Jos ostat jotain niin vaaditko myyjää maksamaan postikulut?
Olettaen että myyjä lähettää paketin postitse. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että se on ostaja joka maksaa ne postikulut, eikä ala tinkiä siitä, koska ei se myyjä postin hintoihin voi vaikuttaa!
Kommentit (26)
Vaadin, kerron summan jolla ostan. Jos ei kelpaa myy jollekin muulle.
Harva myy mitään niin uniikkia etten voisi vaatia ja ns polkea hintoja. Käytetty on aina käytetty.
Itse olen sanonut, että voi tulla hakemaan, tai voin laittaa postissa tulemaan, mutta tällöin lisään postikulut hintaan. Tämä on nähdäkseni aika yleinen käytäntö, eikä kukaan ole koskaan valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Kun tilaat esim emp:ltä, kuka maksaa postikulut?
Se myy uutta kamaa josta ei tingitä.
Vierailija kirjoitti:
Harva myy mitään niin uniikkia etten voisi vaatia ja ns polkea hintoja. Käytetty on aina käytetty.
Hinta ja toimitusehdot on mainittu ilmoituksessa. Hankala rasti on ryhtyä polkemaan hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta ja toimitusehdot on mainittu ilmoituksessa. Hankala rasti on ryhtyä polkemaan hintoja.
Ei se ole mitään Amerikan-tiedettä tehdä vastatarjousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kerron millä ehdoilla ostan ja myyjä vastaa myykö vai ei. Aika moni on koittanut ensin änkyttää, mutta on parin päästä palannut asiaan, että myy sittenkin.
Nämä mitä myyn, ovat uusia, ja hinta on jo valmiiksi erittäin alakanttiin tingitty. Jos ostaja alkaa vinkumaan ettei maksa postikuluja, niin sit se ei osta minulta.
Kaikki pitäisi antaa ilmaiseksi, ja vielä lähettää tai toimittaa ostajan kotiovelle, omalla kustannuksella tottakai.
Minä ilmoitan hinnan posteineen.
Jos joku hakee kotiovelta, nii vähennellään ne postikulut sitten.
Vierailija kirjoitti:
Nämä mitä myyn, ovat uusia, ja hinta on jo valmiiksi erittäin alakanttiin tingitty. Jos ostaja alkaa vinkumaan ettei maksa postikuluja, niin sit se ei osta minulta.
Naiset.🤦 Tuotteeseen kannattaa laittaa aina sitä tinkimisen varaa. Lue vaikka aiemmin saamasi vastaukset. Asiakkaalle kannattaa antaa se mielikuva onnistumisesta.
Jos ostaja ei halua maksaa postikuluja, voi tulla noutamaan tuotteen itse.
En. Mutta myyjältä pois se raha mikä menee kuljetuksiin. Asiakas huomioi sen kokonaissummassa. Ellei ole rahakas, ettei väliä. Eri asia verkkokaupan valikoima, löytyykö sopivia.
Jos myyjä on osannut ilmoittaa montako euroa postitus maksaa niin silloin mä maksan mielelläni sen maksun erikseen.
Jos myyjä ei ole osannut laittaa ilmoitukseensa tietoa mitä postitus maksaa, niin silloin mä yritän tinkiä että postituksen pitää sisältyä hintaan, koska mä haluan tarjouksen tehdessäni tietää paljonko tuote + postitus yhteensä maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt vielä, että olet joku kevyt yrittäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tilaat esim emp:ltä, kuka maksaa postikulut?
Se myy uutta kamaa josta ei tingitä.
Poikani on myynyt leekoja, paitoja. Mikäli pitänyt lähettää, on ostaja maksanut postikulut. Ei siis uutta vaan käytettyä.
Vaadin.