Olettavatko miehet, että treffit johtavat aina suoraan seksiin?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kukaan mies ei seksiä toivo ja kaikki haluavat vain pitää kädestä, maksaa sinulle ateriat ja mennä kotiinsa tumputtamaan yksin.
Sullakin oletuksena että mies maksaa? Tulisit 2020-luvulle.
Ei nyt välttämättä ekalla kerralla, mutta faktahan on että jos ei peitto heilu viimeistään toisilla treffeillä, ei hommalla ole hyvin suurella todennäköisyydellä tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös pariutumisen syy ole seksi.
Kaiken muun voi tehdä kavereiden ja sukulaisten kanssa, ei siihen syömiseen tai elokuvan katsomiseen mitään "ulkopuolista kumppania" tarvita.
Tämä toki vain minun mielipiteeni.
En tiedä, mä olen yleensä harrastanut seksiä ensin ja jos sen jälkeen on tuntunut siltä niin ollaan sovittu treffit. M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko seksiä olla ilman treffejä?
Voi, helsinkiläisessä taksissa.
Jossa yhteinen kieli on rakkauden kieli.
Itse (miehenä) ainakin haluan ensin oppia kunnolla tuntemaan toisen. Tässä iässä tiedän kyllä miltä rakastelu tuntuu pelkkänä sisään-ulos suorituksena, ei se ole mikään uusi ja tuntematon jänäjännäkokemus. Samoin kun tiedän miltä eri viinat maistuu, ihan maistamattakin. Ei minua noin vain kellistetä jonkun yyyhoosn talouteen rahoittajaksi. Ne treffit on vasta pitkän polun alku. Turpaankin on tullut jo sen verran monta kertaa, että sekin tuntemus tiedetään ilman että erikseen kokeillaan.
Aika typerä nainen täytyy olla jos tuollaisia kyselee ja kuvittelee.
Tyypillistä tietysti keskiverto suomalaiselle.
Yleistä palstamammalle
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos he ovat aidosti kiinnostuneita naisesta.
Jos treffit menevät hyvin, ja ilmassa tuntuu olevan puolin ja toisin sähköä, ja nainen tuntuu kiinnostavalta sen lisäksi että hän on viehettävä, niin ilman muuta toivon ja odotan että myös seksiä on. Tosin siis tässä tapauksessa saatan olla jo aidosti kiinnostunut pidemmästä suhteesta - seksi on sitten se viimeinen niitti, jos se toimii olen myyty ja valmis seurustelemaan. Jos se ei toimi, niin ikävä kyllä homma jää siihen yhteen kertaan, kokemuksesta voin todeta ettei se puoli yleensä koskaan muutu paremmaksi ajan saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos treffit menevät hyvin, ja ilmassa tuntuu olevan puolin ja toisin sähköä, ja nainen tuntuu kiinnostavalta sen lisäksi että hän on viehettävä, niin ilman muuta toivon ja odotan että myös seksiä on. Tosin siis tässä tapauksessa saatan olla jo aidosti kiinnostunut pidemmästä suhteesta - seksi on sitten se viimeinen niitti, jos se toimii olen myyty ja valmis seurustelemaan. Jos se ei toimi, niin ikävä kyllä homma jää siihen yhteen kertaan, kokemuksesta voin todeta ettei se puoli yleensä koskaan muutu paremmaksi ajan saatossa.
Se yksi yhteinen tekijä niissä kokemuksissa olet sinä.
Ehkä joku tynnyrissä kasvanut. Vähänkin ajattelukykyä omaava aikuinen ihminen ymmärtää, että treffit eivät suurella todennäköisyydellä johda suoraan seksiin - siinäkään tapauksessa, vaikka tapailu alkaisi ja seksiä myöhemmin olisikin.
miksi pitäisi laittaa tuntemattoman naisolennon pimppaan oma pippeli?`tuntuu hyvin oudolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yksi yhteinen tekijä niissä kokemuksissa olet sinä.
Sinusta ei ole yhteinen tekijä että hän on tapaillut naisia?
Minusta se on varsin selvä yhteinen tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Ei enkä edes uskaltaisi lähteä siihen jos nainen kahvittelun jälkeen ehdottaisi.7
M38
Naiset on hämähäkkejä, jotka lopettaa uhrinsa parittelun jälkeen.
En oleta, eivätkä oleta kaikki muutkaan miehet. Eihän sitä ensimmäisillä treffeillä välttämättä ole edes mitään mainittavaa kemiaa, etenkin jos on tavannut deittisovelluksen tms. kautta. Hyvin tilannekohtaista. Silti mainittakoon, että melkein yllättävän usein naiset ovat kuitenkin halunneet seksiä jo ensimmäisellä, viimeistään toisella kerralla, vaikken ole ennakoinut tapaamisen päättyvän niin.
Ei se siitä kulu vaikka antaisi heti ensimmäisenä iltana
Ainoastaan sinkkuäideiltä koska he ovat vain hetken hupia.
Ei. Incelit odottavat aviovuoteeseen. Eivätkä uskalla kosia, joten nainen on turvassa heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan sinkkuäideiltä koska he ovat vain hetken hupia.
Äitis ehkä oli. Fantasioi sinä siitä.
Vierailija kirjoitti:
N. 60 naisen kokemuksella sanoisin, että valtaosa naisista tekee aloitteen seksiin viimeistään kolmansilla treffeillä. Usein jo aiemmin.
Heh, juuri näin. Minä miehenä mietin, et "uskaltaiskohan kysästä? :)) Niin nainen sanoi, et onpas täällä kuuma ja alkoi riisumaan vaatteitaan :) (melkein kuin jossain p0rn0leffassa :)))
Nolotti, kun tulin aina niin äkkiä ("käytä juomunäkkii, niin et tuu niin äkkii" :)))
En oleta, mutta olen oppinut sen, että jos ekojen treffien jälkeen ei ole sänkyjuttuja niin ei niitä ole tulossa myöhemminkään.