Työllistymissuunnitelmaa ei ole päivitetty moneen kuukauteen. Miten teillä muilla?
Taisi olla viimeksi joskus tämän vuoden tammikuussa kun asiantuntija otti yhteyttä. En siis pääse itse ilmoittamaan hakemistani työpaikoista te-palvelujen sivuille. Mitä teen?
Kommentit (28)
ei oo kuulunut mitään yli puoleen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun käyn töissä.
Vanha sanonta: tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Aloittajalle: sen kuin olet vaan ja nautit olostasi! Mulle soitettiin viime viikolla ja laitettiin työnhakua voimaan jonnekin hamaan tulevaisuuteen, yksi työnhaku koko aikana.
Huomenna taas nukun pitkään ja sitten kirjastoon hakemaan uutta ajanvietettä.
Luen, ulkoilen, käyn eri kulttuuritapahtumissa, kahviloissa.
Mukavaa elämäähän tämä on.
Mulle laittoivat kuukausi sitten suunnitelman tammikuun loppuun saakka ja sinä aikana pitäis hakea yhtä työpaikkaa. Ihan fiksu ihminen on ainakin mun asioita käsittelevä nainen. Ymmärretään kumpikin, että tämmöstä kuuskolmosta kehäraakkia on ihan turha kiusata turhilla hakemusten lähettelemisillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten joillakin käy tommonen tuuri että unohtuu työkkärin kirjoille, ettei sieltä kukaan ääliö ota yhteyttä ja tuputa jotain paska"palveluita"
Ehkä noiden työkkärin virkailijoiden välillä on eroja ? Joku on virkaintoisempi kuin toinen. Paska nakki jos omalle kohdalle on sattunut tiukkistäti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun käyn töissä.
Vanha sanonta: tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Aloittajalle: sen kuin olet vaan ja nautit olostasi! Mulle soitettiin viime viikolla ja laitettiin työnhakua voimaan jonnekin hamaan tulevaisuuteen, yksi työnhaku koko aikana.
Huomenna taas nukun pitkään ja sitten kirjastoon hakemaan uutta ajanvietettä.
Luen, ulkoilen, käyn eri kulttuuritapahtumissa, kahviloissa.
Mukavaa elämäähän tämä on.Mulle laittoivat kuukausi sitten suunnitelman tammikuun loppuun saakka ja sinä aikana pitäis hakea yhtä työpaikkaa. Ihan fiksu ihminen on ainakin mun asioita käsittelevä nainen. Ymmärretään kumpikin, että tämmöstä kuuskolmosta kehäraakkia on ihan turha kiusata turhilla hakemusten lähette
Sama juttu joo, positiivinen yllätys että ovat ihan fiksuja olleet, ja voi jopa keskustella asioista. Suostuvat miettimään asiakkaan kannalta, jos heille sanoo, että mahtaako jostain kurssista tms. olla hyötyä jollekin toiselle enemmän. 
En ole joutunut minkään turhan työllistystoimen kohteeksi pitkään aikaan, kun on niin asiakaslähtöistä nykyisin. Nuorempana kyykyttivät ihan kiusalla. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joillakin käy tommonen tuuri että unohtuu työkkärin kirjoille, ettei sieltä kukaan ääliö ota yhteyttä ja tuputa jotain paska"palveluita"
Ehkä noiden työkkärin virkailijoiden välillä on eroja ? Joku on virkaintoisempi kuin toinen. Paska nakki jos omalle kohdalle on sattunut tiukkistäti.
Mun aiempi virkailija sai hermoromahduksen puhelimessa: alkoi huutamaan täyttä kurkkua miten kehtaan olla työtön ja miten hän on tehnyt 13-vuotiaasta asti töitä ja kasvattanut yksin monta monta lasta jne jne. Nykyinen kertoo "henkilökohtaisia mielipiteitään" ihan pyytämättä. Kaipa ne puhelut nauhoitetaan vielä?
Älä vaan ainakaan mee kyselemään mitään. Ei pidä herättää nukkuvaa karhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuoden ja neljä kuukautta työttömänä. Kukaan ei ottanut mitään yhteyttä työkkäristä. Onneksi löysin duunia. Aloitin tänään.
Onnea!!! Millä alalla lykästi?
Lopetin työllistymissuunnitelmat 2013. Köyhänä pysyy näinkin, mutta vähemmällä vaivalla. Eikä tarvitse elättää kuin itseään, ei kapitalistejä pappeineen.