Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa enää nukkua ilman jotain taustahälyä. Joka yö nukahdan kuulokkeet korvilla. Muita samanlaisia

Vierailija
02.11.2025 |

Youtubesta laitan jonkun pitkän videon pyörimään ja nukahdan siihen. Jos herään yöllä en saa uudelleen unta hiljaisuudessa vaan pakko on laittaa jotain ääntä luurien kautta. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on tuuletin päällä, antaa ihanaa rauhoittavaa ääntä nukkumiseen, eikä kantaudu ääniä naapureista, kerrostalo. Kylmänä vuodenaikana käännetään tuuletin poispäin. Sähkölaskua tämä tuuletinsysteemi ei ole kasvattanut. 

T.N 50+

Vierailija
2/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas telkkari on mun unilelu. Ääni hiljaiselle ulkomaista ohjelmaa katsomaan että saa silmiin sen liikkeen tekstiä lukiessa. Siihen mää nukahdan, telkan sammutan kun herään, muuten en katso telkkaria. Jotku suosittelee kirjan lukemista mutta mulla se on hankalaa kun sit pitäis repiä rillit pois ja sammuttaa valot ja sinä aikana mää jo piristyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella varmaan tuo. Itselläni youtube video ja sit mies nukkuu tuuletin vieressä

Vierailija
4/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa väsymystä tai rauhoittumista aikaan ilman taustahälyä, mutta nukahdan usein vastamelukuulokkeet päähän ilman ääniraitaa. Vähän kuin nukkuisi korvatulpilla, jotka suodattavat myös matalia ääniä, kuten jääkaapin ääntä.  

Vierailija
5/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaikkein parhaiten saan nukuttua kun kuuntelen radiosta jotakin puheohjelmaa. Harmi, että YlePuhe-kanava loppui pari vuotta sitten. Nyt ei ole radiossa enää paljonkaan puheohjelmia, mutta esim. RadioSuomesta voin kuunnella toisinaan urheiluselostuksia. Ne ovat parasta unilääkettä ainakin minulle.

Vierailija
6/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut ääninirjoihin tai podeihin niin, että on hankalaa nukkua ilman. Tarvitsen miellyttävän ja tutun miesäänen taustalle.

Vierailija
7/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdan parhaiten true crime -podcasteihin. Kuulokkeet korviin ja kuuntelee silmät kiinni.

Vierailija
8/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä joku pelistriimausvideo, ne on hyviä kun on monta tuntia pitkiä. Sitten kun yöllä herää niin vähän aikaa katselee että mitäs se nyt tekee ja kohta nukahtaa uudestaan. 

Vierailija
9/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidättekö te tosiaan tv:tä yöllä päällä?

Vierailija
10/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tv tä tai radiota päällä yöllä kerrostalo/ rivitalossa, Kiitos! On ok vain okt talossa.

Vierailija
11/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pidättekö te tosiaan tv:tä yöllä päällä?

En, mulla on tabletti sängyssä josta katselen/kuuntelen

Vierailija
12/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kaikkein parhaiten saan nukuttua kun kuuntelen radiosta jotakin puheohjelmaa. Harmi, että YlePuhe-kanava loppui pari vuotta sitten. Nyt ei ole radiossa enää paljonkaan puheohjelmia, mutta esim. RadioSuomesta voin kuunnella toisinaan urheiluselostuksia. Ne ovat parasta unilääkettä ainakin minulle.

Mitlä kanavalta se yön puheohjelma tuloo

Vierailija
13/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tv tä tai radiota päällä yöllä kerrostalo/ rivitalossa, Kiitos! On ok vain okt talossa.

Kyllä niitä saa hiljasella päällä pitää, kuuluu normaaliin elämään. 

Vierailija
14/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, mihinköhän aikaan mielestäsi ihmisen on vielä soveliasta katsoa telkkaria kotonaan? 

Vierailija
15/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hyvää kuulolle olla kuulokkeet päässä koko aikaa, vaikka olisi hiljaisella.

Vierailija
16/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä saa hiljasella päällä pitää, kuuluu normaaliin elämään. 

Kaikuu koko kerrostaloon, vaikka olisi hiljaisella. Kerrostaloissa on surkea äänieristys, ainakin hieman vanhimmassa taloissa.

Vierailija
17/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, mihinköhän aikaan mielestäsi ihmisen on vielä soveliasta katsoa telkkaria kotonaan? 

Ilman kuulokkeita noin kl 23 asti. Silloin alkaa yöhiljaisuus. Joissakin taloissa jo klo 22.

Vierailija
18/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman kuulokkeita noin kl 23 asti. Silloin alkaa yöhiljaisuus. Joissakin taloissa jo klo 22.

No höpö höpö. 

Vierailija
19/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain rajaa nyt.

Vierailija
20/40 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on youtubesta tabletilta vesisateen kohinaa. Rivitalossa asun, eikä ole tullut naapureilta valituksia.