Minkä merkkisiä vaatteita ostaisit, jos ei olisi rahasta kiinni?
Mulla uusi löytö Reiss. Upeita, naisellisia leikkauksia!
Kommentit (58)
Suomalaisen Second Chancen vaatteita.Suomessa tehtyjä.Vastuullisia ja ajattomia.Haalarit ihania.Myös Kaikon vaatteet kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparilla kävisin edelleen. En edes tiedä mitä merkkiä pitäis himoita.
Mikä on hyvä, ajaton, laadukas merkki joka sopii tällaiselle persjalkaiselle pohjois-karjalaiselle naiselle? Sen kun kerrotte, niin menen ja ostan uutena.
Alpa ja north outdoor neuleet ainakin suunnitellaan ja tehdään suomessa. On sopinut monelle persjalkaiselle pituuesta.
Housuja kysyisin erikseen jostain vaatekaupasta (Halonen, Stocka tms)
Kävin katsomassa tuota Reissia. Enpä kyllä maksaisi 200 euroa jostain polyesterihousuista. Huijausta.
Oon varmaan aika juntti, kun en tiiä näitä läheskään kaikkia vaatemerkkejä jota luettelette
En minkään merkkisiä. Teetättöisin räätälillä kaiken t-paidoista alkaen. Laadukkaista kankaista ja hyvällä, omaa vartaloani imartelevalla ajattomalla leikkauksella.
Teettäisin mittatilaustyönä laadukkaista materiaaleista. Silkkiä, pellavaa, villaa jne.
ostaisin cuccia,pradaa,miu miuta, tykkään italia muodista.
katselen välillä vestiare collective sivuja,jossa vintage versioita verkkokaupas.
ralf lauren klassiset jutut on nyt muotia ja coach laukut.tik tokissa trendaa ralf lauren christmas.
Ei ole rahasta kiinni vaateostokset ja Amazonista tilaan kaikenlaista. En jaksa vaivautua vaatekauppaan enää. Jotain halppisjuttuja tulee enimmäkseen tilattua.
En mitään tiettyjä brändejä mutta laadukkaasti tehtyä laadukkaista materiaaleista kuten kashmirista tai alpakasta. Viimeksi olen ostanut Nakoan ihanan pehmeän neulemekon talven menoihin.
En tiiä. Olisin ehkä vaan alasti.
Samoja vaatteita kuin nykyäänkin. Ei raha muuttaisi pukeutumistyyliäni.
En käyttäisi tuhansia euroja T-paitaan, vaikka rahaa olisi kuinka. Teetättäisin ajattomia, kestäviä vaatteita mittojen mukaan.
Ei ole rahasta kiinni mutta ostan edullisia vaatteita tokmannilta tms. mua ei vaatteet kiinnosta niin paljoa että kiinnostaisi merkit enkä muutenkaan osta itselleni vaatteita kuin ehkä 2 kertaa vuodessa. Ostan vaatteen jos se näyttää ja tuntuu päällä hyvältä.
Olisi ihanaa saada oikeasti omaan tyyliin sopivat ja istuvat housut, mutta sellaisia taitaa saada vain ompelijalta nykyään, joten sinne suuntaisin. Hyvällä ompelijalla olisi kiva teetättää muutkin vaatteet jos rahaa ei tarvitsisi miettiä. Merkkejä en niin tunne enkä niistä välitä.
Ostin Tokmannilta joskus keväällä työtalvipilotti-takin, oli -30%, niin päätin ostaa ("halvalla" :)). Ajattelin, et tais tulla turha ostos. Sitten vappu ja räntää tuli "maataviistäen"; mielessäni kehuin takin maastataivaaseen.
Vuosia myöhemmin, kerroin tuon baaritiskillä kaverille, hän siihen: Kraft on luottomerkki. Niin on, pitää veden ulkona (ja sisällä, jos alkaa hiottamaan ....).
Tuo juttu alkoi siitä, kun kerroin joskus olleeni raksalla töissä (nuorena, hanslankarina). Hän teki koko elämäntyönsä raksalla.
Ostan jo nyt mitä haluan.