Kysy gurulta
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Miksi demarit pettää aina
Päättäjien on juotava nektarinsa äänestäjien kohottamasta maljasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Elämällä on monia tarkoituksia. Ultimaattisin niistä on vapautua ajan ja paikan kahleista.
Oletko koskaan vapautunut ajan ja paikan kahleista?
Kyllä. Kyse on subjektiivisesta tuntemuksesta, joka on samalla totta ja illuusiota. Olenhan tässä ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten Puppahullut saa pois palstalta ?
Näe heidän lävitseen ja he raukeavat pois.
"Tukka Guru?" Haluaisin campaus- ja meikkausvinkkejä kuinka erittäin lyhyttukkaisesta miehestä saisi naisellisemman? Peppua löytyy jo omasta takaa.
Havaitsen täällä muitakin guruja. Kiitän avusta. Kysyjien on kuitenkin säilytettävä kriittisyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita ihmisiä olemassa?
Minä olen sinulle muu ihminen. Ja sinä minulle. Meidän on syytä luottaa toistemme olemassaoloon.
Vierailija kirjoitti:
"Tukka Guru?" Haluaisin campaus- ja meikkausvinkkejä kuinka erittäin lyhyttukkaisesta miehestä saisi naisellisemman? Peppua löytyy jo omasta takaa.
Tämä ei ole vahvinta aluettani. Miettisin sinuna, onko muutokselle todellista tarvetta.
Raha on kengät, joilla kävellä yli lasisen lattian. Käytän rahaa, mutta en kerää omaisuutta.
Miksi hylkäätte mun auton kun huomaatte että tämmöinen nuori nainen tulee?
Vierailija kirjoitti:
Onko eläimillä sielu?
On, kaikkien elollisten yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hylkäätte mun auton kun huomaatte että tämmöinen nuori nainen tulee?
Kaikilla katsastajilla ei kenties ole ammattiylpeyttä. Voithan mennä toiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oppia rakastamaan itseä niin että rakastamieni ihmisten tarpeet eivät aina jyrää mielessäni omia tarpeitani.
Harjoittele anteeksiantoa. Anteeksiantoa itsellesi. Et ole velkaa kenellekään ja kun ymmärrät sen, teet muiden eteen vain sen, mihin sinulla on voimavaroja.
Olen ajatellut asiaa. Ja koen että kun kyseessä on omat lapset, on tärkeysjärjestys oikein eikä minimi riitä. 
Kun mietin asiaa enemmän, en koekaan, että asian tulisi muuttua. Ehkä tarkastelen lähemmin noita kokemiani omia tarpeita, ehkä niistä löytyy syy kärsimykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oppia rakastamaan itseä niin että rakastamieni ihmisten tarpeet eivät aina jyrää mielessäni omia tarpeitani.
Harjoittele anteeksiantoa. Anteeksiantoa itsellesi. Et ole velkaa kenellekään ja kun ymmärrät sen, teet muiden eteen vain sen, mihin sinulla on voimavaroja.
Olen ajatellut asiaa. Ja koen että kun kyseessä on omat lapset, on tärkeysjärjestys oikein eikä minimi riitä.
Kun mietin asiaa enemmän, en koekaan, että asian tulisi muuttua. Ehkä tarkastelen lähemmin noita kokemiani omia tarpeita, ehkä niistä löytyy syy kärsimykseen.
Kun seuraa halua sen alkulähteelle, se usein katoaa. Olet luultavasti tuolla matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten saan pillua?
Haluaminen on kuormittavaa. Mieti mistä halusi seuraa.
Miksi laitaoikeisto ja konservatiivit ovat tieteellisesti mitatusti tyhmempiä kuin me muut?
Kiitos vastauksesta. Ajattelen asiaa.