ  SDP  ON KANNATUSMITTAUKSISSA  YKKÖSPAIKALLA  JA PERSUJEN  KANNATUS  ROMAHTI  RÖKÄÄLEESTI  POHJAMUTIIN.  😅😅😅😅😅😅.

Vierailija
119/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin itkettää! 😱

Aijaa.

Minä itken joka yö tämän takia! 😩

Jospa huolehtisit edes omista kakaroistasi.

Vierailija
120/403 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hi yx hailee sinun näkemisestä. HÄNTÄ JATKUVASTI PYYDETÄÄN ARVOVALTAISIIN TILAISUUKSIIN PUHUMAAN niinkuin tiedät itsekin. 🌹🌹🌹🌹🌹

Nyt hänen kija julkaistaan 17 maassa......  Miten monessa Halla-ahon  ja Niinistön. 😂😂😂😂🤣