Pääsen vihdoin työhaastatteluun!
Kyseessä ryhmähaastattelu, mutta paikkoja ainakin muutama, joten en luovuta vielä.
Selvisin 1. ja 2. karsinnat verkossa, ja nyt lähden viimeiselle. Naurettavan monimutkaiseksi tehty duunaritason osa-aikatyöhön hakeminen, mutta olen rehellisesti iloinen, että on kutsuttu edes haastatteluun. Nyt pakko toivoa, ettei käy kuten viime ryhmähaastattelussa, johon osallistuin. Tuntui lähinnä siltä, kuin haastattelijat olisivat pitäneet meitä hakijoita jonain kiusattavina elukoilla (?). Eri työnantaja kyseessä tällä kertaa.
Kommentit (4)
En lähtenyt ryhmähaastatteluun, koska koin sen nöyryyttävänä ja typeränä tapana löytää työntekijä. Jos työnhakijat laitetaan samaan pöytään kilpailemaan keskenään, niin mielestäni työnantajassa on jotain perverssillä tavalla vialla.
Nyt tuli vastaukset nähtyä vähän myöhässä, mutta ymmärrän teitä molempia täysin. Tällä hetkellä olen kuitenkin sen verran epätoivoinen että lykkään itseni tuonne siinä toiveessa, että saisin paikan ja pääsisin sitä kautta sitten jatkamaan eteenpäin.
Elämä jäänyt vähän vaiheeseen.
-ap (ps. huomasin kirjoitusvirheen aloituksessa, elukoilla --> elukoina)
Kannattaako osa-aikatyötä enää tehdä? Itse en hae muuta kuin kokoaikaa. Nytkin yksi osa-aikatyö jossa palkka sama kuin ansiosidonnaiseni. Mutta tsemppiä haastatteluun jos paikan haluat.
Kerran olen ryhmähaastettelussa käynyt, ei enää koskaan