Täytin tänään 40 vuotta, eikä kukaan muistanut
Tässä iässäkin se näköjään tekee kipeää, oma mitättömyys. No äitini muisti, mutta soitti ensin muissa asioissa ja tunnin päästä oli muistanut synttärit ja laittoi viestin perään. Olen hänen ainoa lapsensa ja meillä on ihan hyvät välit. Luulen ettei muistanut että pyöreitä vuosia tuli täyteen (ei ole mikään dementikko siis kuitenkaan)
Kommentit (51)
Vasta viiskymppisiä muistetaan. Jos muistetaan. Että älä ota nokkiisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää 🥳
Ou je 🥳
Hyvää syntymäpäivää
Sinulle rakkain
hyvää syntymäpäivää
Toivotan 🎂
Ne muistaa nykyään vaan kun Facebook laittaa muistutuksen onnitella. Jos et ole facessa niin on aika normaalia että kukaan ei tiedä että sinulla on synttärit. Eli ehdotan syntymäajan merkkaaminen faceen, vuotta ei tarvi laittaa. Sitten saat onnitteluja ihan kaukaisiltakin tutuilta.
Olen vähän kade. Itse olen oikein tavoitellut sitä ettei kukaan tietäisi syntymäpäivääni
Onnea ihanalle 40 vuotiaalle! Oma tyttäreni saman ikäinen.
Ihanko oikeasti aikuisia ihmisiä kirpaisee, kun kukaan ei muista syntymäpäivänä? Ei minua ainakaan.
Kylä se ihmetyttää jos ei tasavuosia joku muista. Anoppi on muuten muistanut mutta täytin kesällä 50-vuotta eikä sieltä tullut minkäänlaista pihaustakaan vaikka nimipäiviäkin muisti.
Mukavaa syntymäpäivän iltaa ap.
Hyvää synttäriä. Enemmän vituttaa facebookissa, kun ihmiset onnittelevat jo kuolleita ihmisiä. Mitään yhteyttä ei ole pidetty, mutta kun se syntymäpäivä näkyy siellä, niin laitetaan shamppanja emojeita. Sankari sitten ollut jo kolme vuotta haudassa.Olen mielummin ilman onnitteluja.
Joo, parempi että häivyt. Onko päässä vikaa, kun silti piti avata ketju ja kommentoidakin? Kiinnosti selvästi. Osallistumista tuokin. :'D