Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on hankalaa

Vierailija
03.11.2025 |

Ollaan siis seurustelupari. Suhde on minulle ensimmäinen. Koen seksin sillä tavalla hankalana että sessioon menee tolkuttomasti aikaa. Ensin pitäisi peseytyä, kuivata hiukset ja sitten käydä poikaystävällä (asun solussa). Session jälkeen vielä suihkuun ja taas menee se tunti kuivaukseen. Kaiken kaikkiaan siihen menee helposti vähintään kolme tuntia ja se on pois opiskelusta, harrastuksista ja kavereista. Kovin monena päivänä viikossa ei jaksa tuota. Sen päälle tulee esimerkiksi pillerit sivuvaikutuksineen ja sheivaukset.
Tuota vastaan saan sitten tunnin-kahden session missä poikaystävä laukeaa 3-4 kertaa ja minä enintään kerran. Ei tunnu reilulta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ne prioriteetit.

Seksiä voi myös harrastaa ihan luomuna, ilman laittautumista. Vaikka siellä suihkussa.

Vierailija
2/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi käyttöön ja pillerit pois niin halut palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi rakastaja hakuun? 

Vierailija
4/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta tekee huomattavasti mukavampaa kun on mies joka ei painosta pillereihin, tykkää luomusta tai karvat ei ainakaan hidaste ja jolle riittää perushygienia. JA joka pyrkii huomioimaan kumppanin. 

Miksi etenkään hiuksia pitäisi pestä ennen ja jälkeen seksin? Tajuan ehkä jälkeen jos on lämmintä ja tosi hikinen sessio, mutta en itse ainakaan hikoa päänahkaa märäksi näillä keleillä, nopea alapesu riittää seksin jälkeen ja vaikka ennen jos sille on tarvetta. 

Vierailija
5/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta tekee huomattavasti mukavampaa kun on mies joka ei painosta pillereihin, tykkää luomusta tai karvat ei ainakaan hidaste ja jolle riittää perushygienia. JA joka pyrkii huomioimaan kumppanin. 

Miksi etenkään hiuksia pitäisi pestä ennen ja jälkeen seksin? Tajuan ehkä jälkeen jos on lämmintä ja tosi hikinen sessio, mutta en itse ainakaan hikoa päänahkaa märäksi näillä keleillä, nopea alapesu riittää seksin jälkeen ja vaikka ennen jos sille on tarvetta. 

Se alapesu riittää varmasti ja on mukavampi ainakin jos nuolentaa on tiedossa toki luonnollinen maku ja tuoksu ovat parasta.

Vierailija
6/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräistä parempi Porvoon provo tällä kertaa!

Vierailija
7/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies laukeaa joka kerta sinun hiuksiisi?

Vierailija
8/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu. Seksiin pitää valmistautua puoli päivää ja sitten siitä palautua puoli päivää.

Vierailija
9/9 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolet peräaukkoa ja nielet spermat. Mikä siinä on niin vaikeaa? Teet vain sen mikä on olemassaolosi tarkoitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi