Mistä todennäköisesti löytyisi uskollinen mies?
Olisiko se tietty ammattikunta, persoona, ulkonäkö, elämänkokemus, joka vaikuttaa uskollisuuteen?
Terv, pettäviin machoihin kyllästynyt
Kommentit (40)
on hautausmaat pullollaan, ei enää ukko karkaa muualle ;)
Siinä vaiheessa kun uskollisten suvun salaisuudet alkaa paljastua onkin jo myöhäistä paeta. Tosiasiassa miehesi isä onkin hänen serkkunsa isä ja veljensä. Isoisäsi onkin mummosi veli (vrt. Kauniit ja Rohkeat) Joku tuolla kehui että miehensä suku on niin uskollista että. Ei kai nyt tuommoisia asioita ihan kauheasti levitellä.
.. eikä mitään luterilaisia tapauskovaisia vaan joitaki elävän uskon omaavia.
Mutta että ULKOMAILTA löytäisi uskollisia... salli mun nauraa! :D Kokemusta on ranskalaisista, sveitsiläisistä ja italialaisista uskottomista... eiköhän se ole samanlaista joka paikassa.
Siinä vaiheessa kun uskollisten suvun salaisuudet alkaa paljastua onkin jo myöhäistä paeta. Tosiasiassa miehesi isä onkin hänen serkkunsa isä ja veljensä. Isoisäsi onkin mummosi veli (vrt. Kauniit ja Rohkeat) Joku tuolla kehui että miehensä suku on niin uskollista että. Ei kai nyt tuommoisia asioita ihan kauheasti levitellä.
onko Jumalaki sitten rasisti vai kun seurakuntia suosittelet?
mutta rasismi on eri ROTUUN liittyvää arviointia. Me kyllä olemme samaa rotua kuin eurooppalaiset . Ainakin minä olen.
täällä tapahtuu avioeroja enemmän kuin muissa länsimaissa keskimäärin.
Veikkaan että suomalainen mies on keskimääräistä uskottomampi,
ehkä jossain on sitten uskollinen upseeri, mutta itse en ole tavannut yhtäkään, otokseni on noin 100-150 korkeassa asemassa olevaa kapiaista. Niin härskejä ukkoja en ole nähnyt missään, kun kerholla nämä viinapäiset herrat...
Uskollisuus ei riipu ammatista, uskonnosta, ulkonäöstä tai muusta sellaisesta.
Minun mieheni luonne ja moraaliset arvot pitävät hänet uskollisena minulle.
Jo ensimmäisenä viikkona tutustumisesta huomasin, että minulla on ollut suuri onni tavatessani juuri hänet. Kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä ja liittomme on hyvä ja meillä on hauskaa yhdessä. Ja ennen kaikkea rakkautta riittää!
ei ainakaan. Jos vielä osaa pukeutua ja pussata. EI!
Takahuoneen ujo nörtti palvoo joka askelta.
nimim. kokemusta omaava
Hyvin sanottu! Samaa mieltä.
jos saa sen karismaattisen supliikkimiehen, joka pukeutuu!?
täällä tapahtuu avioeroja enemmän kuin muissa länsimaissa keskimäärin.
Veikkaan että suomalainen mies on keskimääräistä uskottomampi,
Noiden yhteydestä en menisi vannomaan. Suurin osa eroista uuten on naisten alullepanemia, ja monesti muista syistä kuin miehen uskottomuuden takia.
Suomessa vaan erotaan helpommin, ei se uskottomuudesta kerro. Useimmissa muissa maissa siedetään (mieheltä) enemmän.
ehkäpä - siis yleisestikään - ei ne uskolliset heilu viinapäissään baareissa. Oli se ammattikunta mikä tahansa.
i]ehkä jossain on sitten uskollinen upseeri, mutta itse en ole tavannut yhtäkään, otokseni on noin 100-150 korkeassa asemassa olevaa kapiaista. Niin härskejä ukkoja en ole nähnyt missään, kun kerholla nämä viinapäiset herrat...
[/quote]
Saunailloissaan ne kapiaiset öljyävät toisensa ja painivat pihalla. Saattaa joku sitten toisiaan munistakin hiukan puristella. Mutta vieraiden naisten perään eivät kyllä katso...
ap:n on siis etsittävä upseeri joka ei käy kerholla! ;)
Siinäpä sitä ajanvietettä loppu elämäksi... :D
ei mieheni kollegoitaan kovin uskollisina keskimäärin pidä.
Mutta uskova kristitty hän on, ja uskollinen ihan oman vakaumuksensakin takia.
Petti minua useiden naisten kanssa. Ehkä ei ollut sitten tarpeeksi ällöttävä. Naisille kelpasi kyllä, peräänkin soittelivat. Ehkä miehen piti todistella omaa vetovoimaansa pettämällä. Olimmehan ulkonäöllisesti toistemme vastakohdat. Jaksoi sitä monet ihmetelläkin, miksi olen hänen kanssaan. Jälkeenpäin ihmettelin itsekin.
Eli ota herkkävaistoinen ja kiltti nörttimies, niin lupaan, että olet tyytyväinen.
mutta ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen ota sitä nörttiä, jos saa sen karismaattisen supliikkimiehen, joka pukeutuu!?
Heh - kyllä ottaa kun on ottanut tarpeeksi monta kertaa turpiinsa siltä supliikkimieheltä. Ihan oikeasti, jos niitten narsistien ja muutenkin idioottien omaan napaansa tuijottelijoiden kanssa on kulkenut, arvostaa pikkuhiljaa ihan muuta kuin sitä "pikkutakki, vaaleanpunainen paita ja kiva trendikäs kravatti tyyppiä" joka on ah niin ihana katsoa, mutta kumisee tyhjyyttään kuin tyhjä tynnyri.
Ei tule käymään vieraissa, mutta sinä saatat ehtiä ensin..! ;)